Ještě před 6 lety neměl o šití obleků a obecně o pánské módě ani páru. Pracoval v PR agentuře a posléze zkoušel rozjet čistírnu oděvů. Dnes mi v rozhovoru vypráví o tom, jak vybudoval úspěšnou značku pánské módy a jak se budou obleky šít za pár let.
Mým dnešním hostem je Jakub Lohniský, zakladatel značky Le Premier. Jeho firma má roční obrat 100 mil. Kč a prodá 3000 obleků na míru každý rok. „Jsme levnější varianta drahých značek. Za oblek u nás nenecháte 50 tisíc, ale třeba 15,“ říká Jakub o své značce a dodává, že dokáže dobře obléknout i studenta, který má hluboko do kapsy.
Le Premier má dnes 4 prodejny. V rozhovoru jsme se bavili i o tom, jaké na ně má Jakub požadavky, jak experimentuje s jejich navoněním a hudbou, která zákazníkům při procházení nejnovějšího sortimentu hraje. Také vyprávěl, jak důležitá je poloha každé prodejny a proč Le Premier najdete i v obchodních centrech.
To mne trochu překvapilo, protože Le Premier z 50 % vlastní online magazín a tištěný časopis Muži v Česku. Dokáže totiž kolem sebe dobře budovat komunitu, ale v obchodním centru se snaží doslova ulovit každého člověka, který kolem jeho prodejny projde. Proč a jak procházející zákazníky přilákat? I o tom se Jakub rozpovídal.
Jakub začínal takřka nepolíbený pánskou módou. Dokonce mu nevyšel ani předchozí byznys, který raději zavřel. Při budování Le Premier udělal spoustu chyb, které ho stály hodně peněz, a o svoje zkušenosti se moc rád podělil v rozhovoru, který si určitě nenechte ujít.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 7 měsíců
Před 7 měsíců
Před 10 měsíců
Před 10 měsíců
Lukáš
Před 7 roky
No na jejich webu nebo konkrétně konfigurátoru košil mě nejvíc štve jak často to kompletně mění. Snad pokaždé když tam po pár měsících jdu mě čeká úplně jiný web (většinou horší než ten předchozí). Takže když vím, že před půl rokem jsem si tam nechal dělat košili podle určitých mír, nevím jestli ta co si objednám dnes bude stejná…
Kdyby tohle dělala třeba Alza, tak by jim tam asi taky moc lidí nenakupovalo :-)
Odpovědět »
Petr Lerch
Před 7 roky
Dobrý den,
Tohle byl zajímavý rozhovor se zajímavým hostem. Moc za něj děkuji.
Jen jedna poznámka pro pana Lohniského – nepůsobí dobře, když v souvislosti s vlastními produkty a zákazníky využívá slovo „stačí“ („jemu to stačí“, „jim to stačí“, „ono to takhle stačí“). Tohle nechtějí lidé slyšet ani o sobě, ani o produktech, které kupují.
Ještě jednou díky!
Odpovědět »