Inzerce

Marek Filipi: Tvorba e-shopu Vaporism.cz, rychlý růst firmy, komunitní marketing

Marek Filipi pro mě byl příjemným překvapením. Během tří let se mu bez jakýchkoliv zkušeností povedlo vybudovat e-shop s obratem v desítkách milionů korun ročně. A to všechno bez investic do marketingu a z Ostravy, ve které pro svůj byznys vidí velký přínos.

E-shop Vaporism.cz prodává elektronické cigarety a veškeré vybavení, které pro ně jako kuřák potřebujete. Ze zákona je prý velmi výrazně omezen v tom, co může dělat v rámci marketingu a jak může své zboží propagovat. A tak Markovi nezbylo nic jiného, než pracovat s komunitami na internetu a postupně z nich udělat své zákazníky.

Rychlost růstu jeho firmy ho ale v mnohém překvapila. Jak sám přiznal, v mnoha ohledech její růst teď brzdí. Na čem potřebuje zapracovat, kde vidí své největší slabiny a na čem spálil nejvíce peněz? I o tom si povídáme v našem rozhovoru, který je k přehrání i v podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak probíhala tvorba e-shopu Vaporism.cz?
  • Jaké byly Markovy začátky a co ho k podnikání přivedlo?
  • Jak získával první zákazníky a jak dodnes přistupuje k marketingu?
  • Co mu v něm funguje nejlépe a jak mu pomáhá komunitní marketing?
  • Co nejvíce nakoplo růst jeho firmy a co ji naopak zbrzdilo?
  • V čem dnes vidí největší slabiny e-shopu a proč nechce růst rychleji?

Další rozhovory se zakladateli e-shopů:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

andrea-tesakova-web

Překlady a lokalizace webu. Jak to procesně zvládnout? | Andrea Tesáková (Expandeco)

Právě vyšlo

marek-odehnal-web

Finanční krize: Co se z nich můžeme naučit pro naše investování? | Marek Odehnal

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Pavel

Před 2 roky

Malý feedback na celý web a hlavně úvodní stránku:
veškeré fotky jsou portéty lidi – všude vykukují hlavy (navíc v nevalné kvalitě screenshotů) – chápu, jedná se o osobnosti z článků, ale přesto je to vizuálně trochu nepříjemné a vlastně i nepřehledné…
Takže bych doporučil aspoň jednu header fotku jiného stylu a třeba i ty thumbnaily článku dát do černobílé…

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)