Finanční řízení e-shopu je v mnoha ohledech specifické oproti jiným firmám. E-shopy jsou postavené zejména na přeprodeji svých produktů od dodavatelů koncovým zákazníkům. Jsou to prodejní firmy, jejichž úspěch stojí na schopnosti ovládat vlastní ekonomiku.
Přesto se setkáváme s mnoha e-shopy, které finanční řízení firmy zásadně podceňují a často své produkty prodávají dokonce i se ztrátou, neumí finančně plánovat budoucnost, správně přemýšlet nad financováním e-shopu a efektivně nakupovat zásoby na svůj sklad.
V našich rozhovorech najdete spoustu tipů, jak finanční řízení e-shopu nastavit správně a jak k němu přistupují v jiných firmách.
Před 12 měsíců
Před 12 měsíců
Před 2 roky
Před 2 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.