Poslechněte si 175 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
I z neúspěchu může vzniknout něco nového a prosperujícího. Důkazem je například Košík.cz, který rozjel nový projekt, neuspěl s ním, ale na jeho základě vytvořil značku, která se stala součástí páteřního sortimentu firmy.
Mým hostem byl marketingový ředitel Košík.cz Jan Škrabánek, se kterým jsme si povídali o tom, jak firma hledá nové příležitosti na trhu a jak je potřeba ji nastavit, aby byla schopna nápady rychle zkoušet a vyhodnocovat.
Dozvíte se, jak Košík.cz funguje uvnitř, jak přemýšlí nad svým sortimentem a co je zapotřebí, aby ve firmě vznikaly nové nápady a lidé se nebáli experimentovat.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlašte
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 11 měsíců
Před 11 měsíců
Před 1 rokem
Před 1 rokem