Poslechněte si 190 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
Kola značky Favorit si svou největší slávu zažily v dobách socialismu. Mnohokrát jsem se dočetl, že byly velkým snem tehdejší mládeže, ale že na nich jezdily i tehdejší cyklistické hvězdy. Slovenský podnikatel Richard Galovič značku začal obnovovat. Jak to dělá a co takový byznys obnáší? To bylo tématem našeho rozhovoru.
Historie značky a mediální prostor zadarmo. To jsou jen některé z „bonusů“, které Richard Galovič zakoupením značky získal. Za její obnovou je ale mnoho velmi náročných příprav, analýz a hlavně návrhů nových kol, které se neprodávají za zrovna malé peníze.
V rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, proč celá značka tak upadla, jak se ji dá obnovit a jak vznikaly návrhy prvních kol, které dnes Favorit prodává. Rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.
Na našem webu najdete spoustu rozhovorů o začátcích podnikání, ale třeba i o osobním rozvoji. Vyzpovídali jsme pro vás stovky podnikatelů a dalších osobností. Všechny rozhovory najdete v této rubrice.
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 7 dny
Před 7 dny
Před 4 dny
Před 4 dny
Před 2 týdny
Před 2 týdny
Před 5 měsíců
Před 5 měsíců
Před 3 měsíce
Před 3 měsíce
Mirek
Před 5 roky
Richarda Galoviče jsem potkal když s Favoritem začínál. Tehdy mi vyprávěl velmi optimistické vize o tom kolik kol prodají a že nechce prodávat jen kola, ale vytvořit love brand kam budou patřit doplňky, kavárny a bude to takový ekosystém jako má třeba Apple. Už tehdy jsem měl pochybnosti zda se v u nás na SK najde dostatek zákazníků. Jak to po letech dopadlo víme. Z ekonomického hlediska mi to přijde jako obří fail. Nalilo se do toho minimálně 120M a obrat bude max 50M. Na začátku o zahraničí vůbec nehovořil a ono to má svojí logiku. Favorit venku nikdo nezná. Ano, něco málo se do zahraničí prodalo. Ale to byl jiný trh a jiná doba. Existovala pouze silniční kola a z pohledu kontextu co byl u nás bylo bráno za úspěch jakýkoliv prodej ikdyž na dotyčným trhu se mohlo jednat v podstatě o margináli. Tak či onak přeji Favoritu světlé zítřky, bylo by škoda kdyby opět zaniknul.
Odpovědět »