Inzerce

Jakub Lohniský (Le Premier): Všechno lze urvat. Jenom to chce vášeň

Ještě před 6 lety neměl o šití obleků a obecně o pánské módě ani páru. Pracoval v PR agentuře a posléze zkoušel rozjet čistírnu oděvů. Dnes mi v rozhovoru vypráví o tom, jak vybudoval úspěšnou značku pánské módy a jak se budou obleky šít za pár let.

Mým dnešním hostem je Jakub Lohniský, zakladatel značky Le Premier. Jeho firma má roční obrat 100 mil. Kč a prodá 3000 obleků na míru každý rok. „Jsme levnější varianta drahých značek. Za oblek u nás nenecháte 50 tisíc, ale třeba 15,“ říká Jakub o své značce a dodává, že dokáže dobře obléknout i studenta, který má hluboko do kapsy.

Le Premier má dnes 4 prodejny. V rozhovoru jsme se bavili i o tom, jaké na ně má Jakub požadavky, jak experimentuje s jejich navoněním a hudbou, která zákazníkům při procházení nejnovějšího sortimentu hraje. Také vyprávěl, jak důležitá je poloha každé prodejny a proč Le Premier najdete i v obchodních centrech.

To mne trochu překvapilo, protože Le Premier z 50 % vlastní online magazín a tištěný časopis Muži v Česku. Dokáže totiž kolem sebe dobře budovat komunitu, ale v obchodním centru se snaží doslova ulovit každého člověka, který kolem jeho prodejny projde. Proč a jak procházející zákazníky přilákat? I o tom se Jakub rozpovídal.

Jakub začínal takřka nepolíbený pánskou módou. Dokonce mu nevyšel ani předchozí byznys, který raději zavřel. Při budování Le Premier udělal spoustu chyb, které ho stály hodně peněz, a o svoje zkušenosti se moc rád podělil v rozhovoru, který si určitě nenechte ujít.

Co se dozvíte?

  • Proč Jakubovi nevyšel předchozí byznys a proč nevěří službám, které pomáhají lidem v domácnosti?
  • Kde viděl největší potenciál a díru na trhu, když zakládal Le Premier?
  • Díky čemu jeho firma tak rychle vyrostla a proč tak nerostou i jeho konkurenti?
  • Jakou roli hraje v byznysu Le Premiera e-shop a proč firmě nejvíc funguje retail?
  • Proč má firma tolik kamenných poboček a proč se nevyhýbá obchodním centrům?
  • Jak Jakub přemýšlí nad svým zbožím a podle čeho vybírá nový sortiment?
  • Co se snaží učit svoje zaměstnance?
  • Co radí začínajícím podnikatelům a co se zatím v podnikání naučil?

Poslechněte si další příběhy:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

pavel-kunes-web

Vlastní grafika na Shoptetu: Co vše je možné a jak se připravit? | Pavel Kuneš

radim-tucek-web

Unikátní sortiment, analytika prodejů a vztahy s dodavateli e-shopu | Radim Tuček (CzechDesign.cz)

david-balcar-web

Jak vytvořit vlastní produkt? | David Balcar (Optimistic)

Právě vyšlo

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Lukáš

Před 4 roky

No na jejich webu nebo konkrétně konfigurátoru košil mě nejvíc štve jak často to kompletně mění. Snad pokaždé když tam po pár měsících jdu mě čeká úplně jiný web (většinou horší než ten předchozí). Takže když vím, že před půl rokem jsem si tam nechal dělat košili podle určitých mír, nevím jestli ta co si objednám dnes bude stejná…
Kdyby tohle dělala třeba Alza, tak by jim tam asi taky moc lidí nenakupovalo :-)

Odpovědět »

Petr Lerch

Před 4 roky

Dobrý den,

Tohle byl zajímavý rozhovor se zajímavým hostem. Moc za něj děkuji.
Jen jedna poznámka pro pana Lohniského – nepůsobí dobře, když v souvislosti s vlastními produkty a zákazníky využívá slovo „stačí“ („jemu to stačí“, „jim to stačí“, „ono to takhle stačí“). Tohle nechtějí lidé slyšet ani o sobě, ani o produktech, které kupují.

Ještě jednou díky!

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)