Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Martin Bernátek: Jak se buduje e-shop Ovečkárna.cz?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

E-shop Ovečkárna.cz prodává výrobky z ovčí vlny, jako jsou ponožky, vesty, rukavice, ale třeba i polštáře, matrace či ledvinové pásy. V loňském roce měl obrat 3,2 milionu korun, letos už přesáhl 2,4 milionu a chce přesáhnout 6 milionů.

Martin Bernátek jej založil v roce 2014 a dnes pro něj pracují už 4 zaměstnanci. V rozhovoru vypráví o tom, jak původně prodával na trhu zboží od svého otce a postupem času se vydal do světa e-commerce. Zajímavé je i to, že za Ovečkárnou není jen prodej výrobků z ovčí vlny, ale několik dalších byznysů, na kterých participují zaměstnanci Ovečkárny.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak vznikl e-shop Ovečkárna.cz?
  • Jak se prodává na venkovních trzích?
  • Jaká je konkurence mezi podobnými e-shopy?
  • Kdo si kupuje výrobky z ovčí vlny?
  • Jak Martin zainvestoval vývoj e-shopu?
  • Jak mu pomohly dotace a jak je můžete získat i vy?
  • Jaké největší problémy musí začínající e-shopař řešit?
  • Jaké marketingové kanály Ovečkárně fungují nejlépe?
  • Proč se Martin nevěnuje jen jednomu byznysu naplno?
  • Kde vidí největší nedostatky služeb marketingových poradců?
  • Jak se podle něj bude vyvíjet česká e-commerce?
Ovečkárna
Sklad Ovečkárny.

Toto nepřehlédněte:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Roman M.

Před 8 roky

Mám k tomu jen jedno -> kdyby jak

P.S. Zajímavý rozhovor.

Odpovědět »

Miroslav Hora

Před 8 roky

Vydíte, i nedokonalý člověk může uspět, když má jasně daný cíl a o tom to bylo… Opravit vady komunikace asi nezvládnete během hodinového videa a ani to není v silách moderátora. U politiků se na tom pracuje měsíce i roky a nakonec často dostanou přípravu k naučení se nazpaměť od mediálky, aby alespoň udělali dobrý dojem, když nic jiného.

Odpovědět »

Miroslav Hora

Před 8 roky

Ach, co to vidím :D, moc a moc se stydím… Ta editace, případně kontrola pravopisu, tu chybí. Bude?

Odpovědět »

Pavel Šnábl

Před 8 roky

Velice zajímavý rozhovor. Panu Bernátkovi držím palce ;)

Odpovědět »

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

kovar-bazala-web

Umělá inteligence: Jak mění logistiku? | Max Kovář a Jaroslav Bazala

Premium
ondrej-kratky-web

Vyměnil Liftago za novou firmu. Co ho naučilo 11 let podnikání? | Ondřej Krátký

daniel-musil-web

Revenue operations: Co to je a proč by to vaše firma měla řešit? | Daniel Musil (AITOM)

jiri-jemelka-web

Roste vám konkurence? Jak to na to reagovat? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
jiri-rostecky-topline3

TOP Line #3: Rostou ceny reklamy i tržby e-shopů | Petr Miklík (Grizly) a Ondřej Chvojka (Shoptet)

Premium Nyní zdarma
jirkovi-klienti-3

Jirkovi klienti #3: Úspěšné podnikání neexistuje

Premium
jiri-navratil-web

Dr. Max roste. Co ho odlišuje ve velmi konkurenčním prostředí? | Jiří Navrátil

jaroslav-pokorny-web

Růst malé firmy na miliardu. Co je potřeba změnit? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)