Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

UX

Premium
bara-novakova-web

Psychologie v copywritingu | Bára Nováková

Objevte triky, které vylepší vaše texty a zvýší motivaci čtenářů ke koupi vašich produktů či služeb. Ve videu i ukázky konkrétních textů známých portálů.

Před 1 rokem

gejza-nagy-web

Budoucnost vyhledávání na e-shopech | Gejza Nagy (Luigi’s Box)

Jak nastavit vyhledávání na vašem e-shopu, aby fungovalo co nejlépe? A jak se bude na webech vyhledávat v budoucnu?

Před 1 rokem

Inzerce

andrea-tesakova-web

Překlady a lokalizace webu. Jak to procesně zvládnout? | Andrea Tesáková (Expandeco)

Jak co nejlépe a nejkvalitnějši přeložit váš web při expanzi do zahraničí? Jak překladatele vybírat a jak je řídit, abyste předešli chybám a zdržením?

Před 1 rokem

pavel-kunes-web

Vlastní grafika na Shoptetu: Co vše je možné a jak se připravit? | Pavel Kuneš

2/3 českých e-shopů fungují na systému Shoptet. Zjistěte, zda a jak se na něm dá vytvořit vlastní grafika a na co se předem připravit.

Před 1 rokem

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

bulowski-bulir-web

Data o zákaznících e-shopu: Jak z nich vytěžit maximum? | Pavel Bulowski a Vojtěch Bulíř

Jak sehnat zkušeného datového analytika a jaké nástroje použít, abyste se s daty naučili pracovat? Dva zkušení odborníci poradí a okomentují stav českých e-shopů.

Před 2 roky

michal-sleziak-web

Jak vytvořit úspěšný digitální produkt? | Michal Sleziak (GoodRequest)

Zjistěte, jak vytvořit úspěšný digitální produkt. Podívejte se, jak to dělají profesionálové. Předejděte častým chybám a nepřekročte rozpočet.

Před 2 roky

tomas-hlad-web

Design e-shopu. Jak nad ním přemýšlet? | Tomáš Hlad

Jaké chyby dělají začínající e-shopy v designu svých stránek? A jak mohou až zdvojnásobit své tržby? Poslechněte si rozhovor se specialistou na tvorbu e-shopů.

Před 2 roky

pavel-fara-web

Jak vytvořit vlastní on-line kurz? | Pavel Fara (KurzyProRadost.cz)

Zjistěte, jak vytvořit vlastní on-line kurz a úspěšně ho prodávat. Podívejte se, jak založit web, díky kterému kurz prodáte snadněji a častěji. Podrobný návod.

Před 2 roky

martin-klega-web

Uživatelské testování webu: Jak ho můžete dělat i vy? | Martin Klega

Podívejte se, jak v praxi probíhá uživatelské testování webu. Na příkladu konkrétní firmy si ukážeme testování jejího webu a jak poté změnila komunikaci. – Strana 2

Před 2 roky

jakub-cerny-web

Jakub Černý (Persoo): Jak zvýšit tržby e-shopu díky kvalitnímu vyhledávání?

Vyhledávání je jednou ze základních funkcí každého e-shopu. Bohužel se na většině webů za posledních 20 let příliš nezměnilo. Dobře nastavené vyhledávání ale dokáže výrazně zlepšit uživatelský zážitek zákazníků a zvýšit i tržby e-shopu. O tom, co všechno by mělo…

Před 3 roky

Web je váš nový hlavní obchodník

S nástupem nouzového stavu mnoho firem zjistilo, že buď bude prodávat online nebo vůbec. Co to znamená prakticky? Firma potřebuje systém online touchpointů, které na sebe vzájemně navazují a řeší různé fáze nákupního cyklu potenciálních a reálných zákazníků. A linky…

Před 3 roky

tomas-zahalka-web

Jak pracovat s landing page v e-shopech a dokázat díky nim zvednout tržby?

Umět vytvořit dobrou landing page, je jako umět zaparkovat mezi dvě auta. Pokud to neumíte, zbytečně darujete dobré místo někomu jinému. Při parkování vás to stojí čas, ale u e-commerce vás to může stát pozice ve výsledcích vyhledávání, a tím…

Před 4 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Inzerce