Karel Pařízek má více jak desetileté zkušenosti s řízením marketingových týmů. Zjistěte, jak marketéry vybírat, vést a jak vyhodnocovat jejich práci.
Před 2 měsíce
Košík.cz rozjel nový projekt, ale neúspěl s ním. Na jeho základě vytvořil novou značku, které se dnes daří a která prosperuje. Rozhovor s marketingovým ředitelem.
Před 1 rokem
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Zjistěte, jak prodat vašemu zákazníkovi další produkty nebo služby. Případně, jak mu nabídnout dražší verzi produktu. Konkrétní návody a postupy nejen pro e-shopy.
Před 2 roky
Naučte se přemýšlet nad svým e-shopem tak, aby na něm zákazníci nakupovali opakovaně. Podívejte se na návod, jak přemýšlet nad retencí zákazníků.
Před 2 roky
Služby zákazníkům jsou v české e-commerce velmi podceňovaným tématem. Přitom právě ony mohou být výborným vedlejším zdrojem příjmu firmy, ze kterého mohou financovat svůj rozvoj, marketing či nové pracovní síly. Spuštění vlastních služeb, které mohou být doplňkem k tradičnímu prodeji zboží…
Před 4 roky
Dříve jste na Blažka narazili pravděpodobně především díky jeho kamenným prodejnám. Dnes je ale pravděpodobnější, že se to stane díky nějakému jeho videu. Vzpomeňte si na to s Leošem Marešem, které zažilo obrovský úspěch. Jak se mění marketingová strategie Blažka…
Před 6 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 1 rokem
Před 1 rokem
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc