Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Jak budovat značku firmy?

Budování značky firmy je důležité, protože to může pomoci společnosti získat loajální zákazníky a zvýšit obchodní úspěch. Když lidé vědí, co od dané společnosti očekávat, pravděpodobně budou nakupovat její produkty a služby opakovaně.

Budování značky také může pomoci zvýšit povědomí o značce mezi širokou veřejností a vytvořit její konkurenční výhodu.

Kromě toho může budování značky pomoci vybudovat pozitivní pověst firmy, získat důvěru veřejnosti a posílit postavení na trhu. To může být klíčové pro dlouhodobý úspěch společnosti.

Jak firemní značku budovat?

Existuje několik kroků, které společnosti mohou podniknout, aby začaly budovat svou značku. Zde jsou některé z těchto tipů:

  1. Stanovte jasnou a přesvědčivou firemní identitu, kterou budete komunikovat veřejnosti.
  2. Vytvořte silnou a jedinečnou vizuální identitu, která se skládá z loga a dalších designových prvků.
  3. Zajistěte konzistentnost značky ve všech materiálech, které společnost vydává.
  4. Investujte do reklam a marketingových aktivit, které pomohou zvýšit povědomí o značce.
  5. Snažte se poskytnout skvělý zákaznický servis, abyste získali pozitivní recenze a zvýšili loajalitu zákazníků.
  6. Využívejte sociální média k budování vztahu se zákazníky a k posílení povědomí o značce.
  7. Zúčastněte se veletrhů a dalších akcí, kde můžete představit svou značku široké veřejnosti.
  8. Spolupracujte s influencery a dalšími známými osobnostmi, kteří mohou pomoci zvýšit povědomí o značce.
  9. Přispívejte do médií, abyste posílili svou pozici odborníka ve svém oboru.
  10. Neustále sledujte a vyhodnocujte účinnost vašich brandbuildinových aktivit a přizpůsobte je, pokud je to nutné.

Poslechněte si, jak to dělají jiné firmy a co doporučují odborníci:

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

Fitness trenér Jakub Oška se zeptal Jirky Rosteckého, jak rozjet úspěšnou firmu, jaké dovednosti potřebuje podnikatel a kdy se zaměřit na růst a kdy na zisk.

Před 5 měsíců

Premium
juraj-slesar-web

Knihkupectví Martinus: Nic jako lovebrand neexistuje | Juraj Šlesar

Jednička na slovenském knižním trhu žila roky v domnění, že je lovebrand. Pak ale zjistila, že nic takového neexistuje. Více nám řekl její CMO Juraj Šlesar.

Před 9 měsíců

Inzerce

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Chystáte se rebrandovat vaši firmu? Toto je rozhovor pro vás. Detailní pohled, jak probíhalo přejmenování Korálky.cz na Manumi.

Před 12 měsíců

Premium
jan-fabini-web

Z vlastní výroby až k zákazníkovi. Prodávejte jako značka Fabini | Jan Fabini

Vstoupili na trh v roce 2019. Dnes mají roční obrat kolem 40 milionů korun. Sami vyrábí a prodávají přímo zákazníkovi. Jan Fabini o rozbíjení stagnujícího trhu.

Před 1 rokem

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
marketa-jinochova-web

Budování malé značky, prodej po Instagramu, růst nákladů | Markéta Jinochová (MANKAI Paper)

Praktické zkušenosti, jak bez peněz rozjet novou značku. Markéta buduje vlastní papírnictví, prodává přes sociální sítě a musela řešit velmi vážné firemní krize.

Před 1 rokem

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Posílají personalizované papírové dopisy. Vydávají vlastní tištěný magazín. Investují do TV reklamy v několika zemích světa. Navrhněte do zákulisí prodejce spodního prádla.

Před 1 rokem

Premium
michal-vratny-web

Železná koule: Jak se buduje komunita? | Michal Vrátný

Celý fitness byznys Železné koule stojí na pečlivě vybudované komunitě. Zjistěte, jak vznikla a jak ji můžete vytvořit také.

Před 1 rokem

tomas-jurka-web

Vlastní značky produktů: Jak je tvoří Buschcraft? | Tomáš Jurka

Nejdříve prodávali jen ze zahraničí dovezené zboží, ale dnes vyrábí i vlastní produkty. Dělají na tom obrat 50 milionů korun ročně. Poslechněte si více.

Před 2 roky

Premium
martin-bernatek-web

Prodej firmy: Jak značkou zvýšit její hodnotu? | Martin Bernátek (Ovečkárna)

Prodal většinu své firmy. Ze všeho nejvíc mu v tom pomohla silná značka. Rozebrali jsme, jak ji budoval, jak vypadá její brand manuál a co můžete udělat i vy.

Před 2 roky

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Kolem 80 % tržeb jim generuje vlastní značka produktů. Roční obrat mají bezmála 400 milionů korun. Poslechněte si, jak zvýšit marže ve vašem e-shopu a jak vytvořit privátky.

Před 2 roky

Premium
martin-brablec-web

Martin Brablec: Jak řídit značku digitální agentury?

Podrobný návod, jak přemýšlet nad značkou firmy a jaké nástroje použít k jejímu budování. Poslechněte si praktický příklad Obsahové agentury a její strategie.

Před 2 roky

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Rozhovor se zakladatelem úspěšné české značky Emco. Zjistěte, jak vybudovat úspěšnou firmu, jak firma vznikla a díky čemu přežila 30 let na trhu.

Před 2 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Inzerce