Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Richard Galovič: Jak se podniká s historickou značkou Favorit?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 99 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Kola značky Favorit si svou největší slávu zažily v dobách socialismu. Mnohokrát jsem se dočetl, že byly velkým snem tehdejší mládeže, ale že na nich jezdily i tehdejší cyklistické hvězdy. Slovenský podnikatel Richard Galovič značku začal obnovovat. Jak to dělá a co takový byznys obnáší? To bylo tématem našeho rozhovoru.

Historie značky a mediální prostor zadarmo. To jsou jen některé z „bonusů“, které Richard Galovič zakoupením značky získal. Za její obnovou je ale mnoho velmi náročných příprav, analýz a hlavně návrhů nových kol, které se neprodávají za zrovna malé peníze.

V rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, proč celá značka tak upadla, jak se ji dá obnovit a jak vznikaly návrhy prvních kol, které dnes Favorit prodává. Rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.

Co se ve videu dozvíte?

  • Proč Richard Galovič zakoupil zrovna značku Favorit?
  • V čem viděl na trhu největší potenciál?
  • Kolik ho tato akvizice stála?
  • Jak vznikaly prototypy prvních kol?
  • Jak se dnes Favorit prodává a jak se mu daří?
  • Jak nad byznysem Richard Galovič přemýšlí?

Na našem webu najdete spoustu rozhovorů o začátcích podnikání, ale třeba i o osobním rozvoji. Vyzpovídali jsme pro vás stovky podnikatelů a dalších osobností. Všechny rozhovory najdete v této rubrice.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Další podnikatelé, kteří tu s vámi sdílí své know-how:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
vitezslav-valka-web

UX e-shopu: Jak zvýšit prodeje na vašem webu? | Vítězslav Válka

Premium
petr-miklik-web

Grizly.cz: Jak zaměřit firmu na zákazníka? | Petr Miklík

Premium
gentlemanstore-web

Zdroje růstu e-shopu GentlemanStore.cz | Pavel Králíček a Jan Moravčík

Právě vyšlo

jiri-jemelka-web

Firma neroste. Co s tím? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

adam-neuberger-web

Začátek recese kryptoměn? | Adam Neuberger (Probinex)

Nejoblíbenější

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Komentáře

Mirek

Před 4 roky

Richarda Galoviče jsem potkal když s Favoritem začínál. Tehdy mi vyprávěl velmi optimistické vize o tom kolik kol prodají a že nechce prodávat jen kola, ale vytvořit love brand kam budou patřit doplňky, kavárny a bude to takový ekosystém jako má třeba Apple. Už tehdy jsem měl pochybnosti zda se v u nás na SK najde dostatek zákazníků. Jak to po letech dopadlo víme. Z ekonomického hlediska mi to přijde jako obří fail. Nalilo se do toho minimálně 120M a obrat bude max 50M. Na začátku o zahraničí vůbec nehovořil a ono to má svojí logiku. Favorit venku nikdo nezná. Ano, něco málo se do zahraničí prodalo. Ale to byl jiný trh a jiná doba. Existovala pouze silniční kola a z pohledu kontextu co byl u nás bylo bráno za úspěch jakýkoliv prodej ikdyž na dotyčným trhu se mohlo jednat v podstatě o margináli. Tak či onak přeji Favoritu světlé zítřky, bylo by škoda kdyby opět zaniknul.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě

Premium
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Inzerce