Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Finanční řízení e-shopu

Finanční řízení e-shopu je v mnoha ohledech specifické oproti jiným firmám. E-shopy jsou postavené zejména na přeprodeji svých produktů od dodavatelů koncovým zákazníkům. Jsou to prodejní firmy, jejichž úspěch stojí na schopnosti ovládat vlastní ekonomiku.

Přesto se setkáváme s mnoha e-shopy, které finanční řízení firmy zásadně podceňují a často své produkty prodávají dokonce i se ztrátou, neumí finančně plánovat budoucnost, správně přemýšlet nad financováním e-shopu a efektivně nakupovat zásoby na svůj sklad.

V našich rozhovorech najdete spoustu tipů, jak finanční řízení e-shopu nastavit správně a jak k němu přistupují v jiných firmách.

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Co dělat, když potřebujete snížit náklady e-shopu, nebo najít nové zdroje příjmu? Na příkladu Trenýrkárna.cz jsme si s jejím šéfem Ruslanem Skopalem ukázali, jaké mohou být možnosti.

Před 6 měsíců

Jiří Rostecký

Jak rozjet úspěšný e-shop?

Detailní návod, jak rozjet vlastní e-shop. Dozvíte se, na co se na začátku zaměřit, jak nastartovat marketing a kde hledat první zákazníky.

Před 2 roky

Inzerce

Premium
jiri-rostecky-web

Jak firmy řeší finanční řízení?

Finanční řízení firmy často neřeší, dokud nenarazí na nějaký problém. Přečtěte si zkušenosti Jirky Rosteckého, jak se jejich přístup k finančnímu řízení v čase mění.

Před 2 roky

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Generální ředitelka CZC.cz detailně o tom, co brzdí růst e-shopů, jak přistupovat k finančnímu řízení, určovat priority a vybírat a vést zaměstnance.

Před 2 roky

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
david-spinar-web

David Špinar (Miton): Jak řídit firmu přes čísla a dělat lepší rozhodnutí?

Spravují firmy v hodnotě přes 1 miliardu euro. Pomáhají jim s financemi, ale i celkovým řízením. Inspirujte se, jak se řídí firmy zainvestované Mitonem.

Před 2 roky

jan-lastuvka-web

Nejčastější chyby ve finančním řízení e-shopů | Jan Laštůvka (Lemonero)

Jak předejít častým chybám v řízení financí ve vašem e-shopu? Jak finanční řízení nastartovat a co, když si nerozumíte s čísly? O tom je tento rozhovor.

Před 2 roky

adam-soukal-web

Pohledávky e-shopů, financování a budoucnost e-commerce | Adam Šoukal (Roger)

Proč mají e-shopy tolik neuhrazených pohledávek a jak se mohou ke svým penězům dostat dříve? A jakou roli v tom hrají velcí hráči a marketplaces?

Před 2 roky

jan-lastuvka-web

Finanční řízení e-shopu: Jak s ním začít? | Jan Laštůvka (Lemonero)

Co všechno by měli provozovatelé e-shopů sledovat a jak přemýšlet nad finančním řízením? Poslechněte si zakladatele služby Lemonero Jana Laštůvku.

Před 2 roky

david-balcar-web

Jak vytvořit vlastní produkt? | David Balcar (Optimistic)

Hledáte, jak si vytvořit vlastní produkt? Máme pro vás detailní návod na české značce. Uvidíte i tabulku, co všechno a jak si musíte předem propočítat.

Před 3 roky

pavel-jaros-web

Finanční řízení a strategie v e-shopu Korálky.cz | Pavel Jaroš

Pavel Jaroš je finančním ředitelem e-shopu Korálky.cz a na vzniku strategie firmy a jejího finančního řízení se podílel v podstatě od začátku.

Před 3 roky

jiri-ponrt-web

Jiří Ponrt (Alza.cz): Jak přemýšlet nad finančním řízením a službami e-shopu?

Naučte se, jak k finančnímu řízení přistupují největší e-shopy v Čechách a jak ho můžete zlepšit i vy. Konkrétní praktické tipy pro e-shopy všech velikostí.

Před 4 roky

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

Naučte se, jak k finančnímu řízení přistupují největší e-shopy v Čechách a jak ho můžete zlepšit i vy. Konkrétní praktické tipy pro e-shopy všech velikostí.

Před 4 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

Inzerce