Poslechněte si 173 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
Grizly.cz je e-shop s potravinami a výživovými doplňky. Na trhu je bezmála 7 let a blíží se k ročnímu obratu 400 milionů korun. Zajímavé na něm je, že mu kolem 80 % tržeb generují vlastní značky produktů.
Před 5 lety přestal jen přeprodávat zboží od dodavatelů a začal i sám vyrábět. Dnes jsou privátní značky základem jeho byznys modelu a obrovskou konkurenční výhodou, která mu pomáhá dosahovat vyšších marží a rychleji růst.
O jejich tvorbě a o tom, jak přemýšlet nad byznys modelem firmy, jsem si povídal se zakladatelem Grizly.cz Dominikem Píchalem. Rozhovor si můžete poslechnout speciálně v rámci našeho premium obsahu.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlašte
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 1 rokem
Před 1 rokem
Před 2 dny
Před 2 dny
Před 3 týdny
Před 3 týdny
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 8 měsíců
Před 8 měsíců
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 1 rokem
Před 1 rokem