Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Jak na propagaci kamenných prodejen?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 99 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Jedním z aktuálních trendů e-commerce je budování kamenných prodejen. V mých rozhovorech je zmínila už řada internetových obchodů, ale ještě jsme si nepovídali o jejich propagaci. Otevřít prodejnu je totiž skoro jako otevřít web – když jej nezpropagujete, nikdo na něj nepřijde.

Společně s Martinem Chytrým z mojeBillboardy.cz pro vás natáčíme sérii rozhovorů o venkovní reklamě. Vytvořili jsme už asi nejpodrobnější materiál o tom, jak mohou firmy nad venkovní reklamou přemýšlet a jak k ní přistoupit co nejefektivněji. Poslechněte si jednotlivé díly:

Všechny rozhovory najdete i v našem podcastu o podnikání.

Rozhovory o kamenných prodejnách:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

dominik-rihak-web

Dominik Řihák (Top-Obaly.cz): Využití obalových materiálů e-shopu, logistika, zefektivnění skladu, B2B marketing

katka-fiserova-web

Trendy v e-mail marketingu | Kateřina Fišerová (SmartEmailing.cz)

jarda-kaucky-web

Jaroslav Kaucký: Affiliate marketing e-shopu v praxi. Zkušenosti UrbanStore.cz

Právě vyšlo

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

adam-neuberger-web

Začátek recese kryptoměn? | Adam Neuberger (Probinex)

jiri-peslar-web

Podnikatel na cestách. Proč myslet na pojištění? | Jiří Peslar

Nejoblíbenější

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

Inzerce