Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Jak spolupracovat s grafikem při tvorbě designu webu? | Jakub Haluška

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Mnoho z vás možná přemýšlí o vytvoření nového webu nebo redesignu stávajícího. V tomto rozhovoru se dozvíte, kdy a na co poptat grafického designéra a jak s ním efektivně spolupracovat.

Inzerce

Pozval jsem si zkušeného webdesignéra na volné noze Jakuba Halušku, který je mj. autorem designu MladýPodnikatel.cz. Rozebrali jsme, co webdesignér potřebuje, aby odvedl kvalitní práci, jak při tvorbě designu postupuje a co očekává od svých klientů.

Pokud právě teď přemýšlíte o tvorbě nového webu, doporučuji vám i rozhovor s Jakubem Kadeřávkem, jak spolupracovat s programátory a jak z jejich úsilí získat maximum. Oba rozhovory najdete i v našem podcastu o podnikání.

Tvorba webu efektivně:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

kvasnicka-haluska-web

UX a design webu: Jak to spojit dohromady? | Jan Kvasnička & Jakub Haluška

tomas-hlad-web

Design e-shopu. Jak nad ním přemýšlet? | Tomáš Hlad

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

vit-krsnak-web

Vít Kršňák: Budování Tisk-Kvalitně.cz, B2B sales, zprostředkování služeb

richard-galovic-web

Richard Galovič: Jak se podniká s historickou značkou Favorit?

ondrej-krisica-web

Ondřej Krišica (Seznam.cz): Vliv GDPR na reklamy, nejefektivnější plochy na webu, rozvoj služeb

martin-lonsky-web

Martin Lonský (ApuTime): Organizace práce ve firmě, projektové řízení, vývoj webové aplikace

ondrej-preuss-obrazky-web

Obrázky z internetu: Kdy je můžete použít a jak se vyhnout porušení licence?

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
pavel-ungr-web

SEO se hodně změní, Google zaspal, texty z ChatGPT může penalizovat, říká Pavel Ungr

Premium
martina-svadbikova-web

Firma nezávislá na zakladateli. Jak to udělat? | Martina Svadbíková (Bella Rose)

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Inzerce