Budování značky firmy je důležité, protože to může pomoci společnosti získat loajální zákazníky a zvýšit obchodní úspěch. Když lidé vědí, co od dané společnosti očekávat, pravděpodobně budou nakupovat její produkty a služby opakovaně.
Budování značky také může pomoci zvýšit povědomí o značce mezi širokou veřejností a vytvořit její konkurenční výhodu.
Kromě toho může budování značky pomoci vybudovat pozitivní pověst firmy, získat důvěru veřejnosti a posílit postavení na trhu. To může být klíčové pro dlouhodobý úspěch společnosti.
Existuje několik kroků, které společnosti mohou podniknout, aby začaly budovat svou značku. Zde jsou některé z těchto tipů:
Poslechněte si, jak to dělají jiné firmy a co doporučují odborníci:
Fitness trenér Jakub Oška se zeptal Jirky Rosteckého, jak rozjet úspěšnou firmu, jaké dovednosti potřebuje podnikatel a kdy se zaměřit na růst a kdy na zisk.
Před 2 týdny
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Prodal většinu své firmy. Ze všeho nejvíc mu v tom pomohla silná značka. Rozebrali jsme, jak ji budoval, jak vypadá její brand manuál a co můžete udělat i vy.
Před 1 rokem
Kolem 80 % tržeb jim generuje vlastní značka produktů. Roční obrat mají bezmála 400 milionů korun. Poslechněte si, jak zvýšit marže ve vašem e-shopu a jak vytvořit privátky.
Před 1 rokem
Podrobný návod, jak přemýšlet nad značkou firmy a jaké nástroje použít k jejímu budování. Poslechněte si praktický příklad Obsahové agentury a její strategie.
Před 2 roky
Rozhovor se zakladatelem úspěšné české značky Emco. Zjistěte, jak vybudovat úspěšnou firmu, jak firma vznikla a díky čemu přežila 30 let na trhu.
Před 2 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 3 měsíce
Před 3 měsíce