Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Marek Pavlas (BigMedia): Kdy vyzkoušet venkovní reklamu?

Efektivita billboardů už se dá vyhodnocovat. To jste nevěděli?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

MarketingVideo

Pro spoustu online marketérů je venkovní reklama tabu. Jenomže ona podle slov Marka Pavlase skutečně funguje. A už se dá i vyhodnocovat. Marek je CEO BigMedia, jedničky na trhu outdoorové reklamy, která stojí za brandy Plakátov.cz, Kluk z plakátu, Czech Outdoor a dalšími.

Věděli jste třeba to, že jako jedni z mála v Česku můžeme vyzkoušet unikátní systém na vyhodnocování venkovní reklamy, který využívá polohy SIM karet zákazníků O2? Nebo že vlastní billboard nemusí vyjít na tak velké peníze, jak si možná myslíte?

Na českém internetu nenajdete příliš informací o tom, jak venkovní reklama funguje a zda se dnes ještě vyplatí. Toto video vám pomůže zodpovědět klíčové otázky a zjistit, zda se vám vlastní billboard vyplatí.

Co se dozvíte?

  • Funguje ještě outdoorová reklama?
  • Proč by do ní měly investovat e-shopy?
  • Jak trh venkovní reklamy vypadá?
  • Jak se venkovní reklama vyhodnocuje?
  • Co napsat na váš billboard, aby skutečně zaujal?
  • Pro jaké kampaně se venkovní reklama vyplatí?
  • Co rozhoduje o úspěchu billboardu?
  • Jak vypadá budoucnost outdoorové reklamy?

Rozhovor najdete i na iTunes. MP3 je ke stažení zde.

Další videa o marketingu:

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)
Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 26 let. Hned po střední škole založil svoji první firmu, kterou o několik let později prodal. Dnes se naplno věnuje MladýPodnikatel.cz, který založil ještě při studiích. Provozuje stejnojmenný podcast, který byl v roce 2019 YouRadiem vyhlášen nejlepším podcastem o podnikání. V tomtéž roce ho časopis Forbes zařadil do žebříčku 30pod30. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 3

  1. Mirolav Hora

    -

    Hodila by se nějaká případová studie na přínos proti klasice s kódy, odhady provozu a neodolatelnou nabídkou pro cílovou skupinu. A odpověd, jak jsou řešeny SIMky těch, co jedou k boardu “ze zadu”?

    Reply
    • Marek Pavlas

      -

      Dobrý den,
      podobná případová studie čerstvě vyšla v MAMu, myslím, že to bylo předminulé číslo. Jednalo se o vyhodnocení BigPlanem naplánované kampaně Sedita. Čísla vyšla podstatně lépe, než při subjektivním plánování a klient byl velice spokojený.
      Princip napočítávání SIMek je vysvětlen v tomto videu https://www.youtube.com/watch?v=ZCA7svlHCEw které je jedno z několika na webu bigplan.cz Neboli směr pohybu SIMky je znám a SIMky “zezadu” nejsou nijak započítávány.
      Hezký den,
      Marek Pavlas

      Reply
      • Miroslav Hora

        -

        Díky, MaM je předpokládám časopis Marketing a Média? Asi se stavím v knihovně, českou scénu moc nečtu, většinou je pozadu.

        Reply

Přidejte vlastní komentář



Skrýt reklamu