Finanční řízení e-shopu je v mnoha ohledech specifické oproti jiným firmám. E-shopy jsou postavené zejména na přeprodeji svých produktů od dodavatelů koncovým zákazníkům. Jsou to prodejní firmy, jejichž úspěch stojí na schopnosti ovládat vlastní ekonomiku.
Přesto se setkáváme s mnoha e-shopy, které finanční řízení firmy zásadně podceňují a často své produkty prodávají dokonce i se ztrátou, neumí finančně plánovat budoucnost, správně přemýšlet nad financováním e-shopu a efektivně nakupovat zásoby na svůj sklad.
V našich rozhovorech najdete spoustu tipů, jak finanční řízení e-shopu nastavit správně a jak k němu přistupují v jiných firmách.
Finanční řízení firmy často neřeší, dokud nenarazí na nějaký problém. Přečtěte si zkušenosti Jirky Rosteckého, jak se jejich přístup k finančnímu řízení v čase mění.
Před 2 roky
Generální ředitelka CZC.cz detailně o tom, co brzdí růst e-shopů, jak přistupovat k finančnímu řízení, určovat priority a vybírat a vést zaměstnance.
Před 2 roky
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Spravují firmy v hodnotě přes 1 miliardu euro. Pomáhají jim s financemi, ale i celkovým řízením. Inspirujte se, jak se řídí firmy zainvestované Mitonem.
Před 2 roky
Jak předejít častým chybám v řízení financí ve vašem e-shopu? Jak finanční řízení nastartovat a co, když si nerozumíte s čísly? O tom je tento rozhovor.
Před 2 roky
Proč mají e-shopy tolik neuhrazených pohledávek a jak se mohou ke svým penězům dostat dříve? A jakou roli v tom hrají velcí hráči a marketplaces?
Před 2 roky
Co všechno by měli provozovatelé e-shopů sledovat a jak přemýšlet nad finančním řízením? Poslechněte si zakladatele služby Lemonero Jana Laštůvku.
Před 2 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 7 měsíců
Před 7 měsíců