Inzerce

Inzerce

Budování značky – brandbuilding

V posledních letech se v marketingu stále více mluví o tzv. brandbuildingu, tedy budování značky. na našem webu jsme pro vás připravili sérii článků a videí o tom, jak k budování značky přistupovat a jak ji budují profesionálové:

ondrej-hajek-web

Skupování konkurence a rozšiřování podílu na trhu | Ondřej Hájek (eHub.cz)

Zjistěte, jak efektivně přebrat konkurenční společnosti a rozšířit tak svůj podíl na trhu. Jak firmy k přebrání vybírat, jak za ně neutratit moc peněz a jak probíhá proces převzetí, popisuje Ondřej Hájek.

Před 3 týdny

marek-odehnal-web

Jak se na volné noze posunout na vyšší úroveň? | Investiční poradce Marek Odehnal

Investičních a finančních poradců je v Česku poměrně hodně. Mnoho lidí s nimi má i negativní zkušenost. Jak toto podnikání pojmout jinak a jak si na volné noze prosadit vlastní pravidla, si budeme povídat s Markem Odehnalem. Marek pracuje jako…

Před 4 týdny

petra-roulland-web

Vlastní značky produktů: Jak je vytvořit? | Petra Roulland (Rohlík.cz)

Možná i vy uvažujete nad vytvořením vlastní značky v rámci sortimentu, který prodáváte. Taková vlastní značka pro vás může znamenat nejen odlišení se od konkurence, ale i vyšší marži. Co vytváření vlastních značek obnáší a jak k němu přistoupit? O…

Před 1 měsícem

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Už v několika předchozích rozhovorech jsme si povídali o budoucnosti české e-commerce a několikrát zaznělo, že bude patřit velkým on-line tržištím, známým jako marketplaces. Jak se na to dívá největší hráč české e-commerce a jaké má v tomto směru sám…

Před 2 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Vítejte u záznamu dalšího živého vysílání. Tentokrát jsem si jako hosta vybral známou podnikatelskou mentorku Margaretu Křížovou. Ta se proslavila jako investorka z pořadu Den D na České televizi. Dnes pomáhá zejména malým podnikatelům s rozjezdem jejich byznysu. Povídali jsme…

Před 2 měsíci

smartemailing-web

Livestream: Změna vlastníka firmy, financování podnikání, pověst na trhu, hodnoty ve firmě – SmartEmailing.cz

Po delší době tady máme livestream a v něm rekordní počet hostů, se kterými najednou budu dělat rozhovor. Znám už to z off-line akcí, ale takhle na dálku je to pro mě velká novinka. Základem celého rozhovoru je pro mě…

Před 2 měsíci

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

V dnešním rozhovoru si budeme povídat o e-mailovém marketingu. O něm toho na internetu a na různých marketingových konferencích najdete spoustu, ale většinou to budou obecné rady nebo případové studie pro e-shopy. E-mailing ale mohou rozesílat i jiné typy byznysu,…

Před 3 měsíci

eva-nemckova-web

Eva Nemčková: Vytvoření e-shopu, budování vlastní značky, výchova úspěšných dětí

Dneska pro vás mám velmi speciální rozhovor. Bude o byznysu, ale také o výchově dětí. Mým hostem je totiž Eva Nemčková, která má dvě dcery. Jedna – Kristína – se stala vítězkou Masterchef Česko 2019 a rozjela vlastní velmi úspěšný…

Před 3 měsíci

Inzerce

adam-kurzok-web

Adam Kurzok (EXPANDO): Expanze do zahraničí v době koronaviru, marketplaces, budoucnost e-commerce

Před pandemií koronaviru byla jedním z nejvyhledávanějších témat na MladýPodnikatel.cz expanze e-shopu do zahraničí. V minulosti jsem vám prostřednictvím rozhovorů přinesl zkušenosti a know-how mnoha odborníků na zahraniční expanzi a samozřejmě i zkušenosti samotných zakladatelů e-shopů. Jak se situace v…

Před 4 měsíci

jakub-plas-web

Jakub Plas: Rozjezd výroby a e-shopu Maso Here, podnikání s bráchou, content marketing

Kdybyste se podívali na prvních 25 rozhovorů, našli byste mezi nimi i rozhovor s Jakubem Plasem. Ten tehdy vedl službu pro rychlý rozvoz jídel Ordr, za kterou stálo STRV. Velkou část kariéry strávil právě v této společnosti, bydlel v San…

Před 4 měsíci

peter-hajducek-web

Peter Hajduček (Footshop): Rozšiřování sortimentu, financování e-shopu, zvládání krize

Je to 9 let, co Peter Hajduček založil malý studentský projekt. Z něj za těch 9 let vyrostla firma s obratem kolem 800 milionů korun, působí ve 13 zemích a má kolem 200 zaměstnanců. Jmenuje se Footshop a prodává tenisky,…

Před 4 měsíci

tomas-hodbod-web

Tomáš Hodboď (Miton): Průběh investice do Donio.cz, získávání peněz od startupů, osobnost zakladatelů firem

Je to pár dní před tímto natáčením, kdy investiční skupina Miton stojící třeba za projekty, jako je Slevomat, oznámila další investici – do dárcovské platformy Donio.cz. O tom, jak skupina nad investicemi přemýšlí a jak se Donio muselo změnit, aby…

Před 4 měsíci

Doporučené články

filip-cihal-web

Filip Číhal: Jak budovat úzce zaměřený magazín a profitovat?

jan-simkanic-2-web

Ján Simkanič: Jak se spouštěl český Deník N a jak se mu dnes daří?

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

jaromir-ranek-web

Jaromír Řánek: Jak dělá vendor marketing Alza.cz?

Inzerce