Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Venkovní reklama: Jsou billboardy mrtvé?

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Často nám vyčítáte, že se až příliš věnujeme online marketingu a zapomínáme na reklamu ve světě mimo internet. Přinášíme vám proto první díl seriálu o venkovní reklamě, který budeme natáčet společně s Martinem Chytrým z mojeBillboardy.cz.

Inzerce

Začneme tím, jak na tom vlastně venkovní (nebo také outdoorová) reklama je. Často se říká, že je mrtvá a že nefunguje. Zejména po zákazu billboardů u dálnic. Je to pravda a kdy se vůbec vyplatí do venkovní reklamy investovat?

Také jsem se Martina zeptal na to, proč by dnes firmy měly investovat do venkovních reklamních ploch, které se v porovnání s online marketingovými nástroji nedají v podstatě vůbec měřit a vyhodnocovat.

V dalších dílech, které budou vycházet každých 14 dní, se dozvíte třeba to, jak vypadají skutečně efektivní billboardy, kam je ideálně umístit a pro jaké marketingové kampaně se vyplatí nejvíce.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

V jakých situacích uvažovat o venkovní reklamě?

  • Chci přivést lidi do kamenné prodejny – např. při otevření nové provozovny.
  • Chci zákazníky podnítit k akci – např. při časově omezené slevové akci.
  • Chci vzbudit zájem – např. když uvádím na trh novou službu nebo výrobek.
  • Chci přitáhnout lidi na kulturní událost – pořádám např. festival, koncert, módní show, apod.
  • Spouštím něco nového a chci bombastický start – ideálně v kombinaci s dalšími typy reklamy.
  • Chci, aby zákazníci „věděli, že existuji“.
  • Chci podporovat známost své značky – zákazník si raději vybere zboží, které již odněkud zná.
  • Chci prestiž pro svoji firmu – zákazníci hodnotí zboží podporované reklamou jako kvalitnější.

Hlavní výhody venkovní reklamy:

  • Nelze přepnout ani vypnout.
  • Působí 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
  • Opakované působení podporuje zapamatování – zákazníci reklamu vidí každý den po cestě do zaměstnání.
  • Přesné cílení – nejen město, ale i výběr konkrétní lokality: u lékárny, před nádražím, u odbočky k mé restauraci, atd.

Při nasazení venkovní reklamy platí stejná pravidla jako u jiných druhů marketingu: musím především vědět kdo je moje cílová skupina a s jakým sdělením ji chci oslovit.

Více o informací o tom, proč a jak zařadit billboardy do vašeho marketingového mixu najdete v Průvodci venkovní reklamy.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Díky čemu roste aplikace Caflou? | Petr Macek

jindra-dohnal-web

Bez strategického myšlení nemáte v byznysu šanci | Jindra Dohnal (Creatixo)

gabriela-mrkvicova-web

Jak z networkingu dostat maximum pro váš byznys? | Gabriela Mrkvicová (Smart Network)

marek-odehnal-web

Pro rodiče: Jak přemýšlet nad finanční budoucností vašich děti? | Marek Odehnal

michal-lichner-web

Expanze do zahraničí: Jak vybrat správný trh? | Michal Lichner (Dexfinity)

jiri-lexa-web

Jak připravit e-shop na Vánoce. Ano, už teď | Jiří Lexa (Lemonero)

jiri-jemelka-web

Jak připravit firmu na prodej? | Jiří Jemelka

marian-kamenistak-web

Jak udělat z vývojáře manažera? | Marián Kamenišťák

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Premium
petr-janosik-web

Takhle se za víc jak miliardu prodal Smartlook | Petr Janošík

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Inzerce