Inzerce

Kam umístit billboard? Tipy pro venkovní reklamu

Přinášíme další rozhovor s Martinem Chytrým z portálu mojeBillboardy.cz. Tentokrát si povídáme o tom, kam umístit svou venkovní reklamu tak, aby byla co nejefektivnější a pomohla nám naplnit naše cíle.

Inzerce

Jak vybrat billboard, který uvidí co nejvíce lidí:

Martin Chytrý doporučuje:

  • Frekventovanost provozu – počet aut, která projíždí okolo
  • Dobrá viditelnost (na 100 metrů a více)
  • Ve městě lokality, kde se pohybuje hodně lidí: nádraží, úřad, stadion, univerzita, atd.
  • Umístění kolmo k silnici – lépe viditelné než podélně situované plochy
  • Samostatná plocha = vedle ní nestojí žádná jiná
  • Plocha má být umístěna napravo od silnice, co nejblíže k ní
  • Výhled na plochu nezakryt keři, nerušen jinou reklamou v blízkosti

Abychom si mohli vybírat z co nejširší nabídky volných ploch, je dobré billboardy rezervovat ideálně 3 měsíce před začátkem kampaně. Každá billboardová agentura provozuje jiné plochy. Proto je dobré poptat více agentur současně – tak si budete moci vybrat z více možností. Nejlepší je poptat na mojeBillboardy.cz, kerý sdružuje nabídku desítek billboardových agentur. Umožňuje snadný výběr z tisíců reklamních ploch přehledně na jednom místě, a rychlé srovnání cen napříč celým trhem.

Příklady cílení s pomocí billboardů:

  • Obchodní centrum – jeho návštěvníci, nakupující
  • Průmyslová zóna – nábor zaměstnanců
  • Škola – studenti
  • Lékárna – léky / potravinové doplňky
  • Soukromá inzerce: cílení na konkrétního člověka – např. dát přání k narozeninám na místě, kudy oslavenec jezdí do práce
  • Další příklady cílení naleznete v článku Víte, jak si vybrat ten pravý billboard?

Pro efektivitu větší kampaně je důležité rovnoměrné pokrytí cílového města / území: zajistit, aby někde nebylo ploch na jednom místě mnoho a jinde žádné.

Více o informací o správném umístění reklamních ploch, a tipů jak je zamířit na vaši cílovou skupinu, najdete v Průvodci venkovní reklamy.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

katka-fiserova-web

Trendy v e-mail marketingu | Kateřina Fišerová (SmartEmailing.cz)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

martina-cilkova-web

Nevyužité e-mailové adresy a rozjezd e-mail marketingu | Martina Cílková (Národní divadlo)

Právě vyšlo

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

petr-macek-web

Automatizace procesů pro firmy i živnostníky + ukázky | Petr Macek (Caflou.cz)

Nejoblíbenější

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně