Inzerce

Jan Ježek: Budování e-shopu ZahradaJežek.cz, off-line marketing, pořádání veletrhu

Z původně zaměstnance se stal spoluzakladatele, spoluvlastníkem a šéfem e-shopu, který navíc ještě nese jeho jméno. Jan Ježek přišel do studia vyprávět o e-shopu ZahradaJežek.cz.

Probrali jsme nejen to, jak celá firma vznikla, ale také její jméno. Jaké výhody a nevýhody s sebou nese, když se firma jmenuje po svém zakladateli? A proč se vybralo zrovna jméno Honzy Ježka a ne některého z dalších spoluzakladatelů?

Jelikož firma působí nedaleko Plzně, povídali jsme si také o lokálním marketingu, off-line reklamě a pořádání veletrhů pro zákazníky. Honzův sen je obsloužit milion zákazníků v Česku a v zahraničí. Poslechněte si, jak toho chce dosáhnout. Můžete zkusit i náš podcast o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak vznikla firma ZahradaJežek.cz?
  • Jak se jí dnes daří získávat nové zákazníky?
  • Jaké výhody a nevýhody s sebou nese jméno firmy po zakladateli?
  • Jak se dá podnikat v Plzni a jak v takovém městě oslovit zákazníky?
  • Jak firma využívá venkovní reklamu?
  • Proč a jak pořádá vlastní veletrh?

Další rozhovory se zakladateli e-shopů:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

juraj-harkabuzik-web

Zákaznický servis v českých e-shopech: Průzkum mezi 445 firmami | Juraj Harkabuzík (Customer Hero)

samurai-shot-web

Tvorba nového produktu a jeho prosazení na trhu | Jaromír Horák a Martin Solnička (Samurai Shot)

Právě vyšlo

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

petr-macek-web

Automatizace procesů pro firmy i živnostníky + ukázky | Petr Macek (Caflou.cz)

Nejoblíbenější

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě