Inzerce

Jakub Hájek: Jak dělá marketing Blažek?

Dříve jste na Blažka narazili pravděpodobně především díky jeho kamenným prodejnám. Dnes je ale pravděpodobnější, že se to stane díky nějakému jeho videu. Vzpomeňte si na to s Leošem Marešem, které zažilo obrovský úspěch. Jak se mění marketingová strategie Blažka a proč v nových videích celebritu vystřídal zaplacený model?

Blažek je známý především díky košilím a sakům. Koupit si u něj ale můžete i kalhoty, boty, peněženky a mnoho dalšího. Hostem mého dnešního videorozhovoru byl marketingový specialista firmy Jakub Hájek, kterého jsem se ptal především na to, jaké cíle marketing Blažka plní, jak k němu přistupuje a jak pracuje s tvorbou obsahu pro svoje fanoušky.

Firma oslovila spoustu lidí i díky jejímu videomarketingu. Populárním se stalo video s Leošem Marešem, ale vedle něj najdete i řadu dalších videí – třeba průvodcem stylem nebo nový film s modelem. Kolik taková videa stojí, jak probíhá jejich tvorba a jak se vyhodnocuje jejich ROI?

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak Blažek vznikl a kdo je dnes jeho typickým zákazníkem?
  • Kdo je dnes pro firmu největší konkurencí a čím se od ní odlišuje?
  • Jak se značce z roku 1992 daří expandovat na internet?
  • Jakou roli hraje e-shop v byznysu Blažka? Proč ho vůbec dělá?
  • Co Blažkovi funguje v marketingu nejvíce a jak nad ním přemýšlí?
  • Co mu přivádí nejvíce zákazníků a jak mu fungují kamenné prodejny?
  • Jak přemýšlí nad videomarketingem a jak probíhá příprava nových videí?
  • Jak dopadla spolupráce s Leošem Marešem a proč dnes firma používá místo celebrity modela?

Další videa o marketingu, která musíte vidět:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

bara-novakova-web

Nejčastější chyby v textech na webu: Děláte je i vy? | Bára Nováková

jan-krcmar-web

Automatizace e-mail marketingu: Jak ji dělá Vivantis, Heureka, Eset nebo Czech News Center? | Jan Krčmář (SmartEmailing.cz)

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Právě vyšlo

michal-mensik-web

Růst firmy DoDo: Miliardový obrat během 4 let | Michal Menšík

pavel-fara-web

Jak vytvořit vlastní on-line kurz? | Pavel Fara (KurzyProRadost.cz)

petra-jelinkova-web

Rozjezd služby Rentalit, pronájem elektroniky, financování bankou | Petra Jelínková

Nejoblíbenější

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

Komentáře

Jakub

Před 4 roky

Informačně zoufale o ničem.. :( Bylo by dobrý pozvat někoho, kdo něco ví a kdo umí mluvit… škoda..

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy