Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Ondřej Krišica (Seznam.cz): Vliv GDPR na reklamy, nejefektivnější plochy na webu, rozvoj služeb

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

MarketingVideo

Máte vlastní web a vyděláváte na něm prostřednictvím reklamy? S Ondřejem Krišicou ze Seznam.cz jsme si povídali třeba o tom, na jaké pozice plochy umístit, aby vydělávaly co nejvíce peněz, a jakou by měly mít grafickou podobu.

Probrali jsme toho ale více. Ondřej je ředitelem divize Reklamy Seznam.cz a mluvil třeba o tom, jak české firmy přistupují k videoreklamě a jak se Seznamu daří prodávat reklama do televize.

Zmínili jsme také vliv GDPR na reklamy Seznamu a celkově zásahy státu do reklamního prostředí.

Nevynechali jsme ani nejnovější změny ve službnách Seznamu a fungování feedu článků z českého internetu na homepage firmy.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak se Seznam připravoval na GDPR a co se po jeho nástupu změnilo?
  • Jaké novinky přináší Seznam do svých služeb a jak přemýšlí nad jejich vývojem?
  • Které reklamní plochy přináší nejlepší plochy a jakou by měly mít grafickou podobu?
  • Co české firmy podceňují ve videoreklamě a co v ní funguje nejlépe?
  • Jak dělat reklamu efektivně na mobilních zařízeních?
  • Jak funguje feed článků z českého internetu na homepage Seznamu a jak se do něj dostat?

Další videa o marketingu:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 25 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu