Poslechněte si 172 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
Dneska tu mám po dlouhé době někoho z konzultační agentury ACOMWARE, a to přímo jejího CEO Davida Vurmu. Povídali jsme si o zákaznické retenci – tedy o tom, jak to udělat, aby u vás zákazník nenakoupil jednou, ale ideálně vícekrát.
Jsou to tak 4 roky, co jsem se v rozhovorech tématu zákaznické retence docela aktivně věnoval. Přišlo mi, že tehdy to bylo téma, o kterém se v Česku vůbec nemluvilo a e-shopy ho dost podceňovaly. Změnilo za poslední roky něco, nebo stále e-shopy řeší jenom akvizici nových zákazníků a na stávající zákazníky zapomínají? A jak můžete ve vašem e-shopu k retenci přistoupit i vy?
Právě o tom je náš rozhovor, který jako tradičně najdete i ve formě podcastu.
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 1 dnem
Před 1 dnem
Před 3 týdny
Před 3 týdny
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc