Inzerce

Clubhouse: Co o něm zatím víme? | Barbora Balášová

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Pokud vám nic neříká slovo Clubhouse, tak jste asi minuli aktuálně nastupující trend světa sociální sítí a internetu. Clubhouse je platforma, která funguje na společném povídání lidí ve virtuálních místnostech.

Inzerce

Když ale říkám povídání, myslím tím skutečně povídání. Žádný text, žádná videa a ani žádné fotky. Pouze hlas.

V Česku je síť pouze krátce, ale přesto ji řada lidí zaznamenala a všiml jsem si, že už v ní někteří hledají způsob využití pro svůj byznys.

Většinou se o sociálních sítích říká, že na nich nejsnáze uspěli ti, kteří na ně naskočili nejdřív. Společně s Bárou Balášovou, která je jednou z průkopnic Clubhousu v Česku, si budeme povídat, zda se vyplatí naskočit už nyní a co vůbec od této novinky čekat.

Rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o marketingu.

Další tipy pro váš byznys:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

petr-andrysek-web

Petr Andrýsek: Trendy v social media marketingu v roce 2016 i 2017

batrla-fiserova-web

Jak chrání české firmy data svých uživatelů? | Josef Bátrla a Kateřina Fišerová

robert-stipek-web

Robert Štípek (KOFEIN): Kvalita marketérů v Česku

Právě vyšlo

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

petr-macek-web

Vracíme se z home-officu do kanceláří? | Petr Macek (Caflou.cz)

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Pro předplatitele
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Pro předplatitele
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

karolina-topolova-web

Karolína Topolová (AAA Auto): Budování kariéry manažerky, byznys s ojetými vozy, budoucnost firmy