Inzerce

Inzerce

Formáty venkovní reklamy: Jaké vybrat a které z nich fungují nejlépe?

Když se řekne venkovní reklama, nejvíce lidí napadnou pravděpodobně billboardy. Jenomže podle Martina Chytrého z portálu mojeBillboardy.cz existuje formátů outdoorové reklamy mnohem více. A v dnešním videu si je rozbereme.

S Martinem pro vás natáčíme sérii videorozhovorů o tom, jak efektivně přistupovat k venkovní reklamě a jak ji zařadit do vašich marketingových kampaní. Poslechnout jste si mohli už následující epizody:

Ve videu výše rozebíráme jednotlivé druhy venkovní reklamy. Všechny epizody si můžete poslechnout i v našem podcastu o marketingu.

Tipy a triky, jak dělat účinnou venkovní kampaň najdete v Průvodci venkovní reklamy.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

martin-klega-web

Martin Klega (ApuTime): Jak přistupovat k marketingu v době koronavirové?

leos-spachta-web

Leoš Špachta (Fragile): Proč a kdy investovat do TV reklamy?

Právě vyšlo

konstantin-margaretis-web

Budování managementu firmy | Konstantin Margaretis (Skladon)

jakub-kaderavek-web

Koho si najmout na váš web na WordPressu? | Jakub Kadeřávek

marek-odehnal-web

Jak v podnikání vytvořit skutečné jmění? | Marek Odehnal

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Kerekešová Monika

Před 2 roky

Dobrý deň…. Rada by som ponukla miesto na plote na reklamu s tým,že budem dostávať finančnu mesačnu pladbu za nájom plochy. Máte záujem,alebo mi môžte poradiť?? Zároveň mám takýchto miest na plotoch pri hlavnej ceste viac. Môžme sa dohodnúť?? Monika

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

ondrej-preuss

VIDEO: Nejkurióznější dotazy advokátům

coca-cola-web

Coca-Cola Company: Cesta od kokainu k miliardám dolarů

marketa-kabatova-web

Markéta Kabátová (uLab): Budoucnost PPC reklamy, specializace marketérů, založení agentury

david-klecka-web

David Klečka (Yieldigo): Jak vznikl startup, který pomáhá stanovovat ceny v maloobchodě

Inzerce