Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Jak zlepšit e-shop?

Hledáte způsob, jak zlepšit e-shop? Právě jste vstoupili na web, na kterém najdete tisíce tipů, jak můžete vaše podnikání na internetu rozvíjet a zlepšovat. Máme pro vás stovky rozhovorů se zakladateli e-shopů a s dalšími podnikateli z e-commerce. V tomto článku jsme pro vás připravili výběr několika málo tipů, které v rozhovorech zaznívají často a kterými můžete začít.

Zaměřte se na peníze

Naše zkušenosti s e-shopy je taková, že velmi často neovládají vlastní finance. Zejména menší firmy výrazně podceňují finanční řízení a špatně přemýšlení i nad financováním firmy. Často se potom stává, že s růstem firmy přestávají peníze kontrolovat, zadlužují se, prodávají některé produkty se ztrátou a na skladech se jim hromadí zboží, o které nemá nikdo zájem.

Přitom základy finančního řízení firmy nejsou složité. Stačí se zaměřit na nejdůležitější faktory, které ukazují, v jaké reálné ekonomické situaci se váš e-shop nachází. I velké e-shopy se často řídí skrze velkou excelovou tabulku.

Inzerce

Podívejte se na vybrané rozhovory o finančním řízením e-shopu:

Jiří Rostecký

Jak rozjet úspěšný e-shop?

Premium
jiri-rostecky-web

Jak firmy řeší finanční řízení?

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Zlepšete zákaznickou zkušenost

To nejdůležitější, co máte, jsou vaši zákazníci. Ti se dnes rozhodují velmi rychle a často podle ceny. Je proto nutné, abyste pro ně při nákupu připravili co nejlepší zážitek a udělali vše pro to, aby byli spokojení.

Vyzkoušejte si sami nakoupit na vlastním e-shopu. Zkušenost s nákupem netvoří jen podoba vašich webových stránek, ale i jejich přehlednost a schopnost zákazníků najít to, co potřebují. Ovlivňuje ji i kvalita zákaznické podpory e-shopu, rychlost doručení, logistika e-shopu a mnoho dalšího.

Zde jsme pro vás vybrali několik rozhovorů o zákaznické zkušenosti, které vás zaručeně inspirují:

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing zákaznické podpory e-shopu: Jak probíhá v praxi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

patrik-babinec-web

Nadchněte vaše zákazníky. Budování zákaznické zkušenosti na e-shopu | Patrik Babinec (Skladon)

ondrej-bereckei-web

Vylepšování webu e-shopu a zvyšování konverzního poměru | Ondřej Bereckei (Cycology.cz)

Nastartujte marketing e-shopu

Dnešní doba nabízí nepřeberné množství možností, jak se prosadit na poli internetového marketingu. Není v silách malých e-shopů kvalitně a naplno obsadit všechny marketingové kanály, které mají k dispozici. Přesto se můžete inspirovat malými i středními e-shopy, kterým se v nějaké oblasti marketingu mimořádně daří a s nízkou investicí dosahují skvělých výsledků.

Marketing e-shopu není jednoduchý a rozhodně by neměl stát pouze na jednom dominantním kanálu. Pokud získáváte většinu objednávek například z PPC reklamy nebo Instagramu, pokuste se vytvořit i další kanály, které vaše podnikání diverzifikují.

Inzerce

Podívat se můžete třeba na vaše příležitosti v e-mail marketingu, influencer marketingu, SEO nebo třeba affiliate marketingu. Tady je několik dalších tipů pro váš marketing:

Premium
michal-vratny-web

Železná koule: Jak se buduje komunita? | Michal Vrátný

Premium
michal-krutis-web

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

Premium
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

eliska-flasarova-web

Jak řídit marketing vaší firmy? | Eliška Flasarová (SmartEmailing.cz)

ondrej-ratajsky-web

E-mail marketing v roce 2021 + kde se inspirovat | Ondřej Ratajský (SmartEmailing.cz)

juraj-harkabuzik-web

Jak prodat zákazníkovi víc? | Juraj Harkabuzík (Customer Hero)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Premium
tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

Inzerce