Inzerce

B2B marketing

Jak dělat marketing v B2B sektoru? Poslechněte si rozhovory s lidmi, kteří jej dělají. Získáte tak jejich zkušenosti, které můžete využít i ve své praxi:

lukas-kovac-web

Rozjezd Qerka, B2B prodej, získávání investorů | Lukáš Kovač

I v pandemii prodávají restauracím. Přesto neinvestují do B2C marketingu, a to na trh zavádí novou platební metodu. Co jim pomáhá růst a jak získat investora?

Před 1 dnem

miroslav-mikulik-web

Jak přežít krizi v B2B podnikání? | Miroslav Mikulík (Tisk Kvalitně)

Zjistěte, jak se společnost Tisk Kvalitně dostala z krize způsobené pandemií koronaviru, co ji zachránilo a co její spoluzakladatel doporučuje dalším podnikatelům.

Před 4 týdny

Inzerce

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

Nahlédněte do zákulisí Alzy a zjistěte, jak buduje svůj B2B obchod a jak roste díky prodeji firmám. Unikátní firemní know-how nám prozradil Jaromír Řánek.

Před 2 měsíci

ondrej-materna-web

Ondřej Materna (Legito): Startup bez investora, vývoj produktu, B2B sales

Ondřej Materna je velmi vytížený. Rozhovor jsme spolu domlouvali několik měsíců a většinou se nám to nepovedlo proto, že byl v zahraničí a navštěvoval klienty své firmy. Nakonec jsme se ale přeci jen sešli. Ondřej je spoluzakladatelem a CEO platformy…

Před 2 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
dominik-rihak-web

Dominik Řihák (Top-Obaly.cz): Využití obalových materiálů e-shopu, logistika, zefektivnění skladu, B2B marketing

Papíry, psací potřeby, obálky, fólie, lepící pásky, sáčky a papírové krabice. To je jen výcuc toho, co prodává e-shop Top-Obaly.cz, který založil host našeho dnešního rozhovoru Dominik Řihák. Prodávat obalové materiály s sebou nese řadu zajímavých specifik. Tak například skladování,…

Před 2 roky

alex-ilyash-web

Alex Ilyash (DAVINCI TS): Rozjezd nového startupu, získávání investorů, obchod v B2B

Svoji první firmu založil v 17 letech. Ve 22 ji prodal „za pár melounů“. Dnes se Alex Ilyash věnuje svému novému startupu DAVINCI TS, což je B2B rezervační systém hotelů. Aby se vůbec rozjel, musel například prodat i svoje auto….

Před 3 roky

petr-skondrojanis-web

Petr Skondrojanis: Rozjezd COCUMA.cz, budování firemní kultury, prezentace firmy na trhu práce

Petrovi Skondrojanisovi firmy platí za to, že je odprezentuje na vlastním webu. Založil totiž portál COCUMA.cz, na kterém vytváří prezentace firem a snaží se v nich ukázat jejich firemní kulturu a odpovědět na otázku, proč by pro ně měl někdo…

Před 3 roky

tomas-salamon-web

Tomáš Šalamon (Incomaker): Automatizace a budoucnost marketingu, práce s daty, vývoj nových nástrojů

Jak se bude do budoucna vyvíjet marketing? Jaké marketingové profese nahradí umělá inteligence? A jak se Incomakeru daří vyvíjet současně několik marketingových nástrojů? O tom je dnešní rozhovor se CEO Incomakeru Tomášem Šalamonem. Incomaker je systém pro inteligentní automatizaci marketingu…

Před 3 roky

pavel-krkoska-web

Pavel Krkoška (SingleCase): Jak se vyvíjí vlastní produkt a jak se prodává v B2B

Chtějí právníkům a advokátům ulehčit práci. Data o jejich klientech, informace o soudních řízeních nebo třeba fakturace a platby. To vše pod hlavičkou SingleCase nabízí právním kancelářím a snaží se tak digitalizovat obor, který zatím technologiím příliš otevřený není. Pavel…

Před 3 roky

michal-vojta-web

Michal Vojta (SALESDOCk): Sales nejen u startupů, budování firemní kultury, 2 šéfové 1 firmy

Ve spolupráci s agenturou Fenek pro vás připravujeme rozhovory se zajímavými firmami z prostředí českých startupů. Hostem dnešního rozhovoru je CEO SALESDOCku Michal Vojta. Pokud máte firmu a nezvládáte vybudovat funkční a úspěšné obchodní oddělení, můžete se obrátit na SALESDOCk…

Před 3 roky

TOP obsah

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

vit-endler-2-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Jak si vybudovat finanční nezávislost?

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář