Nenech si ujít další videa:
Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:
Máte vlastní web a vyděláváte na něm prostřednictvím reklamy? S Ondřejem Krišicou ze Seznam.cz jsme si povídali třeba o tom, na jaké pozice plochy umístit, aby vydělávaly co nejvíce peněz, a jakou by měly mít grafickou podobu.
Probrali jsme toho ale více. Ondřej je ředitelem divize Reklamy Seznam.cz a mluvil třeba o tom, jak české firmy přistupují k videoreklamě a jak se Seznamu daří prodávat reklama do televize.
Zmínili jsme také vliv GDPR na reklamy Seznamu a celkově zásahy státu do reklamního prostředí.
Nevynechali jsme ani nejnovější změny ve službnách Seznamu a fungování feedu článků z českého internetu na homepage firmy.
Co se ve videu dozvíte?
- Jak se Seznam připravoval na GDPR a co se po jeho nástupu změnilo?
- Jaké novinky přináší Seznam do svých služeb a jak přemýšlí nad jejich vývojem?
- Které reklamní plochy přináší nejlepší plochy a jakou by měly mít grafickou podobu?
- Co české firmy podceňují ve videoreklamě a co v ní funguje nejlépe?
- Jak dělat reklamu efektivně na mobilních zařízeních?
- Jak funguje feed článků z českého internetu na homepage Seznamu a jak se do něj dostat?
Komentáře čtenářů: 0