Inzerce

Martin Bernátek: Jak se buduje e-shop Ovečkárna.cz?

E-shop Ovečkárna.cz prodává výrobky z ovčí vlny, jako jsou ponožky, vesty, rukavice, ale třeba i polštáře, matrace či ledvinové pásy. V loňském roce měl obrat 3,2 milionu korun, letos už přesáhl 2,4 milionu a chce přesáhnout 6 milionů.

Martin Bernátek jej založil v roce 2014 a dnes pro něj pracují už 4 zaměstnanci. V rozhovoru vypráví o tom, jak původně prodával na trhu zboží od svého otce a postupem času se vydal do světa e-commerce. Zajímavé je i to, že za Ovečkárnou není jen prodej výrobků z ovčí vlny, ale několik dalších byznysů, na kterých participují zaměstnanci Ovečkárny.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak vznikl e-shop Ovečkárna.cz?
  • Jak se prodává na venkovních trzích?
  • Jaká je konkurence mezi podobnými e-shopy?
  • Kdo si kupuje výrobky z ovčí vlny?
  • Jak Martin zainvestoval vývoj e-shopu?
  • Jak mu pomohly dotace a jak je můžete získat i vy?
  • Jaké největší problémy musí začínající e-shopař řešit?
  • Jaké marketingové kanály Ovečkárně fungují nejlépe?
  • Proč se Martin nevěnuje jen jednomu byznysu naplno?
  • Kde vidí největší nedostatky služeb marketingových poradců?
  • Jak se podle něj bude vyvíjet česká e-commerce?
Ovečkárna
Sklad Ovečkárny.

Toto nepřehlédněte:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

andrea-tesakova-web

Překlady a lokalizace webu. Jak to procesně zvládnout? | Andrea Tesáková (Expandeco)

Právě vyšlo

marek-odehnal-web

Finanční krize: Co se z nich můžeme naučit pro naše investování? | Marek Odehnal

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Roman M.

Před 5 roky

Mám k tomu jen jedno -> kdyby jak

P.S. Zajímavý rozhovor.

Odpovědět »

Miroslav Hora

Před 5 roky

Vydíte, i nedokonalý člověk může uspět, když má jasně daný cíl a o tom to bylo… Opravit vady komunikace asi nezvládnete během hodinového videa a ani to není v silách moderátora. U politiků se na tom pracuje měsíce i roky a nakonec často dostanou přípravu k naučení se nazpaměť od mediálky, aby alespoň udělali dobrý dojem, když nic jiného.

Odpovědět »

Miroslav Hora

Před 5 roky

Ach, co to vidím :D, moc a moc se stydím… Ta editace, případně kontrola pravopisu, tu chybí. Bude?

Odpovědět »

Pavel Šnábl

Před 5 roky

Velice zajímavý rozhovor. Panu Bernátkovi držím palce ;)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů