Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Marek Filipi: Tvorba e-shopu Vaporism.cz, rychlý růst firmy, komunitní marketing

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Marek Filipi pro mě byl příjemným překvapením. Během tří let se mu bez jakýchkoliv zkušeností povedlo vybudovat e-shop s obratem v desítkách milionů korun ročně. A to všechno bez investic do marketingu a z Ostravy, ve které pro svůj byznys vidí velký přínos.

E-shop Vaporism.cz prodává elektronické cigarety a veškeré vybavení, které pro ně jako kuřák potřebujete. Ze zákona je prý velmi výrazně omezen v tom, co může dělat v rámci marketingu a jak může své zboží propagovat. A tak Markovi nezbylo nic jiného, než pracovat s komunitami na internetu a postupně z nich udělat své zákazníky.

Rychlost růstu jeho firmy ho ale v mnohém překvapila. Jak sám přiznal, v mnoha ohledech její růst teď brzdí. Na čem potřebuje zapracovat, kde vidí své největší slabiny a na čem spálil nejvíce peněz? I o tom si povídáme v našem rozhovoru, který je k přehrání i v podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak probíhala tvorba e-shopu Vaporism.cz?
  • Jaké byly Markovy začátky a co ho k podnikání přivedlo?
  • Jak získával první zákazníky a jak dodnes přistupuje k marketingu?
  • Co mu v něm funguje nejlépe a jak mu pomáhá komunitní marketing?
  • Co nejvíce nakoplo růst jeho firmy a co ji naopak zbrzdilo?
  • V čem dnes vidí největší slabiny e-shopu a proč nechce růst rychleji?

Další rozhovory se zakladateli e-shopů:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Pavel

Před 5 roky

Malý feedback na celý web a hlavně úvodní stránku:
veškeré fotky jsou portéty lidi – všude vykukují hlavy (navíc v nevalné kvalitě screenshotů) – chápu, jedná se o osobnosti z článků, ale přesto je to vizuálně trochu nepříjemné a vlastně i nepřehledné…
Takže bych doporučil aspoň jednu header fotku jiného stylu a třeba i ty thumbnaily článku dát do černobílé…

Odpovědět »

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Okurková sezóna: Jak si zauditovat vlastní firmu? | Petr Macek (Caflou)

Premium
petr-bilek-web

Z malého stánku na 150 milionů ročně. Takhle vyrostlo BiOOO | Petr Bílek

Premium Nyní zdarma
jiri-rostecky-posunout

Jiřího klienti #5: Jak se v podnikání posunout dál?

marek-odehnal-web

První pololetí 2024 pohledem investora: Co se dělo na burzách? | Marek Odehnal

Premium
tomas-mahring-web

Na jejich blog chodí stovky tisíc lidí a prodali desítky tisíc kuchařek | Tomáš Mähring

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-prodej

Jiřího klienti #4: Každý prodává jinak

kovar-bazala-web

Umělá inteligence: Jak mění logistiku? | Max Kovář a Jaroslav Bazala

Premium
ondrej-kratky-web

Vyměnil Liftago za novou firmu. Co ho naučilo 11 let podnikání? | Ondřej Krátký