Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Clubhouse: Co o něm zatím víme? | Barbora Balášová

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Pokud vám nic neříká slovo Clubhouse, tak jste asi minuli aktuálně nastupující trend světa sociální sítí a internetu. Clubhouse je platforma, která funguje na společném povídání lidí ve virtuálních místnostech.

Když ale říkám povídání, myslím tím skutečně povídání. Žádný text, žádná videa a ani žádné fotky. Pouze hlas.

V Česku je síť pouze krátce, ale přesto ji řada lidí zaznamenala a všiml jsem si, že už v ní někteří hledají způsob využití pro svůj byznys.

Většinou se o sociálních sítích říká, že na nich nejsnáze uspěli ti, kteří na ně naskočili nejdřív. Společně s Bárou Balášovou, která je jednou z průkopnic Clubhousu v Česku, si budeme povídat, zda se vyplatí naskočit už nyní a co vůbec od této novinky čekat.

Inzerce

Rozhovor si můžete přehrát i v našem podcastu o marketingu.

Další tipy pro váš byznys:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
ladislav-dyntar-web

eSport: Co o něm musíte vědět pro váš byznys? | Ladislav Dyntar

petr-srna-web

Influencer marketing: Jak z něj vytěžit maximum? | Petr Srna (World of Online)

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

tereza-cencova-web

Tereza Čencová: Jak se stát influencerem a jak s influencery spolupracovat?

Premium
karel-parizek-web

Jak řídit marketingový tým? | Karel Pařízek

jiri-simonides-web

Influencer marketing: Jak ho může dělat menší firma? | Jiří Simonides (Fragile)

radim-stezka-web

Radim Stezka (Queens): Jak spolupracovat s influencery?

petr-andrysek-web

Petr Andrýsek: Trendy v social media marketingu v roce 2016 i 2017