Inzerce

Inzerce

Věrnostní marketing

Premium
jan-skrabanek-web

Košík.cz: Vznik nové značky produktů a hledání příležitostí na trhu | Jan Škrabánek

Košík.cz rozjel nový projekt, ale neúspěl s ním. Na jeho základě vytvořil novou značku, které se dnes daří a která prosperuje. Rozhovor s marketingovým ředitelem.

Před 1 měsícem

Premium
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

Webová analytika nestačí. Abyste skutečně poznali vašeho zákazníky a mohli dělat v byznysu lepší rozhodnutí, potřebujete víc. Poslechněte si návod, jak to udělat.

Před 3 měsíci

Inzerce

muj-koberec-web

Služby e-shopu a odlišení se od konkurence | Marek Černý & Tomáš Linhart (MůjKoberec.cz)

Inspirujte se e-shopem, který pro své zákazníky připravil širokou nabídku služeb a výhod. Díky tomu se výrazně odlišuje od konkurence a vydělává více peněz.

Před 12 měsíci

juraj-harkabuzik-web

Jak prodat zákazníkovi víc? | Juraj Harkabuzík (Customer Hero)

Zjistěte, jak prodat vašemu zákazníkovi další produkty nebo služby. Případně, jak mu nabídnout dražší verzi produktu. Konkrétní návody a postupy nejen pro e-shopy.

Před 1 rokem

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
david-vurma-web

Zákaznická retence e-shopu v praxi | David Vurma (ACOMWARE)

Naučte se přemýšlet nad svým e-shopem tak, aby na něm zákazníci nakupovali opakovaně. Podívejte se na návod, jak přemýšlet nad retencí zákazníků.

Před 1 rokem

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

Služby zákazníkům jsou v české e-commerce velmi podceňovaným tématem. Přitom právě ony mohou být výborným vedlejším zdrojem příjmu firmy, ze kterého mohou financovat svůj rozvoj, marketing či nové pracovní síly. Spuštění vlastních služeb, které mohou být doplňkem k tradičnímu prodeji zboží…

Před 2 roky

jakub-hajek-web

Jakub Hájek: Jak dělá marketing Blažek?

Dříve jste na Blažka narazili pravděpodobně především díky jeho kamenným prodejnám. Dnes je ale pravděpodobnější, že se to stane díky nějakému jeho videu. Vzpomeňte si na to s Leošem Marešem, které zažilo obrovský úspěch. Jak se mění marketingová strategie Blažka…

Před 5 roky

radek-hrachovec-web

Radek Hrachovec: Jak dělat retenční marketing e-shopu?

„Po letech ztrát už bylo nutné začít generovat zisky, a ty se nedají generovat tak, že člověk neustále kupuje nové zákazníky.“

Před 5 roky

michal-hanacek-web

Michal Hanáček (Pilulka): Jak vytvořit věrnostní program e-shopu?

Věrnostní programy už dávno nejsou jen o slevách. Inspirujte se od Pilulky, jejíž program má přes 300 000 členů, a využijte potenciál toho vašeho naplno.

Před 5 roky

kosiky-cerna-web

Jak naučit zákazníky nakupovat opakovaně?

Zjišťovali jste, kolik zákazníků se k vám vrací opakovaně? Vrátí se vám zákazník během následujících 3 měsíců? A jaké je to procento? Na to vám má odpovědět zákaznická analýza.

Před 5 roky

Jak na vašem e-shopu budovat důvěryhodnost?

Stále častěji vídám e-shopy, které neumí budovat svou vlastní důvěryhodnost. V tomto článku na ukázkách rozebereme, jak to mohou napravit.

Před 6 roky

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě