Mám pro vás další rozhovor o expanzi e-shopu do zahraničí. Tentokrát se o ní ale budeme bavit z jiného úhlu pohledu. Zajímat nás totiž bude péče o zákazníka a reverzní logistika.
Když se totiž podíváte na praxi českých firem v zahraničí, zjistíte, že celá řada z nich to svým zákazníkům vůbec neusnadňuje. Některé dokonce dělají maximum pro to, aby jim zákazník nemohl zboží vracet, případně to pro něj bylo alespoň co nejvíce komplikované.
Pokud chce ale firma být v zahraničí dlouhodobě úspěšná, musí být schopna nabídnout špičkový zákaznický servis a současně najít efektivní ekonomický model ve službách, které nabízí.
Jak řešit vratky a problémy se zákazníky, nám ze své zkušenosti popsal Peter Árva, který rozjížděl logistiku v zahraničí v Bibloo, a Tomáš Vrtík z Expandeca. Celý rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.