Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Zákaznická retence e-shopu v praxi | David Vurma (ACOMWARE)

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 100 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Dneska tu mám po dlouhé době někoho z konzultační agentury ACOMWARE, a to přímo jejího CEO Davida Vurmu. Povídali jsme si o zákaznické retenci – tedy o tom, jak to udělat, aby u vás zákazník nenakoupil jednou, ale ideálně vícekrát.

Jsou to tak 4 roky, co jsem se v rozhovorech tématu zákaznické retence docela aktivně věnoval. Přišlo mi, že tehdy to bylo téma, o kterém se v Česku vůbec nemluvilo a e-shopy ho dost podceňovaly. Změnilo za poslední roky něco, nebo stále e-shopy řeší jenom akvizici nových zákazníků a na stávající zákazníky zapomínají? A jak můžete ve vašem e-shopu k retenci přistoupit i vy?

Právě o tom je náš rozhovor, který jako tradičně najdete i ve formě podcastu.

Více tipů pro váš e-shop:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

karin-milkova-web

Expanze do zahraničí a lokální platební metody | Karin Milková (TrustPay)

patrik-babinec-web

Expanze do zahraničí z pohledu logistiky | Patrik Babinec (Skladon)

jan-lastuvka-web

Aktuální situace v e-commerce: Následky covidu, vliv války na Ukrajině, zdražování | Jan Laštůvka (Lemonero)

Právě vyšlo

Premium
petr-krivanek-web

Jak si nastavit firmu, abychom se z ní nepodělali? | Petr Křivánek (Happy Sport)

petr-macek-web

Práce na dálku. Budoucnost, nebo jen dočasný trend? | Petr Macek (Caflou.cz)

jiri-jemelka-web

Firma neroste. Co s tím? | Jiří Jemelka (JPF)

Nejoblíbenější

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
zdenek-mihalco-web

25 let Nadace Via. Jak se řídí a buduje svůj majetek? | Zdeněk Mihalco

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

Inzerce