Jak dělat marketing v B2B sektoru? Poslechněte si rozhovory s lidmi, kteří jej dělají. Získáte tak jejich zkušenosti, které můžete využít i ve své praxi:
Roční obrat mají kolem 400 milionů korun a mezi klienty značky jako Microsoft. CEO firmy popisuje, jak získávají nový byznys a co jim pomáhá se prosadit v zahraničí.
Před 2 roky
Jak rozjet B2B byznys v e-commerce? Jak přistupovat k B2B marketingu a jak budovat vztahy s firmami? Poslechněte si čerstvé zkušenosti jedničky ve svém oboru.
Před 2 roky
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Pokud podnikáte v B2B, může pro vás být cestou vzdělávání vašich zákazníků. Podívejte se, jak k němu přistupuje SmartEmailing a inspirujte se pro váš byznys.
Před 2 roky
Zjistěte, jak se společnost Tisk Kvalitně dostala z krize způsobené pandemií koronaviru, co ji zachránilo a co její spoluzakladatel doporučuje dalším podnikatelům.
Před 2 roky
Ondřej Materna je velmi vytížený. Rozhovor jsme spolu domlouvali několik měsíců a většinou se nám to nepovedlo proto, že byl v zahraničí a navštěvoval klienty své firmy. Nakonec jsme se ale přeci jen sešli. Ondřej je spoluzakladatelem a CEO platformy…
Před 4 roky
Papíry, psací potřeby, obálky, fólie, lepící pásky, sáčky a papírové krabice. To je jen výcuc toho, co prodává e-shop Top-Obaly.cz, který založil host našeho dnešního rozhovoru Dominik Řihák. Prodávat obalové materiály s sebou nese řadu zajímavých specifik. Tak například skladování,…
Před 5 roky
Svoji první firmu založil v 17 letech. Ve 22 ji prodal „za pár melounů“. Dnes se Alex Ilyash věnuje svému novému startupu DAVINCI TS, což je B2B rezervační systém hotelů. Aby se vůbec rozjel, musel například prodat i svoje auto….
Před 5 roky
Petrovi Skondrojanisovi firmy platí za to, že je odprezentuje na vlastním webu. Založil totiž portál COCUMA.cz, na kterém vytváří prezentace firem a snaží se v nich ukázat jejich firemní kulturu a odpovědět na otázku, proč by pro ně měl někdo…
Před 5 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.