Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Radovan Vávra: Jak přemýšlet nad budoucností firmy?

Rozhovor je určen pro naše předplatitele: Přehrát celé video
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 100 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Taky se bojíte, že otevřete ledničku a bude tam Radovan Vávra? Je teď skoro všude! Rozdává jeden rozhovor za druhým, ale v drtivé většině mluví především o investování, ekonomice a politické situaci v Česku. My jsme zvolili téma úplně jiné – to, co prý jeho generace naprosto nezvládla. Přípravu svých firem na budoucnost a jejich předání nástupcům.

Když jsem si s ním o tom několik dní před natáčením povídal, řídil u toho svou Teslu a vyprávěl mi, jak generace boomerů nechce svou firmu nikomu „půjčit“ a raději si ji řídí sama. Řeší to i ve svém podnikání a přiznal mi, že jeho 18letý syn se investorem ani podnikatel po vzoru svého otce stát nechce.

Radovan Vávra většinu kariéry strávil v bankách. 4 roky působil v představenstvu Citibank, poté jako generální ředitel restrukturalizoval Komerční banku a dovedl ji až k prodeji. Poté zažil krach další banky – v roce 2003, kdy vedl Union banku. Od roku 2003 se věnuje vlastnímu byznysu a investicím.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

petr-lesensky-web

Život po předání firmy nástupci a investování peněz | Petr Lesenský

adam-neuberger-web

Začátek recese kryptoměn? | Adam Neuberger (Probinex)

odehnal-endler

Duel: Investování pro podnikatele a manažery | Vít Endler a Marek Odehnal

Právě vyšlo

jakub-kaderavek-web

WordPress: Jeho možnosti a napojení na další systémy | Jakub Kadeřávek

Premium
petr-krivanek-web

Jak si nastavit firmu, abychom se z ní nepodělali? | Petr Křivánek (Happy Sport)

petr-macek-web

Práce na dálku. Budoucnost, nebo jen dočasný trend? | Petr Macek (Caflou.cz)

Nejoblíbenější

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Komentáře

Fero

Před 8 měsíců

Cumi na me Vavra – pustim a mele zakladni blitky. Ten pan se uz tolikrat zmylil a dava takove nevhodne rady – ze ne, diky, not interested.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
david-spinar-web

David Špinar (Miton): Jak řídit firmu přes čísla a dělat lepší rozhodnutí?

Premium
martin-bernatek-web

Prodej firmy: Jak značkou zvýšit její hodnotu? | Martin Bernátek (Ovečkárna)

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

Inzerce