Inzerce

Inzerce

Marek Filipi: Tvorba e-shopu Vaporism.cz, rychlý růst firmy, komunitní marketing

Marek Filipi pro mě byl příjemným překvapením. Během tří let se mu bez jakýchkoliv zkušeností povedlo vybudovat e-shop s obratem v desítkách milionů korun ročně. A to všechno bez investic do marketingu a z Ostravy, ve které pro svůj byznys vidí velký přínos.

E-shop Vaporism.cz prodává elektronické cigarety a veškeré vybavení, které pro ně jako kuřák potřebujete. Ze zákona je prý velmi výrazně omezen v tom, co může dělat v rámci marketingu a jak může své zboží propagovat. A tak Markovi nezbylo nic jiného, než pracovat s komunitami na internetu a postupně z nich udělat své zákazníky.

Rychlost růstu jeho firmy ho ale v mnohém překvapila. Jak sám přiznal, v mnoha ohledech její růst teď brzdí. Na čem potřebuje zapracovat, kde vidí své největší slabiny a na čem spálil nejvíce peněz? I o tom si povídáme v našem rozhovoru, který je k přehrání i v podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak probíhala tvorba e-shopu Vaporism.cz?
  • Jaké byly Markovy začátky a co ho k podnikání přivedlo?
  • Jak získával první zákazníky a jak dodnes přistupuje k marketingu?
  • Co mu v něm funguje nejlépe a jak mu pomáhá komunitní marketing?
  • Co nejvíce nakoplo růst jeho firmy a co ji naopak zbrzdilo?
  • V čem dnes vidí největší slabiny e-shopu a proč nechce růst rychleji?

Další rozhovory se zakladateli e-shopů:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

david-brenner-web

SEO e-shopu jako hlavní zdroj objednávek? | David Brenner (Klenota.cz)

petr-majtan-web

Návod: Jak automaticky stahovat skladové dostupnosti od vašich dodavatelů?

juraj-harkabuzik-web

Zákaznický servis v českých e-shopech: Průzkum mezi 445 firmami | Juraj Harkabuzík (Customer Hero)

Právě vyšlo

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Pavel

Před 1 rokem

Malý feedback na celý web a hlavně úvodní stránku:
veškeré fotky jsou portéty lidi – všude vykukují hlavy (navíc v nevalné kvalitě screenshotů) – chápu, jedná se o osobnosti z článků, ale přesto je to vizuálně trochu nepříjemné a vlastně i nepřehledné…
Takže bych doporučil aspoň jednu header fotku jiného stylu a třeba i ty thumbnaily článku dát do černobílé…

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

ruslan-skopal-web

7. E-shop Klub v Trenýrkárna.cz: Finanční řízení e-shopu, vedení lidí, výroba vlastních produktů

jura-ibl-web

Jura Ibl: Jak se vyvíjí Malá pokladna a kde jsou chyby EET?

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

petr-kmosek-web

Petr Kmošek: Jak budovat brand zaměstnavatele a přilákat nové posily do týmu?

Inzerce