Inzerce

Inzerce

Jakub Hájek: Jak dělá marketing Blažek?

Dříve jste na Blažka narazili pravděpodobně především díky jeho kamenným prodejnám. Dnes je ale pravděpodobnější, že se to stane díky nějakému jeho videu. Vzpomeňte si na to s Leošem Marešem, které zažilo obrovský úspěch. Jak se mění marketingová strategie Blažka a proč v nových videích celebritu vystřídal zaplacený model?

Blažek je známý především díky košilím a sakům. Koupit si u něj ale můžete i kalhoty, boty, peněženky a mnoho dalšího. Hostem mého dnešního videorozhovoru byl marketingový specialista firmy Jakub Hájek, kterého jsem se ptal především na to, jaké cíle marketing Blažka plní, jak k němu přistupuje a jak pracuje s tvorbou obsahu pro svoje fanoušky.

Firma oslovila spoustu lidí i díky jejímu videomarketingu. Populárním se stalo video s Leošem Marešem, ale vedle něj najdete i řadu dalších videí – třeba průvodcem stylem nebo nový film s modelem. Kolik taková videa stojí, jak probíhá jejich tvorba a jak se vyhodnocuje jejich ROI?

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak Blažek vznikl a kdo je dnes jeho typickým zákazníkem?
  • Kdo je dnes pro firmu největší konkurencí a čím se od ní odlišuje?
  • Jak se značce z roku 1992 daří expandovat na internet?
  • Jakou roli hraje e-shop v byznysu Blažka? Proč ho vůbec dělá?
  • Co Blažkovi funguje v marketingu nejvíce a jak nad ním přemýšlí?
  • Co mu přivádí nejvíce zákazníků a jak mu fungují kamenné prodejny?
  • Jak přemýšlí nad videomarketingem a jak probíhá příprava nových videí?
  • Jak dopadla spolupráce s Leošem Marešem a proč dnes firma používá místo celebrity modela?

Další videa o marketingu, která musíte vidět:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

katka-fiserova-web

Trendy v e-mail marketingu | Kateřina Fišerová (SmartEmailing.cz)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

martina-cilkova-web

Nevyužité e-mailové adresy a rozjezd e-mail marketingu | Martina Cílková (Národní divadlo)

Právě vyšlo

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

marek-odehnal-web

Investování v roce 2021 | Marek Odehnal

ondrej-bereckei-web

Vylepšování webu e-shopu a zvyšování konverzního poměru | Ondřej Bereckei (Cycology.cz)

Nejoblíbenější

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Komentáře

Jakub

Před 4 roky

Informačně zoufale o ničem.. :( Bylo by dobrý pozvat někoho, kdo něco ví a kdo umí mluvit… škoda..

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

Inzerce