Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Richard Galovič: Jak se podniká s historickou značkou Favorit?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

E-shopyOff-lineVideo

Kola značky Favorit si svou největší slávu zažily v dobách socialismu. Mnohokrát jsem se dočetl, že byly velkým snem tehdejší mládeže, ale že na nich jezdily i tehdejší cyklistické hvězdy. Slovenský podnikatel Richard Galovič značku začal obnovovat. Jak to dělá a co takový byznys obnáší? To bylo tématem našeho rozhovoru.

Historie značky a mediální prostor zadarmo. To jsou jen některé z „bonusů“, které Richard Galovič zakoupením značky získal. Za její obnovou je ale mnoho velmi náročných příprav, analýz a hlavně návrhů nových kol, které se neprodávají za zrovna malé peníze.

V rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, proč celá značka tak upadla, jak se ji dá obnovit a jak vznikaly návrhy prvních kol, které dnes Favorit prodává. Rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.

Co se ve videu dozvíte?

  • Proč Richard Galovič zakoupil zrovna značku Favorit?
  • V čem viděl na trhu největší potenciál?
  • Kolik ho tato akvizice stála?
  • Jak vznikaly prototypy prvních kol?
  • Jak se dnes Favorit prodává a jak se mu daří?
  • Jak nad byznysem Richard Galovič přemýšlí?

Na našem webu najdete spoustu rozhovorů o začátcích podnikání, ale třeba i o osobním rozvoji. Vyzpovídali jsme pro vás stovky podnikatelů a dalších osobností. Všechny rozhovory najdete v této rubrice.

Další podnikatelé, kteří tu s vámi sdílí své know-how:

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 25 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 1

  1. Mirek

    -

    Richarda Galoviče jsem potkal když s Favoritem začínál. Tehdy mi vyprávěl velmi optimistické vize o tom kolik kol prodají a že nechce prodávat jen kola, ale vytvořit love brand kam budou patřit doplňky, kavárny a bude to takový ekosystém jako má třeba Apple. Už tehdy jsem měl pochybnosti zda se v u nás na SK najde dostatek zákazníků. Jak to po letech dopadlo víme. Z ekonomického hlediska mi to přijde jako obří fail. Nalilo se do toho minimálně 120M a obrat bude max 50M. Na začátku o zahraničí vůbec nehovořil a ono to má svojí logiku. Favorit venku nikdo nezná. Ano, něco málo se do zahraničí prodalo. Ale to byl jiný trh a jiná doba. Existovala pouze silniční kola a z pohledu kontextu co byl u nás bylo bráno za úspěch jakýkoliv prodej ikdyž na dotyčným trhu se mohlo jednat v podstatě o margináli. Tak či onak přeji Favoritu světlé zítřky, bylo by škoda kdyby opět zaniknul.

    Odpovědět

Přidejte vlastní komentář



Skrýt reklamu