Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Formáty venkovní reklamy: Jaké vybrat a které z nich fungují nejlépe?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

MarketingSponzorovánoVideo

Když se řekne venkovní reklama, nejvíce lidí napadnou pravděpodobně billboardy. Jenomže podle Martina Chytrého z portálu mojeBillboardy.cz existuje formátů outdoorové reklamy mnohem více. A v dnešním videu si je rozbereme.

S Martinem pro vás natáčíme sérii videorozhovorů o tom, jak efektivně přistupovat k venkovní reklamě a jak ji zařadit do vašich marketingových kampaní. Poslechnout jste si mohli už následující epizody:

Ve videu výše rozebíráme jednotlivé druhy venkovní reklamy. Všechny epizody si můžete poslechnout i v našem podcastu o marketingu.

Tipy a triky, jak dělat účinnou venkovní kampaň najdete v Průvodci venkovní reklamy.

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 25 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 1

  1. Kerekešová Monika

    -

    Dobrý deň…. Rada by som ponukla miesto na plote na reklamu s tým,že budem dostávať finančnu mesačnu pladbu za nájom plochy. Máte záujem,alebo mi môžte poradiť?? Zároveň mám takýchto miest na plotoch pri hlavnej ceste viac. Môžme sa dohodnúť?? Monika

    Odpovědět

Přidejte vlastní komentář



Skrýt reklamu