Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Marketing prakticky. Pohledem marketérů i šéfů firem

Premium
jan-herka-web

Wuders: Jak se buduje a řídí firma na nábytek? | Jan Herka

Wuders je rodinná firma, která vyrábí designový nábytek z českého a slovenského masivu v kombinaci s bytelným kovem. Jan Herka vypráví, jak se firma buduje.

Před 4 měsíce

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák

Přijde Allegro, Amazon a další. E-commerce bude hlavně o marketplaces. Malé a střední e-shopy za pár let nemusí existovat. Zjistěte, jak budoucnost vidí Heureka.

Před 4 měsíce

Inzerce

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

Fitness trenér Jakub Oška se zeptal Jirky Rosteckého, jak rozjet úspěšnou firmu, jaké dovednosti potřebuje podnikatel a kdy se zaměřit na růst a kdy na zisk.

Před 4 měsíce

martin-jares-web

Zákaznická spokojenost: Co ji nejvíce ovlivňuje? | Martin Jareš (Foxdeli)

Spokojenost a zkušenost zákazníka je klíčovým faktorem, pokud chcete v podnikání uspět. Mnoho e-shopů nad ní ale nepřemýšlí, a tudíž ji ani aktivně nezvyšuje.

Před 4 měsíce

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

demanova-rezort-web

Jak se dělá marketing populárního slovenského rezortu? | Jozef Droppa a Ondřej Lipták

Demänová Rezort je ubytovací zařízení na Slovensku, které funguje 5. rokem a nabízí 1200 lůžek. Cílí především na rodiny s dětmi a aktivně investuje i do marketingu.

Před 5 měsíců

Premium
petr-miklik-web

Ziskovost e-shopu: Jak zvyšovat marže a snižovat PNO? Příklad Grizly.cz | Petr Miklík

Ziskovost je v e-commerce téma, které mnoho firem podceňuje. V tomhle rozhovoru zjistíte, jak nad ní přemýšlet a jak ji zvyšovat.

Před 6 měsíců

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

PPC kampaně jsou nedílnou součástí marketingu snad každého firmy podnikající na internetu. Ondřeje Vodehnala z Filipesmedia jsem se ptal, jak zlepšit jejich výkon.

Před 6 měsíců

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

Růst rozvážkové služby Dáme jídlo se zpomalil. Jak na to reaguje nový CEO Adam Kolesa, který je v době natáčení ve funkci teprve 3 měsíce?

Před 6 měsíců

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Co dělat, když potřebujete snížit náklady e-shopu, nebo najít nové zdroje příjmu? Na příkladu Trenýrkárna.cz jsme si s jejím šéfem Ruslanem Skopalem ukázali, jaké mohou být možnosti.

Před 6 měsíců

patrik-babinec-web

Balení zboží e-shopů: Jak se v něm odlišit od konkurence? | Patrik Babinec (Skladon)

Jak se odlišit v rámci balení zboží pro zákazníky a kde najít konkurenční výhodu? O tom je rozhovor s Patrikem Babincem ze Skladonu.

Před 7 měsíců

Premium
martina-bechynova-web

Platí na sítích „náš zákazník, náš pán“? Nastavte komunikaci jako Liftago | Martina Bechyňová

Případová studie: Komunikace na sociálních sítích Liftaga se musela výrazně změnit. Některé reakce firmy se dostaly i do médií. Inspirujte se její strategií.

Před 7 měsíců

ondrej-jirovec-web

Polohovací stoly Liftor rostou v zahraničí. Míří i do Skandinávie | Ondřej Jirovec

Liftor kromě Česka a Slovenska prodává i v Německu a Maďarsku, ale brzy se plánuje postavit i Ikee na jejím domácím švédském trhu. Mým hostem byl zakladatel firmy Ondřej Jírovec.

Před 7 měsíců

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

jiri-rostecky-jiri-jemelka-web

Jirka Rostecký o řízení firem: Vytvořte si dobré majitelské zadání | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Inzerce