Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jakub Lohniský (Le Premier): Všechno lze urvat. Jenom to chce vášeň

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Ještě před 6 lety neměl o šití obleků a obecně o pánské módě ani páru. Pracoval v PR agentuře a posléze zkoušel rozjet čistírnu oděvů. Dnes mi v rozhovoru vypráví o tom, jak vybudoval úspěšnou značku pánské módy a jak se budou obleky šít za pár let.

Mým dnešním hostem je Jakub Lohniský, zakladatel značky Le Premier. Jeho firma má roční obrat 100 mil. Kč a prodá 3000 obleků na míru každý rok. „Jsme levnější varianta drahých značek. Za oblek u nás nenecháte 50 tisíc, ale třeba 15,“ říká Jakub o své značce a dodává, že dokáže dobře obléknout i studenta, který má hluboko do kapsy.

Le Premier má dnes 4 prodejny. V rozhovoru jsme se bavili i o tom, jaké na ně má Jakub požadavky, jak experimentuje s jejich navoněním a hudbou, která zákazníkům při procházení nejnovějšího sortimentu hraje. Také vyprávěl, jak důležitá je poloha každé prodejny a proč Le Premier najdete i v obchodních centrech.

To mne trochu překvapilo, protože Le Premier z 50 % vlastní online magazín a tištěný časopis Muži v Česku. Dokáže totiž kolem sebe dobře budovat komunitu, ale v obchodním centru se snaží doslova ulovit každého člověka, který kolem jeho prodejny projde. Proč a jak procházející zákazníky přilákat? I o tom se Jakub rozpovídal.

Jakub začínal takřka nepolíbený pánskou módou. Dokonce mu nevyšel ani předchozí byznys, který raději zavřel. Při budování Le Premier udělal spoustu chyb, které ho stály hodně peněz, a o svoje zkušenosti se moc rád podělil v rozhovoru, který si určitě nenechte ujít.

Co se dozvíte?

  • Proč Jakubovi nevyšel předchozí byznys a proč nevěří službám, které pomáhají lidem v domácnosti?
  • Kde viděl největší potenciál a díru na trhu, když zakládal Le Premier?
  • Díky čemu jeho firma tak rychle vyrostla a proč tak nerostou i jeho konkurenti?
  • Jakou roli hraje v byznysu Le Premiera e-shop a proč firmě nejvíc funguje retail?
  • Proč má firma tolik kamenných poboček a proč se nevyhýbá obchodním centrům?
  • Jak Jakub přemýšlí nad svým zbožím a podle čeho vybírá nový sortiment?
  • Co se snaží učit svoje zaměstnance?
  • Co radí začínajícím podnikatelům a co se zatím v podnikání naučil?

Poslechněte si další příběhy:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Lukáš

Před 7 roky

No na jejich webu nebo konkrétně konfigurátoru košil mě nejvíc štve jak často to kompletně mění. Snad pokaždé když tam po pár měsících jdu mě čeká úplně jiný web (většinou horší než ten předchozí). Takže když vím, že před půl rokem jsem si tam nechal dělat košili podle určitých mír, nevím jestli ta co si objednám dnes bude stejná…
Kdyby tohle dělala třeba Alza, tak by jim tam asi taky moc lidí nenakupovalo :-)

Odpovědět »

Petr Lerch

Před 7 roky

Dobrý den,

Tohle byl zajímavý rozhovor se zajímavým hostem. Moc za něj děkuji.
Jen jedna poznámka pro pana Lohniského – nepůsobí dobře, když v souvislosti s vlastními produkty a zákazníky využívá slovo „stačí“ („jemu to stačí“, „jim to stačí“, „ono to takhle stačí“). Tohle nechtějí lidé slyšet ani o sobě, ani o produktech, které kupují.

Ještě jednou díky!

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
adela-zugarova-web

Praží a prodávají kávu za desítky milionů. Jak roste Dos Mundos? | Adéla Zugarová

Premium
martin-nedved-web

Obchod je základní kompetence každého podnikatele. Jak se ho naučit? | Martin Nedvěd

petra-kotalova-web

Z juniorky manažerkou. Jak rozjet kariéru? | Petra Kotalová

Premium
eliska-dobiasova-turkova-web

Rozjela e-shop s výrobou dětských plenek. Teď chce předat řízení firmy nástupci | Eliška Dobiášová Turková

Premium
jiri-rostecky-senta-cermakova-web

Jirka Rostecký: Úspěch v podnikání určuje i naše rodina | Senta Čermáková

jiri-peslar-web

Kariéra ve financích: Jak ji vybudovat? | Jiří Peslar (Allrisk)

Premium
matej-razga-web

Podnikání v módě. Jak rozjet zakázkové krejčovství? | Matěj Rázga (The Owners)

Premium
kiska-horky-web

Vyplatí se ještě zakládat nové startupy? Duel Andreje Kisky a Vítka Horkého