Inzerce

Inzerce

Formáty venkovní reklamy: Jaké vybrat a které z nich fungují nejlépe?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Když se řekne venkovní reklama, nejvíce lidí napadnou pravděpodobně billboardy. Jenomže podle Martina Chytrého z portálu mojeBillboardy.cz existuje formátů outdoorové reklamy mnohem více. A v dnešním videu si je rozbereme.

Inzerce

S Martinem pro vás natáčíme sérii videorozhovorů o tom, jak efektivně přistupovat k venkovní reklamě a jak ji zařadit do vašich marketingových kampaní. Poslechnout jste si mohli už následující epizody:

Ve videu výše rozebíráme jednotlivé druhy venkovní reklamy. Všechny epizody si můžete poslechnout i v našem podcastu o marketingu.

Tipy a triky, jak dělat účinnou venkovní kampaň najdete v Průvodci venkovní reklamy.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

vit-hutar-web

Zodpovědnost marketérů, vlastní byznys, marketing finGOODu | Vít Hutař

ondrej-ratajsky-web

Vzdělávání klientů v B2B: Proč a jak na něj? | Ondřej Ratajský (SmartEmailing.cz)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

Právě vyšlo

denis-radabolski-web

Cookies a analytika v marketingu | Denis Radabolski (Fragile)

Premium
jan-vlachynsky-web

Jan Vlachynský: Jak být dobrým šéfem?

Premium
michal-krutis-web

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

Nejoblíbenější

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Komentáře

Kerekešová Monika

Před 3 roky

Dobrý deň…. Rada by som ponukla miesto na plote na reklamu s tým,že budem dostávať finančnu mesačnu pladbu za nájom plochy. Máte záujem,alebo mi môžte poradiť?? Zároveň mám takýchto miest na plotoch pri hlavnej ceste viac. Môžme sa dohodnúť?? Monika

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)