Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jan Ježek: Budování e-shopu ZahradaJežek.cz, off-line marketing, pořádání veletrhu

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Z původně zaměstnance se stal spoluzakladatele, spoluvlastníkem a šéfem e-shopu, který navíc ještě nese jeho jméno. Jan Ježek přišel do studia vyprávět o e-shopu ZahradaJežek.cz.

Probrali jsme nejen to, jak celá firma vznikla, ale také její jméno. Jaké výhody a nevýhody s sebou nese, když se firma jmenuje po svém zakladateli? A proč se vybralo zrovna jméno Honzy Ježka a ne některého z dalších spoluzakladatelů?

Jelikož firma působí nedaleko Plzně, povídali jsme si také o lokálním marketingu, off-line reklamě a pořádání veletrhů pro zákazníky. Honzův sen je obsloužit milion zákazníků v Česku a v zahraničí. Poslechněte si, jak toho chce dosáhnout. Můžete zkusit i náš podcast o podnikání.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak vznikla firma ZahradaJežek.cz?
  • Jak se jí dnes daří získávat nové zákazníky?
  • Jaké výhody a nevýhody s sebou nese jméno firmy po zakladateli?
  • Jak se dá podnikat v Plzni a jak v takovém městě oslovit zákazníky?
  • Jak firma využívá venkovní reklamu?
  • Proč a jak pořádá vlastní veletrh?

Další rozhovory se zakladateli e-shopů:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Premium
martin-kus-web

Vuch: Strategie firmy, riskování, finance i vstup investora | Martin Kůs

Premium
zdenek-vlcek-web

3 roky neinvestují do reklamy. Jak rostou JablečnéDíly.cz? | Zdeněk Vlček

Premium
jan-herka-web

Wuders: Jak se buduje a řídí firma na nábytek? | Jan Herka

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

martin-jares-web

Zákaznická spokojenost: Co ji nejvíce ovlivňuje? | Martin Jareš (Foxdeli)