Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Realistický pohled na umělou inteligenci v e-commerce | Martin Štrbák (Persoo.cz)

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Umělá inteligence je buzzword, který používá mnoho firem proto, aby zatraktivnilo svůj marketing, oslovilo nezkušené zákazníky a zaujalo investory. Reálná praxe s umělou inteligencí ale zdaleka není bohatá, jak může vypadat. Důvodem je i velikost českého trhu.

Martin Štrbák pracuje ve společnosti Persoo, která pomáhá e-shopům s personalizací webu a zvýšením jeho obchodní výkonnosti. Martinova přezdívka je „firemní skeptik“. V našem rozhovoru mluvil o tom, jak mohou české firmy reálně pracovat s umělou inteligencí, strojovým učením a dalšími technologii.

Vysvětlil nám také, co ty pojmy vlastně znamenají a kdy byste se o ně jako majitelé firmy měli v rámci tvorby e-shopu začít zajímat.

Rozhovor je k dostání i v našem podcastu o podnikání.

Tipy, jak zvýšit obrat e-shopu:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

dalibor-houfek-web

Low-code technologie jako budoucnost on-line byznysu? | Dalibor Houfek (Jetveo)

lukas-chadraba-web

Budoucnost internetu: Co Immersive tech, Metaverse a web3 znamenají pro firmy? | Lukáš Chadraba (DesignDev)

ondrej-buben-web

Platební metody na e-shopu: Jak se vyvíjí? | Ondřej Buben (Shoptet Pay)

marek-danko-web

Produktové obrázky: Jaké v nich dělají e-shopy chyby? | Marek Daňko (Feed Image Editor)

martin-strbak-web

Vyhledávání na e-shopu: Jak má vypadat v praxi? | Martin Štrbák (Persoo)

ondrej-bereckei-web

Vylepšování webu e-shopu a zvyšování konverzního poměru | Ondřej Bereckei (Cycology.cz)

jan-prokes-web

Jak si vybrat e-shopové řešení? | Jan Prokeš (Elasticr)