Inzerce

Jakub Hájek: Jak dělá marketing Blažek?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Dříve jste na Blažka narazili pravděpodobně především díky jeho kamenným prodejnám. Dnes je ale pravděpodobnější, že se to stane díky nějakému jeho videu. Vzpomeňte si na to s Leošem Marešem, které zažilo obrovský úspěch. Jak se mění marketingová strategie Blažka a proč v nových videích celebritu vystřídal zaplacený model?

Blažek je známý především díky košilím a sakům. Koupit si u něj ale můžete i kalhoty, boty, peněženky a mnoho dalšího. Hostem mého dnešního videorozhovoru byl marketingový specialista firmy Jakub Hájek, kterého jsem se ptal především na to, jaké cíle marketing Blažka plní, jak k němu přistupuje a jak pracuje s tvorbou obsahu pro svoje fanoušky.

Firma oslovila spoustu lidí i díky jejímu videomarketingu. Populárním se stalo video s Leošem Marešem, ale vedle něj najdete i řadu dalších videí – třeba průvodcem stylem nebo nový film s modelem. Kolik taková videa stojí, jak probíhá jejich tvorba a jak se vyhodnocuje jejich ROI?

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak Blažek vznikl a kdo je dnes jeho typickým zákazníkem?
  • Kdo je dnes pro firmu největší konkurencí a čím se od ní odlišuje?
  • Jak se značce z roku 1992 daří expandovat na internet?
  • Jakou roli hraje e-shop v byznysu Blažka? Proč ho vůbec dělá?
  • Co Blažkovi funguje v marketingu nejvíce a jak nad ním přemýšlí?
  • Co mu přivádí nejvíce zákazníků a jak mu fungují kamenné prodejny?
  • Jak přemýšlí nad videomarketingem a jak probíhá příprava nových videí?
  • Jak dopadla spolupráce s Leošem Marešem a proč dnes firma používá místo celebrity modela?

Další videa o marketingu, která musíte vidět:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

Pro předplatitele
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Právě vyšlo

Pro předplatitele
ondrej-bartos-web

Ondřej Bartoš: Firmy, ze kterých Credo Ventures vystoupilo

Pro předplatitele
michal-molcan-web

Řízení a byznys magazínu v 70 zemích světa | Michal Molčan

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Co určuje jejich hodnotu a proč kolísá? | Adam Neuberger (Probinex)

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Pro předplatitele
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Komentáře

Jakub

Před 4 roky

Informačně zoufale o ničem.. :( Bylo by dobrý pozvat někoho, kdo něco ví a kdo umí mluvit… škoda..

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně