E-mail marketing je jednou z podstatných součástí marketingových strategií českých firem. Spočívá v zasílání e-mailových zpráv odběratelům jejich e-mailingu. Nejčastěji se jedná např. o zákazníky e-shopu, uživatele aplikace, čtenáře blogu apod. Do e-mail marketingu dnes investují firmy napříč obory, budují tak se svými odběrateli užší vztah a nabízí jim nové produkty a služby.
Řada firem bohužel stále podceňuje základy efektivního e-mail marketingu. Svým odběratelům proto zasílají irelevantní nezajímavá a mnohdy i nevyžádaná sdělení, která mají jednak velmi malý efekt a jednak mnohdy působí z hlediska budování značky firmy a podpory vztahu se zákazníkem kontraproduktivně.
V této rubrice najdete ukázky, jak k e-mail marketingu přistupují české firmy a jak ho můžete dělat i vy.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.