Inzerce

Inzerce

Martin Bernátek: Jak se buduje e-shop Ovečkárna.cz?

E-shop Ovečkárna.cz prodává výrobky z ovčí vlny, jako jsou ponožky, vesty, rukavice, ale třeba i polštáře, matrace či ledvinové pásy. V loňském roce měl obrat 3,2 milionu korun, letos už přesáhl 2,4 milionu a chce přesáhnout 6 milionů.

Martin Bernátek jej založil v roce 2014 a dnes pro něj pracují už 4 zaměstnanci. V rozhovoru vypráví o tom, jak původně prodával na trhu zboží od svého otce a postupem času se vydal do světa e-commerce. Zajímavé je i to, že za Ovečkárnou není jen prodej výrobků z ovčí vlny, ale několik dalších byznysů, na kterých participují zaměstnanci Ovečkárny.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak vznikl e-shop Ovečkárna.cz?
  • Jak se prodává na venkovních trzích?
  • Jaká je konkurence mezi podobnými e-shopy?
  • Kdo si kupuje výrobky z ovčí vlny?
  • Jak Martin zainvestoval vývoj e-shopu?
  • Jak mu pomohly dotace a jak je můžete získat i vy?
  • Jaké největší problémy musí začínající e-shopař řešit?
  • Jaké marketingové kanály Ovečkárně fungují nejlépe?
  • Proč se Martin nevěnuje jen jednomu byznysu naplno?
  • Kde vidí největší nedostatky služeb marketingových poradců?
  • Jak se podle něj bude vyvíjet česká e-commerce?
Ovečkárna
Sklad Ovečkárny.

Toto nepřehlédněte:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

vit-endler-web

Jsou e-shopy zajímavé pro investory? | Vít Endler (finGOOD.cz)

david-brenner-web

SEO e-shopu jako hlavní zdroj objednávek? | David Brenner (Klenota.cz)

Právě vyšlo

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Roman M.

Před 4 roky

Mám k tomu jen jedno -> kdyby jak

P.S. Zajímavý rozhovor.

Odpovědět »

Miroslav Hora

Před 4 roky

Vydíte, i nedokonalý člověk může uspět, když má jasně daný cíl a o tom to bylo… Opravit vady komunikace asi nezvládnete během hodinového videa a ani to není v silách moderátora. U politiků se na tom pracuje měsíce i roky a nakonec často dostanou přípravu k naučení se nazpaměť od mediálky, aby alespoň udělali dobrý dojem, když nic jiného.

Odpovědět »

Miroslav Hora

Před 4 roky

Ach, co to vidím :D, moc a moc se stydím… Ta editace, případně kontrola pravopisu, tu chybí. Bude?

Odpovědět »

Pavel Šnábl

Před 4 roky

Velice zajímavý rozhovor. Panu Bernátkovi držím palce ;)

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

Lukáš Hrdlička

Lukáš Hrdlička: Jak se naučit prezentovat a uhranout publikum?

kamil-fila-web

Kamil Fila: Jak vypadá práce filmového kritika? A dá se jí uživit?

daniel-docekal-web

Daniel Dočekal: Jak uspět na Twitteru?

Odkazové příležitosti

Jak hledat příležitosti pro získávání zpětných odkazů?

Inzerce