Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jak zlepšit e-shop?

Hledáte způsob, jak zlepšit e-shop? Právě jste vstoupili na web, na kterém najdete tisíce tipů, jak můžete vaše podnikání na internetu rozvíjet a zlepšovat. Máme pro vás stovky rozhovorů se zakladateli e-shopů a s dalšími podnikateli z e-commerce. V tomto článku jsme pro vás připravili výběr několika málo tipů, které v rozhovorech zaznívají často a kterými můžete začít.

Zaměřte se na peníze

Naše zkušenosti s e-shopy je taková, že velmi často neovládají vlastní finance. Zejména menší firmy výrazně podceňují finanční řízení a špatně přemýšlení i nad financováním firmy. Často se potom stává, že s růstem firmy přestávají peníze kontrolovat, zadlužují se, prodávají některé produkty se ztrátou a na skladech se jim hromadí zboží, o které nemá nikdo zájem.

Přitom základy finančního řízení firmy nejsou složité. Stačí se zaměřit na nejdůležitější faktory, které ukazují, v jaké reálné ekonomické situaci se váš e-shop nachází. I velké e-shopy se často řídí skrze velkou excelovou tabulku.

Inzerce

Podívejte se na vybrané rozhovory o finančním řízením e-shopu:

Premium
jan-prochazka-web

Jak firmu připravit na příchod finančního ředitele? | Jan Procházka (4camping)

Premium
jan-fabini-web

Jak se řídí značka Fabini: Od financí a strategie po nábor lidí a investory | Jan Fabini

Premium
daniel-kmoch-web

Finanční ředitel Bonami: Na záchranu firmy jsme měli 6 měsíců | Daniel Kmoch

Zlepšete zákaznickou zkušenost

To nejdůležitější, co máte, jsou vaši zákazníci. Ti se dnes rozhodují velmi rychle a často podle ceny. Je proto nutné, abyste pro ně při nákupu připravili co nejlepší zážitek a udělali vše pro to, aby byli spokojení.

Vyzkoušejte si sami nakoupit na vlastním e-shopu. Zkušenost s nákupem netvoří jen podoba vašich webových stránek, ale i jejich přehlednost a schopnost zákazníků najít to, co potřebují. Ovlivňuje ji i kvalita zákaznické podpory e-shopu, rychlost doručení, logistika e-shopu a mnoho dalšího.

Zde jsme pro vás vybrali několik rozhovorů o zákaznické zkušenosti, které vás zaručeně inspirují:

martin-jares-web

Zákaznická spokojenost: Co ji nejvíce ovlivňuje? | Martin Jareš (Foxdeli)

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing zákaznické podpory e-shopu: Jak probíhá v praxi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Nastartujte marketing e-shopu

Dnešní doba nabízí nepřeberné množství možností, jak se prosadit na poli internetového marketingu. Není v silách malých e-shopů kvalitně a naplno obsadit všechny marketingové kanály, které mají k dispozici. Přesto se můžete inspirovat malými i středními e-shopy, kterým se v nějaké oblasti marketingu mimořádně daří a s nízkou investicí dosahují skvělých výsledků.

Marketing e-shopu není jednoduchý a rozhodně by neměl stát pouze na jednom dominantním kanálu. Pokud získáváte většinu objednávek například z PPC reklamy nebo Instagramu, pokuste se vytvořit i další kanály, které vaše podnikání diverzifikují.

Inzerce

Podívat se můžete třeba na vaše příležitosti v e-mail marketingu, influencer marketingu, SEO nebo třeba affiliate marketingu. Tady je několik dalších tipů pro váš marketing:

Premium
michal-vratny-web

Železná koule: Jak se buduje komunita? | Michal Vrátný

Premium
michal-krutis-web

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

Premium
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

eliska-flasarova-web

Jak řídit marketing vaší firmy? | Eliška Flasarová (SmartEmailing.cz)

ondrej-ratajsky-web

E-mail marketing v roce 2021 + kde se inspirovat | Ondřej Ratajský (SmartEmailing.cz)

juraj-harkabuzik-web

Jak prodat zákazníkovi víc? | Juraj Harkabuzík (Customer Hero)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.