Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Marek Filipi: Tvorba e-shopu Vaporism.cz, rychlý růst firmy, komunitní marketing

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 175 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Marek Filipi pro mě byl příjemným překvapením. Během tří let se mu bez jakýchkoliv zkušeností povedlo vybudovat e-shop s obratem v desítkách milionů korun ročně. A to všechno bez investic do marketingu a z Ostravy, ve které pro svůj byznys vidí velký přínos.

E-shop Vaporism.cz prodává elektronické cigarety a veškeré vybavení, které pro ně jako kuřák potřebujete. Ze zákona je prý velmi výrazně omezen v tom, co může dělat v rámci marketingu a jak může své zboží propagovat. A tak Markovi nezbylo nic jiného, než pracovat s komunitami na internetu a postupně z nich udělat své zákazníky.

Rychlost růstu jeho firmy ho ale v mnohém překvapila. Jak sám přiznal, v mnoha ohledech její růst teď brzdí. Na čem potřebuje zapracovat, kde vidí své největší slabiny a na čem spálil nejvíce peněz? I o tom si povídáme v našem rozhovoru, který je k přehrání i v podcastu o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak probíhala tvorba e-shopu Vaporism.cz?
  • Jaké byly Markovy začátky a co ho k podnikání přivedlo?
  • Jak získával první zákazníky a jak dodnes přistupuje k marketingu?
  • Co mu v něm funguje nejlépe a jak mu pomáhá komunitní marketing?
  • Co nejvíce nakoplo růst jeho firmy a co ji naopak zbrzdilo?
  • V čem dnes vidí největší slabiny e-shopu a proč nechce růst rychleji?

Další rozhovory se zakladateli e-shopů:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
petr-miklik-web

Ziskovost e-shopu: Jak zvyšovat marže a snižovat PNO? Příklad Grizly.cz | Petr Miklík

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

Právě vyšlo

adamcak-endler-web

Jak předat firmu novému CEO? Příklad 2 firem | Pavol Adamčák a Vít Endler

Premium
tomas-matejcek-web

Systém odměňování zaměstnanců: Jak funguje v Megapixelu? | Tomáš Matějček

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Pavel

Před 4 roky

Malý feedback na celý web a hlavně úvodní stránku:
veškeré fotky jsou portéty lidi – všude vykukují hlavy (navíc v nevalné kvalitě screenshotů) – chápu, jedná se o osobnosti z článků, ale přesto je to vizuálně trochu nepříjemné a vlastně i nepřehledné…
Takže bych doporučil aspoň jednu header fotku jiného stylu a třeba i ty thumbnaily článku dát do černobílé…

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Premium
matejka-kasa-web

Josef Matějka (CZC.cz) a Petr Kasa (Pilulka.cz): Jak se zbavit operativy?

Premium
jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Co brzdí růst firem v e-commerce?

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Inzerce