Poslechněte si 174 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
Umělá inteligence je buzzword, který používá mnoho firem proto, aby zatraktivnilo svůj marketing, oslovilo nezkušené zákazníky a zaujalo investory. Reálná praxe s umělou inteligencí ale zdaleka není bohatá, jak může vypadat. Důvodem je i velikost českého trhu.
Martin Štrbák pracuje ve společnosti Persoo, která pomáhá e-shopům s personalizací webu a zvýšením jeho obchodní výkonnosti. Martinova přezdívka je „firemní skeptik“. V našem rozhovoru mluvil o tom, jak mohou české firmy reálně pracovat s umělou inteligencí, strojovým učením a dalšími technologii.
Vysvětlil nám také, co ty pojmy vlastně znamenají a kdy byste se o ně jako majitelé firmy měli v rámci tvorby e-shopu začít zajímat.
Rozhovor je k dostání i v našem podcastu o podnikání.
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 3 dny
Před 3 dny
Před 6 dny
Před 6 dny
Před 4 týdny
Před 4 týdny
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce