Dříve jste na Blažka narazili pravděpodobně především díky jeho kamenným prodejnám. Dnes je ale pravděpodobnější, že se to stane díky nějakému jeho videu. Vzpomeňte si na to s Leošem Marešem, které zažilo obrovský úspěch. Jak se mění marketingová strategie Blažka a proč v nových videích celebritu vystřídal zaplacený model?
Blažek je známý především díky košilím a sakům. Koupit si u něj ale můžete i kalhoty, boty, peněženky a mnoho dalšího. Hostem mého dnešního videorozhovoru byl marketingový specialista firmy Jakub Hájek, kterého jsem se ptal především na to, jaké cíle marketing Blažka plní, jak k němu přistupuje a jak pracuje s tvorbou obsahu pro svoje fanoušky.
Firma oslovila spoustu lidí i díky jejímu videomarketingu. Populárním se stalo video s Leošem Marešem, ale vedle něj najdete i řadu dalších videí – třeba průvodcem stylem nebo nový film s modelem. Kolik taková videa stojí, jak probíhá jejich tvorba a jak se vyhodnocuje jejich ROI?
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.
Před 6 dny
Před 6 dny
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem
Před 2 týdny
Před 2 týdny
Jakub
Před 7 roky
Informačně zoufale o ničem.. :( Bylo by dobrý pozvat někoho, kdo něco ví a kdo umí mluvit… škoda..
Odpovědět »