Inzerce

Marek Pavlas (BigMedia): Kdy vyzkoušet venkovní reklamu?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty

Pro spoustu online marketérů je venkovní reklama tabu. Jenomže ona podle slov Marka Pavlase skutečně funguje. A už se dá i vyhodnocovat. Marek je CEO BigMedia, jedničky na trhu outdoorové reklamy, která stojí za brandy Plakátov.cz, Kluk z plakátu, Czech Outdoor a dalšími.

Věděli jste třeba to, že jako jedni z mála v Česku můžeme vyzkoušet unikátní systém na vyhodnocování venkovní reklamy, který využívá polohy SIM karet zákazníků O2? Nebo že vlastní billboard nemusí vyjít na tak velké peníze, jak si možná myslíte?

Na českém internetu nenajdete příliš informací o tom, jak venkovní reklama funguje a zda se dnes ještě vyplatí. Toto video vám pomůže zodpovědět klíčové otázky a zjistit, zda se vám vlastní billboard vyplatí.

Co se dozvíte?

  • Funguje ještě outdoorová reklama?
  • Proč by do ní měly investovat e-shopy?
  • Jak trh venkovní reklamy vypadá?
  • Jak se venkovní reklama vyhodnocuje?
  • Co napsat na váš billboard, aby skutečně zaujal?
  • Pro jaké kampaně se venkovní reklama vyplatí?
  • Co rozhoduje o úspěchu billboardu?
  • Jak vypadá budoucnost outdoorové reklamy?

Rozhovor najdete i na iTunes. MP3 je ke stažení zde.

Další videa o marketingu:

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

Pro předplatitele
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Právě vyšlo

tomas-pokorny-web

Stagnace e-shopu. Jak si uvolnit ruce a opět růst? | Tomáš Pokorný (Dogsie.cz)

Pro předplatitele
ondrej-bartos-web

Ondřej Bartoš: Firmy, ze kterých Credo Ventures vystoupilo

Pro předplatitele
michal-molcan-web

Řízení a byznys magazínu v 70 zemích světa | Michal Molčan

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Pro předplatitele
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Komentáře

Mirolav Hora

Před 5 roky

Hodila by se nějaká případová studie na přínos proti klasice s kódy, odhady provozu a neodolatelnou nabídkou pro cílovou skupinu. A odpověd, jak jsou řešeny SIMky těch, co jedou k boardu „ze zadu“?

Odpovědět »

Marek Pavlas

Před 5 roky

Dobrý den,
podobná případová studie čerstvě vyšla v MAMu, myslím, že to bylo předminulé číslo. Jednalo se o vyhodnocení BigPlanem naplánované kampaně Sedita. Čísla vyšla podstatně lépe, než při subjektivním plánování a klient byl velice spokojený.
Princip napočítávání SIMek je vysvětlen v tomto videu https://www.youtube.com/watch?v=ZCA7svlHCEw které je jedno z několika na webu bigplan.cz Neboli směr pohybu SIMky je znám a SIMky „zezadu“ nejsou nijak započítávány.
Hezký den,
Marek Pavlas

Odpovědět »

Miroslav Hora

Před 5 roky

Díky, MaM je předpokládám časopis Marketing a Média? Asi se stavím v knihovně, českou scénu moc nečtu, většinou je pozadu.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

vit-endler-2-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Jak si vybudovat finanční nezávislost?

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání