Košík.cz rozjel nový projekt, ale neúspěl s ním. Na jeho základě vytvořil novou značku, které se dnes daří a která prosperuje. Rozhovor s marketingovým ředitelem.
Před 8 měsíců
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Zjistěte, jak prodat vašemu zákazníkovi další produkty nebo služby. Případně, jak mu nabídnout dražší verzi produktu. Konkrétní návody a postupy nejen pro e-shopy.
Před 2 roky
Naučte se přemýšlet nad svým e-shopem tak, aby na něm zákazníci nakupovali opakovaně. Podívejte se na návod, jak přemýšlet nad retencí zákazníků.
Před 2 roky
Služby zákazníkům jsou v české e-commerce velmi podceňovaným tématem. Přitom právě ony mohou být výborným vedlejším zdrojem příjmu firmy, ze kterého mohou financovat svůj rozvoj, marketing či nové pracovní síly. Spuštění vlastních služeb, které mohou být doplňkem k tradičnímu prodeji zboží…
Před 3 roky
Dříve jste na Blažka narazili pravděpodobně především díky jeho kamenným prodejnám. Dnes je ale pravděpodobnější, že se to stane díky nějakému jeho videu. Vzpomeňte si na to s Leošem Marešem, které zažilo obrovský úspěch. Jak se mění marketingová strategie Blažka…
Před 5 roky
Zjišťovali jste, kolik zákazníků se k vám vrací opakovaně? Vrátí se vám zákazník během následujících 3 měsíců? A jaké je to procento? Na to vám má odpovědět zákaznická analýza.
Před 6 roky
Stále častěji vídám e-shopy, které neumí budovat svou vlastní důvěryhodnost. V tomto článku na ukázkách rozebereme, jak to mohou napravit.
Před 7 roky
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 10 měsíců
Před 10 měsíců
Před 8 měsíců
Před 8 měsíců