Poslechněte si 191 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
Astratex je největším českým e-shopem zaměřeným na spodní prádlo. S jeho ředitelem marketingu Karolem Gulášem jsme rozebírali, co firmě funguje v marketingu nejvíce, jak reaktivuje své zákazníky a čím se odlišuje od ostatních.
Začneme spoilerem. Firma zákazníkům rozesílá papírové dopisy. Ty jsou ale personalizované na míru každému z nich. Je to nejsilnější nástroj pro reaktivaci zákazníka, jaký firma dokázala vybudovat. Má lepší výsledky než třeba e-mail marketing, který dneska dělá skoro každý.
Tím ale papír nekončí. Astratex má vlastní tištěný magazín, který rovněž generuje nemalé tržby. Nyní pracuje i na spuštění on-line magazínu a tvorbě dalšího obsahu. Několikrát do roka provádí průzkumy mezi zákazníky a investuje do televizní reklamy v několika zemích světa.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlašte
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 2 týdny
Před 2 týdny
Před 2 roky
Před 2 roky
Před 8 měsíců
Před 8 měsíců
Před 10 měsíců
Před 10 měsíců