Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Pietro Filipi: Příčiny pádu módní značky | Lenka O’Neill

Přehrát celý rozhovor

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Exkluzivně pro naše předplatitele přináším velký rozhovor o aktuální situaci v módní značce Pietro Filipi a příčinách jejího pádu. Mým hostem byla jedna z hlavních postav aktuálního vedení firmy Lenka O’Neill.

Pokud se pohybujete v české e-commerce, tak tento příběh pravděpodobně znáte. Je to příběh módní značky Pietro Filipi. Za tou ještě před několika měsíci stál podnikatel Michal Mička, který na sebe v dubnu 2021 podal insolvenční návrh. Na konci ledna pražský soud povolil jeho oddlužení, ale s Pietro Filipi to dlouho vypadalo velmi špatně a firma v podstatě zkrachovala.

Peníze nevyplatila jak zaměstnancům, tak dodavatelům, a celkem za sebou nechala zadluženost ve výši 1,1 miliardy korun. Její vedení převzal nový tým v čele s Lukášem Uhlem, který ve firmě působil již dříve a pomáhal s restartem i Zootu, a hostem mého rozhovoru – zakladatelkou módního e-shopu Tamsin s ročním obratem 20 milionů korun Lenkou O’Neill.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
petr-pouchly-web

Podnikat je stále těžší, lídři firem jsou vyčerpaní. Jak v náročné době řídit firmu? | Petr Pouchlý

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

Premium
dominik-gazdos-web

Knihobot málem zkrachoval. Jak se zachránil? | Dominik Gazdoš

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
lenka-zlebkova-web

Jak se řídí Kongresové centrum v Praze? | Lenka Žlebková

Premium
juraj-striezenec-web

Kiwi.com: Pád na nulu. Jak dostat firmu z existenční krize? | Juraj Strieženec

Premium
radovan-vavra-web

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?