Poslechněte si 174 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
Dneska se zaměříme na to, jak efektivně a příjemně zákazníkovi nabídnout něco navíc vedle toho, co si u nás objednal, nebo jak mu prodat dražší verzi našeho produktu. Pozval jsem si na to Juraje Harkabuzíka, který má 13leté zkušenosti v oblasti zákaznické péče a vede službu Customer Hero, na kterou firmy svou zákaznickou podporu outsourcují.
V rozhovoru se dozvíte, jakými způsoby mohou e-shopy nabídnout zákazníkovi produkty či služby navíc, na jaké možnosti firmy nejčastěji zapomínají a co funguje e-shopům, se kterými má Juraj zkušenosti. Rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 15 hodinami
Před 15 hodinami
Před 3 dny
Před 3 dny
Před 4 týdny
Před 4 týdny
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 3 dny
Před 3 dny
Před 7 měsíců
Před 7 měsíců