Inzerce

Inzerce

Jakub Lohniský (Le Premier): Všechno lze urvat. Jenom to chce vášeň

Ještě před 6 lety neměl o šití obleků a obecně o pánské módě ani páru. Pracoval v PR agentuře a posléze zkoušel rozjet čistírnu oděvů. Dnes mi v rozhovoru vypráví o tom, jak vybudoval úspěšnou značku pánské módy a jak se budou obleky šít za pár let.

Mým dnešním hostem je Jakub Lohniský, zakladatel značky Le Premier. Jeho firma má roční obrat 100 mil. Kč a prodá 3000 obleků na míru každý rok. „Jsme levnější varianta drahých značek. Za oblek u nás nenecháte 50 tisíc, ale třeba 15,“ říká Jakub o své značce a dodává, že dokáže dobře obléknout i studenta, který má hluboko do kapsy.

Le Premier má dnes 4 prodejny. V rozhovoru jsme se bavili i o tom, jaké na ně má Jakub požadavky, jak experimentuje s jejich navoněním a hudbou, která zákazníkům při procházení nejnovějšího sortimentu hraje. Také vyprávěl, jak důležitá je poloha každé prodejny a proč Le Premier najdete i v obchodních centrech.

To mne trochu překvapilo, protože Le Premier z 50 % vlastní online magazín a tištěný časopis Muži v Česku. Dokáže totiž kolem sebe dobře budovat komunitu, ale v obchodním centru se snaží doslova ulovit každého člověka, který kolem jeho prodejny projde. Proč a jak procházející zákazníky přilákat? I o tom se Jakub rozpovídal.

Jakub začínal takřka nepolíbený pánskou módou. Dokonce mu nevyšel ani předchozí byznys, který raději zavřel. Při budování Le Premier udělal spoustu chyb, které ho stály hodně peněz, a o svoje zkušenosti se moc rád podělil v rozhovoru, který si určitě nenechte ujít.

Co se dozvíte?

  • Proč Jakubovi nevyšel předchozí byznys a proč nevěří službám, které pomáhají lidem v domácnosti?
  • Kde viděl největší potenciál a díru na trhu, když zakládal Le Premier?
  • Díky čemu jeho firma tak rychle vyrostla a proč tak nerostou i jeho konkurenti?
  • Jakou roli hraje v byznysu Le Premiera e-shop a proč firmě nejvíc funguje retail?
  • Proč má firma tolik kamenných poboček a proč se nevyhýbá obchodním centrům?
  • Jak Jakub přemýšlí nad svým zbožím a podle čeho vybírá nový sortiment?
  • Co se snaží učit svoje zaměstnance?
  • Co radí začínajícím podnikatelům a co se zatím v podnikání naučil?

Poslechněte si další příběhy:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

eva-nemckova-web

Eva Nemčková: Vytvoření e-shopu, budování vlastní značky, výchova úspěšných dětí

alice-kavkova-web

Alice Kavková (4Kavky.cz): Rozjezd e-shopu, psaní a prodej knih, podnikání s rodinou

klara-borlova-web

Klára Borlová: Tvorba e-shopu LittleShoes.cz, změny e-shopového řešení, financování růstu

Právě vyšlo

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

Lukáš

Před 3 roky

No na jejich webu nebo konkrétně konfigurátoru košil mě nejvíc štve jak často to kompletně mění. Snad pokaždé když tam po pár měsících jdu mě čeká úplně jiný web (většinou horší než ten předchozí). Takže když vím, že před půl rokem jsem si tam nechal dělat košili podle určitých mír, nevím jestli ta co si objednám dnes bude stejná…
Kdyby tohle dělala třeba Alza, tak by jim tam asi taky moc lidí nenakupovalo :-)

Odpovědět »

Petr Lerch

Před 3 roky

Dobrý den,

Tohle byl zajímavý rozhovor se zajímavým hostem. Moc za něj děkuji.
Jen jedna poznámka pro pana Lohniského – nepůsobí dobře, když v souvislosti s vlastními produkty a zákazníky využívá slovo „stačí“ („jemu to stačí“, „jim to stačí“, „ono to takhle stačí“). Tohle nechtějí lidé slyšet ani o sobě, ani o produktech, které kupují.

Ještě jednou díky!

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

jiri-rostecky-tomas-krydl

VIDEO: Tomáš Krýdl: Jak vytvořit e-shop bez zkušeností v online prostředí?

lukas-krejca-web

Lukáš Krejča: Jak vybudovat kariéru freelancera a spadnout s egem na dno v Dubaji

roman-hrebecky-web

Roman Hřebecký: Z freelancingu do vlastní firmy, hodnoty v podnikání, budování značky

michal-mensik-web

Michal Menšík: Vývoj služby iDoDo, logistická platforma, Same Day Delivery, expanze do zahraničí

Inzerce