Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Outsourcing v podnikání

Outsourcing je v podnikání stále využívanější cestou, jak si firmy mohou usnadnit práci, zefektivnit některé činnosti a dokonce zvýšit i jejich kvalitu. Nejčastěji firmy outsourcují účetní, daňové a právní činnosti. Dále je populární outsourcing marketingu, výroby a stále více i logistiky, zákaznické podpory a finančního řízení.

Poslechněte si, co všechno lze v podnikání outsourcovat a jak k tomu přistoupit:

outsourcing-web

Outsourcing v podnikání. Dává smysl? | Jemelka, Babinec, Harkabuzík

Zástupci tří firem komentují, kdy dává v podnikání smysl outsourcovat část byznysu a na co se zaměřit místo ní.

Před 4 týdny

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Nejčastější chyby a nevyužité příležitosti | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Jaké nejčastější chyby dělají e-shopy ve své zákaznické podpoře? A jaké příležitosti jim v rámci customer supportu unikají? Odpoví Juraj Harkabuzík z CustomerHero.

Před 4 měsíce

Inzerce

jakub-kaderavek-web

WordPress: Vyplatí se na něm vytvářet e-shop? | Jakub Kadeřávek

Vyplatí se vytvářet e-shop na WordPressu, nebo je lepší použít nějaký systém? Otázka pro zkušeného programátora Jakuba Kadeřávka.

Před 7 měsíců

patrik-babinec-web

Expanze do zahraničí z pohledu logistiky | Patrik Babinec (Skladon)

Jak přistoupit k zahraniční expanzi pohledem logistiky? Kdy v zahraničí vybudovat vlastní sklad a kdy vám stačí ten v Česku? A jak neprodělávat peníze?

Před 8 měsíců

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

kvasnicka-haluska-web

UX a design webu: Jak to spojit dohromady? | Jan Kvasnička & Jakub Haluška

Zkušený UX specialista s webovým designérem rozebírá, jak přistoupit ke tvorbě webu a nepodcenit uživatelskou použitelnost. Jak tvořit úspěšné weby?

Před 11 měsíců

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing zákaznické podpory e-shopu: Jak probíhá v praxi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Jak probíhá v praxi? Jak na něj e-shop připravit a jak změnu provést co nejrychleji? Juraj Harkabuzík z CustomerHero.cz popisuje proces outsourcingu customer care.

Před 1 rokem

tomas-pokorny-web

Stagnace e-shopu. Jak si uvolnit ruce a opět růst? | Tomáš Pokorný (Dogsie.cz)

Rostli až o 500 % ročně, ale potom se růst zastavil. Nahlédněte do zákulisí řízení e-shopu Dogsie.cz a zjistěte, co ho brzdilo a díky čemu začal znovu růst.

Před 1 rokem

rudolf-maly-web

Projektové řízení: Jak ho implementovat do firmy? | Rudolf Malý

Jak do firmy nasadit projektové řízení a naučit se řídit projekty efektivně, levně a rychle? Případová studie logistické firmy Skladon.cz.

Před 1 rokem

juraj-harkabuzik-web

Rozjezd nové služby, outsourcing zákaznické podpory, české e-shopy | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Jak se rozjíždí nová služba a jak získává nové klienty? Podívejte se na službu, na kterou e-shopy outsourcují svou zákaznickou podporu a zvyšují tak její kvalitu.

Před 1 rokem

pavel-pajkrt-web

Jak nastavit spolupráci s freelancery? | Pavel Pajkrt (Skillminers)

Jak efektivně spolupracovat s freelancery a jak v tom může pomoci projekt Skillminers, za kterým stojí zkušený marketér Pavel Pajkrt? O freelancerech, agenturách i budoucnosti.

Před 1 rokem

patrik-babinec-web

Jak se stanovuje cena outsourcingu logistiky? | Patrik Babinec (Skladon)

Jak se určuje cena outsourcingu logistiky a kdy je výhodnější než logistika vlastní? A jakým způsobem se měnila cenotvorba Skladonu v průběhu jeho existence?

Před 1 rokem

konstantin-margaretis-web

Zahraniční firmy outsourcují logistiku víc než ty české | Konstantin Margaretis (Skladon)

Zjistěte, proč zahraniční firmy outsourcují logistiku e-shopu ve větší míře než firmy české. Poslechněte si spoluzakladatel jedné z nejrychleji rostoucích firem v Evropě.

Před 2 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

Premium
petr-janosik-web

SaaS byznys: Jak se buduje Smartlook? | Petr Jánošík

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

Inzerce