Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Tomáš Fiala (Stable.cz): Jak se buduje hostingová společnost?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 191 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Stable.cz, jehož jednatelem je Tomáš Fiala, se už před rokem stal jedním z největších finančních podporovatelů Mladého podnikatele. Tomáš ale v roli inzerenta ale nezůstal. Už mnohokrát jsme si spolu vyměnili svoje podnikatelské a marketingové zkušenosti a zjistili jsme, že nás toho hodně spojuje.

Inzerce

Podobně jako já i Tomáš v minulosti vedl vlastní magazín. Jmenoval se Florbal.cz, což předurčuje naši další podobnost – oba jsme v minulosti hráli závodně florbal. Spojuje nás ale třeba i to, že v podnikání nehledáme jen rychlý zisk a že peníze nejsou hlavní důvod, proč to děláme.

Tomáše jsem musel vyzpovídat. Zajímalo mne třeba to, co musí hostingová firma udělat, aby se jí dařilo, a zda dokáže zákazníkům, kteří o ní zpravidla nejraději ani neví, nabídnout něco navíc a vydělat na nich více peněz (jak se to ostatně snaží dělat snad všechny e-shopy). Zmínili jsme ale i budoucnost hostingových služeb a Tomášovu minulost v populární investorské skupině Miton.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak se ze zaměstnance stát majitelem firmy?
  • Jak programátor posune do role obchoďáka a nakonec jednatele?
  • Jak Tomáš firmu přebíral od Mitonu pod vedením Ondřeje Rašky?
  • Jak zákazníci posuzují kvalitu hostingových služeb?
  • Jak se hostingové firmy dokáží od sebe odlišit a jak se Stablu vyvíjí konkurence?
  • Co přinese budoucnost? Budou lidé i nadále využívat hostingových služeb?
  • Proč má Stable tolik samostatných projektů a značek?
  • Co se Tomáš naučil ve sportu a přenesl si to do podnikání?
  • Jak zvládá vést hostingovou firmu, i když nerozumí technologiím?

Co je to Stable.cz?

Stable.cz vznikl v roce 2000 jako značka pro webhostingové služby u investorské skupiny Miton. Za několik let ji se svým společníkem převzal Tomáš Fiala a od roku 2011 funguje jako samostatná firma.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Dnes má společnost Stable.cz s.r.o. široký záběr klientů, pro které připravuje samostatné služby i projekty. Např. Kvapem.cz sází na jednoduchou registraci domén, Otoman.cz je zaměřen na stránky vytvořené v redakčním systému WordPress a Endora.cz cílí především na všechny, kteří chtějí získat zdarma nebo levně prostor pro své stránky. Samotná služba Stable.cz oslovuje velké klienty, mezi kterými je např. Slevomat, DameJídlo, Sportisimo, Bonami nebo třeba Restu.

Firma má dnes 11 zaměstnanců a roční obrat přes 17 milionů.

Doporučujeme:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

martin-jares-web

Zákaznická spokojenost: Co ji nejvíce ovlivňuje? | Martin Jareš (Foxdeli)

demanova-rezort-web

Jak se dělá marketing populárního slovenského rezortu? | Jozef Droppa a Ondřej Lipták

patrik-babinec-web

Balení zboží e-shopů: Jak se v něm odlišit od konkurence? | Patrik Babinec (Skladon)

Právě vyšlo

petr-macek-web

Průzkum: Jak vidí české firmy svou budoucnost? | Petr Macek (Caflou)

Premium
jan-moravcik-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? Příklad GentlemanStore.cz | Jan Moravčík

jiri-rostecky-jiri-jemelka-web

Jirka Rostecký o řízení firem: Vytvořte si dobré majitelské zadání | Jiří Jemelka (JPF)

Nejoblíbenější

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

Premium
daniel-kmoch-web

Finanční ředitel Bonami: Na záchranu firmy jsme měli 6 měsíců | Daniel Kmoch

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Premium
matejka-kasa-web

Josef Matějka (CZC.cz) a Petr Kasa (Pilulka.cz): Jak se zbavit operativy?

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Inzerce