Inzerce

Realistický pohled na umělou inteligenci v e-commerce | Martin Štrbák (Persoo.cz)

Umělá inteligence je buzzword, který používá mnoho firem proto, aby zatraktivnilo svůj marketing, oslovilo nezkušené zákazníky a zaujalo investory. Reálná praxe s umělou inteligencí ale zdaleka není bohatá, jak může vypadat. Důvodem je i velikost českého trhu.

Martin Štrbák pracuje ve společnosti Persoo, která pomáhá e-shopům s personalizací webu a zvýšením jeho obchodní výkonnosti. Martinova přezdívka je „firemní skeptik“. V našem rozhovoru mluvil o tom, jak mohou české firmy reálně pracovat s umělou inteligencí, strojovým učením a dalšími technologii.

Vysvětlil nám také, co ty pojmy vlastně znamenají a kdy byste se o ně jako majitelé firmy měli v rámci tvorby e-shopu začít zajímat.

Rozhovor je k dostání i v našem podcastu o podnikání.

Tipy, jak zvýšit obrat e-shopu:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

martin-strbak-web

Vyhledávání na e-shopu: Jak má vypadat v praxi? | Martin Štrbák (Persoo)

ondrej-bereckei-web

Vylepšování webu e-shopu a zvyšování konverzního poměru | Ondřej Bereckei (Cycology.cz)

jan-prokes-web

Jak si vybrat e-shopové řešení? | Jan Prokeš (Elasticr)

Právě vyšlo

marek-odehnal-web

Finanční krize: Co se z nich můžeme naučit pro naše investování? | Marek Odehnal

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

max-kovar-web

Jak řídit sklad a vést skladníky? | Max Kovář (Skladon)

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

jan-rezac-web

Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)