Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Marek Pavlas (BigMedia): Kdy vyzkoušet venkovní reklamu?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Pro spoustu online marketérů je venkovní reklama tabu. Jenomže ona podle slov Marka Pavlase skutečně funguje. A už se dá i vyhodnocovat. Marek je CEO BigMedia, jedničky na trhu outdoorové reklamy, která stojí za brandy Plakátov.cz, Kluk z plakátu, Czech Outdoor a dalšími.

Věděli jste třeba to, že jako jedni z mála v Česku můžeme vyzkoušet unikátní systém na vyhodnocování venkovní reklamy, který využívá polohy SIM karet zákazníků O2? Nebo že vlastní billboard nemusí vyjít na tak velké peníze, jak si možná myslíte?

Na českém internetu nenajdete příliš informací o tom, jak venkovní reklama funguje a zda se dnes ještě vyplatí. Toto video vám pomůže zodpovědět klíčové otázky a zjistit, zda se vám vlastní billboard vyplatí.

Co se dozvíte?

  • Funguje ještě outdoorová reklama?
  • Proč by do ní měly investovat e-shopy?
  • Jak trh venkovní reklamy vypadá?
  • Jak se venkovní reklama vyhodnocuje?
  • Co napsat na váš billboard, aby skutečně zaujal?
  • Pro jaké kampaně se venkovní reklama vyplatí?
  • Co rozhoduje o úspěchu billboardu?
  • Jak vypadá budoucnost outdoorové reklamy?

Rozhovor najdete i na iTunes. MP3 je ke stažení zde.

Další videa o marketingu:

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Mirolav Hora

Před 8 roky

Hodila by se nějaká případová studie na přínos proti klasice s kódy, odhady provozu a neodolatelnou nabídkou pro cílovou skupinu. A odpověd, jak jsou řešeny SIMky těch, co jedou k boardu „ze zadu“?

Odpovědět »

Marek Pavlas

Před 8 roky

Dobrý den,
podobná případová studie čerstvě vyšla v MAMu, myslím, že to bylo předminulé číslo. Jednalo se o vyhodnocení BigPlanem naplánované kampaně Sedita. Čísla vyšla podstatně lépe, než při subjektivním plánování a klient byl velice spokojený.
Princip napočítávání SIMek je vysvětlen v tomto videu https://www.youtube.com/watch?v=ZCA7svlHCEw které je jedno z několika na webu bigplan.cz Neboli směr pohybu SIMky je znám a SIMky „zezadu“ nejsou nijak započítávány.
Hezký den,
Marek Pavlas

Odpovědět »

Miroslav Hora

Před 8 roky

Díky, MaM je předpokládám časopis Marketing a Média? Asi se stavím v knihovně, českou scénu moc nečtu, většinou je pozadu.

Odpovědět »

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

kovar-bazala-web

Umělá inteligence: Jak mění logistiku? | Max Kovář a Jaroslav Bazala

Premium
ondrej-kratky-web

Vyměnil Liftago za novou firmu. Co ho naučilo 11 let podnikání? | Ondřej Krátký

daniel-musil-web

Revenue operations: Co to je a proč by to vaše firma měla řešit? | Daniel Musil (AITOM)

jiri-jemelka-web

Roste vám konkurence? Jak to na to reagovat? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
jiri-rostecky-topline3

TOP Line #3: Rostou ceny reklamy i tržby e-shopů | Petr Miklík (Grizly) a Ondřej Chvojka (Shoptet)

Premium Nyní zdarma
jirkovi-klienti-3

Jirkovi klienti #3: Úspěšné podnikání neexistuje

Premium
jiri-navratil-web

Dr. Max roste. Co ho odlišuje ve velmi konkurenčním prostředí? | Jiří Navrátil

jaroslav-pokorny-web

Růst malé firmy na miliardu. Co je potřeba změnit? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)