Poslechněte si 174 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
Mám pro vás další rozhovor o expanzi e-shopu do zahraničí. Tentokrát se o ní ale budeme bavit z jiného úhlu pohledu. Zajímat nás totiž bude péče o zákazníka a reverzní logistika.
Když se totiž podíváte na praxi českých firem v zahraničí, zjistíte, že celá řada z nich to svým zákazníkům vůbec neusnadňuje. Některé dokonce dělají maximum pro to, aby jim zákazník nemohl zboží vracet, případně to pro něj bylo alespoň co nejvíce komplikované.
Pokud chce ale firma být v zahraničí dlouhodobě úspěšná, musí být schopna nabídnout špičkový zákaznický servis a současně najít efektivní ekonomický model ve službách, které nabízí.
Jak řešit vratky a problémy se zákazníky, nám ze své zkušenosti popsal Peter Árva, který rozjížděl logistiku v zahraničí v Bibloo, a Tomáš Vrtík z Expandeca. Celý rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 21 hodinami
Před 21 hodinami
Před 3 dny
Před 3 dny
Před 4 týdny
Před 4 týdny
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 1 rokem
Před 1 rokem