Inzerce

Inzerce

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Rozhovor je určen pro naše předplatitele: Přehrát celé video

Grizly.cz je e-shop s potravinami a výživovými doplňky. Na trhu je bezmála 7 let a blíží se k ročnímu obratu 400 milionů korun. Zajímavé na něm je, že mu kolem 80 % tržeb generují vlastní značky produktů.

Před 5 lety přestal jen přeprodávat zboží od dodavatelů a začal i sám vyrábět. Dnes jsou privátní značky základem jeho byznys modelu a obrovskou konkurenční výhodou, která mu pomáhá dosahovat vyšších marží a rychleji růst.

O jejich tvorbě a o tom, jak přemýšlet nad byznys modelem firmy, jsem si povídal se zakladatelem Grizly.cz Dominikem Píchalem. Rozhovor si můžete poslechnout speciálně v rámci našeho premium obsahu.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
jan-skrabanek-web

Košík.cz: Vznik nové značky produktů a hledání příležitostí na trhu | Jan Škrabánek

martin-jecmen-web

Z B2C do B2B. Jak začít prodávat firemním zákazníkům? | Martin Ječmen (BazarovéRegály.cz)

Právě vyšlo

Premium
jan-vlachynsky-web

Jan Vlachynský: Jak být dobrým šéfem?

Premium
michal-krutis-web

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

adam-neuberger-web

Nákup kryptoměn: Jak na něj? | Adam Neuberger (Probinex)

Nejoblíbenější

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jan-rezac-web

Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Premium
jiri-janku-web

Poločas zakladatele eBRÁNY. Jiří Janků o přístupu k firmě