Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Tomáš Fiala (Stable.cz): Jak se buduje hostingová společnost?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 159 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Stable.cz, jehož jednatelem je Tomáš Fiala, se už před rokem stal jedním z největších finančních podporovatelů Mladého podnikatele. Tomáš ale v roli inzerenta ale nezůstal. Už mnohokrát jsme si spolu vyměnili svoje podnikatelské a marketingové zkušenosti a zjistili jsme, že nás toho hodně spojuje.

Inzerce

Podobně jako já i Tomáš v minulosti vedl vlastní magazín. Jmenoval se Florbal.cz, což předurčuje naši další podobnost – oba jsme v minulosti hráli závodně florbal. Spojuje nás ale třeba i to, že v podnikání nehledáme jen rychlý zisk a že peníze nejsou hlavní důvod, proč to děláme.

Tomáše jsem musel vyzpovídat. Zajímalo mne třeba to, co musí hostingová firma udělat, aby se jí dařilo, a zda dokáže zákazníkům, kteří o ní zpravidla nejraději ani neví, nabídnout něco navíc a vydělat na nich více peněz (jak se to ostatně snaží dělat snad všechny e-shopy). Zmínili jsme ale i budoucnost hostingových služeb a Tomášovu minulost v populární investorské skupině Miton.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak se ze zaměstnance stát majitelem firmy?
  • Jak programátor posune do role obchoďáka a nakonec jednatele?
  • Jak Tomáš firmu přebíral od Mitonu pod vedením Ondřeje Rašky?
  • Jak zákazníci posuzují kvalitu hostingových služeb?
  • Jak se hostingové firmy dokáží od sebe odlišit a jak se Stablu vyvíjí konkurence?
  • Co přinese budoucnost? Budou lidé i nadále využívat hostingových služeb?
  • Proč má Stable tolik samostatných projektů a značek?
  • Co se Tomáš naučil ve sportu a přenesl si to do podnikání?
  • Jak zvládá vést hostingovou firmu, i když nerozumí technologiím?

Co je to Stable.cz?

Stable.cz vznikl v roce 2000 jako značka pro webhostingové služby u investorské skupiny Miton. Za několik let ji se svým společníkem převzal Tomáš Fiala a od roku 2011 funguje jako samostatná firma.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Dnes má společnost Stable.cz s.r.o. široký záběr klientů, pro které připravuje samostatné služby i projekty. Např. Kvapem.cz sází na jednoduchou registraci domén, Otoman.cz je zaměřen na stránky vytvořené v redakčním systému WordPress a Endora.cz cílí především na všechny, kteří chtějí získat zdarma nebo levně prostor pro své stránky. Samotná služba Stable.cz oslovuje velké klienty, mezi kterými je např. Slevomat, DameJídlo, Sportisimo, Bonami nebo třeba Restu.

Firma má dnes 11 zaměstnanců a roční obrat přes 17 milionů.

Doporučujeme:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

martin-jares-web

Ponákupní marketing e-shopu. Jak se dělá? | Martin Jareš (Foxdeli)

jan-lastuvka-web

Expanze Lemonera do zahraničí | Jan Laštůvka

ondrej-pavelek-web

Expanze do zahraničí a sociální sítě. Co vás překvapí? | Ondřej Pavelek (Httpool)

Právě vyšlo

lukas-hejtmanek-web

200 farmářů v Kambodži. Jak funguje byznys pepře pepperfield? | Lukáš Hejtmánek

Premium
milan-petr-web

Finanční zdraví firmy, potenciál růstu a kamenné prodejny | Milan Petr (McPen)

Premium
martin-penicka-web

Zažité metody nefungují. Řízení firmy je velmi komplexní | Martin Pěnička (TisknuLevně.cz)

Nejoblíbenější

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Inzerce