Sociální sítě

Víte o tom, že 60 % návštěvnosti firemních stránek ze sociálních sítích v roce 2015 přišlo z Facebooku, Twitteru a LinkedIn? Že až 93 % rozhodnutí zákazníků o nákupu ovlivnily sociální sítě? A že v případě, kdy je značka sledována na Twitteru, tak si od ní až 72 % followerů rádo v budoucnu něco koupí?

Je to tak, alespoň to tvrdí v tomto průzkumu. Ať už jsou ale čísla jakákoliv, sociální sítě jsou dnes neodmyslitelnou součástí drtivé většiny marketingových strategií. My se jim věnujeme jak z pohledu velkých firem a e-shopů, tak z pohledu malých hráčů, začátečníků a jednotlivců.

Tak například v Jak získat na Facebooku více fanoušků a jak s nimi naložit? jsme se snažili najít způsob, jak co nejvíce rozšířit základnu vašich fanoušků, a v Jak docílit větší aktivity fanoušků na Facebooku? zase to, jak je co nejvíce rozmluvit a získat maximum interakcí. Konec konců, asi si na Facebooku nechcete povídat sami, že? O Facebooku píšeme hlavně v této rubrice.

Nezapomínáme ale ani na další sociální sítě. V Jak být úspěšný na Instagramu? přinášíme spoustu tipů, jak obrázkovou síť přeměnit v účinný marketingový nástroj. Článek Twitter: Jak získat co nejvíce retweetů? vám zase pomůže trochu vylepšit výsledky vašeho tweetování. O Instagramu píšeme tady, o Twitteru zase zde.

Ať už ale hledáte články o jakékoliv sociální síti, začněte článkem Základem úspěchu na sociálních sítích je znalost vlastního publika. Díky němu vaše práce nepřijde vniveč.