Inzerce

Marek Filipi: Tvorba e-shopu Vaporism.cz, rychlý růst firmy, komunitní marketing

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Marek Filipi pro mě byl příjemným překvapením. Během tří let se mu bez jakýchkoliv zkušeností povedlo vybudovat e-shop s obratem v desítkách milionů korun ročně. A to všechno bez investic do marketingu a z Ostravy, ve které pro svůj byznys vidí velký přínos.

E-shop Vaporism.cz prodává elektronické cigarety a veškeré vybavení, které pro ně jako kuřák potřebujete. Ze zákona je prý velmi výrazně omezen v tom, co může dělat v rámci marketingu a jak může své zboží propagovat. A tak Markovi nezbylo nic jiného, než pracovat s komunitami na internetu a postupně z nich udělat své zákazníky.

Rychlost růstu jeho firmy ho ale v mnohém překvapila. Jak sám přiznal, v mnoha ohledech její růst teď brzdí. Na čem potřebuje zapracovat, kde vidí své největší slabiny a na čem spálil nejvíce peněz? I o tom si povídáme v našem rozhovoru, který je k přehrání i v podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak probíhala tvorba e-shopu Vaporism.cz?
  • Jaké byly Markovy začátky a co ho k podnikání přivedlo?
  • Jak získával první zákazníky a jak dodnes přistupuje k marketingu?
  • Co mu v něm funguje nejlépe a jak mu pomáhá komunitní marketing?
  • Co nejvíce nakoplo růst jeho firmy a co ji naopak zbrzdilo?
  • V čem dnes vidí největší slabiny e-shopu a proč nechce růst rychleji?

Další rozhovory se zakladateli e-shopů:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

vladislav-hanak-web

Finanční řízení firmy: Jak ho nastavit? | Vladislav Hanák (Sophia Solutions)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Co určuje jejich hodnotu a proč kolísá? | Adam Neuberger (Probinex)

petr-macek-web

Vracíme se z home-officu do kanceláří? | Petr Macek (Caflou.cz)

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Pro předplatitele
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Pro předplatitele
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

Komentáře

Pavel

Před 2 roky

Malý feedback na celý web a hlavně úvodní stránku:
veškeré fotky jsou portéty lidi – všude vykukují hlavy (navíc v nevalné kvalitě screenshotů) – chápu, jedná se o osobnosti z článků, ale přesto je to vizuálně trochu nepříjemné a vlastně i nepřehledné…
Takže bych doporučil aspoň jednu header fotku jiného stylu a třeba i ty thumbnaily článku dát do černobílé…

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

michal-koubek-10-web

Michal Koubek: Služby pro zákazníky e-shopů jako nový zdroj příjmu firmy

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

Pro předplatitele
eduard-mika-web

Seniorní management. Jak ho přivést a motivovat? | Eduard Míka (Reflex Capital, ex-MALL.cz)