Inzerce

Služby e-shopu a odlišení se od konkurence | Marek Černý & Tomáš Linhart (MůjKoberec.cz)

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Dneska tu se mnou jsou dva pánové. Marek Černý a Tomáš Linhart z e-shopu MůjKoberec.cz. Jak název napovídá, prodávají koberce. To ale dělá v Česku mnoho firem, a proto oba pánové přemýšleli, jak se odlišit a jak v konkurenci vyniknout.

Přišli s mnoha službami, z nichž některé jsou mezi e-shopy dost neobvyklé.

V tomhle rozhovoru se dozvíte, jak funguje třeba All Inclusive model pro zákazníky e-shopu, proč se vyplácí posílat vzorky zdarma, nabídnout dopravu zdarma, nabízet na webu různé konfigurátory a dalších nástroje a mnoho jiných služeb

A samozřejmě se budu ptát i na to, jak všechny tyhle služby a další zdroje příjmu do firmy implementovat a jak je nastavit, aby přinášely reálný byznys.

Rozhovor najdete i v našem podcastu o podnikání.

Další tipy pro růst vašeho e-shopu:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
jan-skrabanek-web

Košík.cz: Vznik nové značky produktů a hledání příležitostí na trhu | Jan Škrabánek

Premium
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

juraj-harkabuzik-web

Rozjezd nové služby, outsourcing zákaznické podpory, české e-shopy | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Právě vyšlo

samuel-huba-web

Samuel Huba: Budoucnost a strategie Shoptetu

Premium
john-vanhara-web

John Vanhara: Růst firmy, zaměření na zisk, výběr a řízení lidí

Premium
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

Nejoblíbenější

Premium
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

Premium
michal-illich-web

Michal Illich: E-shopy prodejte. Nečeká je velký růst. Mnoho oborů ztratí svou hodnotu

Premium
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

Premium
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

vit-endler-2-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Jak si vybudovat finanční nezávislost?