Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Kam umístit billboard? Tipy pro venkovní reklamu

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 110 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Přinášíme další rozhovor s Martinem Chytrým z portálu mojeBillboardy.cz. Tentokrát si povídáme o tom, kam umístit svou venkovní reklamu tak, aby byla co nejefektivnější a pomohla nám naplnit naše cíle.

Jak vybrat billboard, který uvidí co nejvíce lidí:

Martin Chytrý doporučuje:

  • Frekventovanost provozu – počet aut, která projíždí okolo
  • Dobrá viditelnost (na 100 metrů a více)
  • Ve městě lokality, kde se pohybuje hodně lidí: nádraží, úřad, stadion, univerzita, atd.
  • Umístění kolmo k silnici – lépe viditelné než podélně situované plochy
  • Samostatná plocha = vedle ní nestojí žádná jiná
  • Plocha má být umístěna napravo od silnice, co nejblíže k ní
  • Výhled na plochu nezakryt keři, nerušen jinou reklamou v blízkosti

Abychom si mohli vybírat z co nejširší nabídky volných ploch, je dobré billboardy rezervovat ideálně 3 měsíce před začátkem kampaně. Každá billboardová agentura provozuje jiné plochy. Proto je dobré poptat více agentur současně – tak si budete moci vybrat z více možností. Nejlepší je poptat na mojeBillboardy.cz, kerý sdružuje nabídku desítek billboardových agentur. Umožňuje snadný výběr z tisíců reklamních ploch přehledně na jednom místě, a rychlé srovnání cen napříč celým trhem.

Příklady cílení s pomocí billboardů:

  • Obchodní centrum – jeho návštěvníci, nakupující
  • Průmyslová zóna – nábor zaměstnanců
  • Škola – studenti
  • Lékárna – léky / potravinové doplňky
  • Soukromá inzerce: cílení na konkrétního člověka – např. dát přání k narozeninám na místě, kudy oslavenec jezdí do práce
  • Další příklady cílení naleznete v článku Víte, jak si vybrat ten pravý billboard?

Pro efektivitu větší kampaně je důležité rovnoměrné pokrytí cílového města / území: zajistit, aby někde nebylo ploch na jednom místě mnoho a jinde žádné.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Více o informací o správném umístění reklamních ploch, a tipů jak je zamířit na vaši cílovou skupinu, najdete v Průvodci venkovní reklamy.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

denisa-vavrova-web

E-mail marketing v e-shopu NEBBIA store | Denisa Vávrová (SmartEmailing.cz)

jiri-svoboda-web

E-mail marketing výrobce oblečení Kalas | Jiří Svoboda (SmartEmailing)

ondrej-pavelek-web

Expanze do zahraničí a sociální sítě. Co vás překvapí? | Ondřej Pavelek (Httpool)

Právě vyšlo

Premium
jiri-navratil-web

Ziskovost v e-commerce. Naučte vaši firmu počítat | Jiří Navrátil (Dr. Max)

jiri-jemelka-web

Jak budovat management ve firmě? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
samuela-davidova-web

Práce na dálku v praxi. Česká Remote Girl o životním stylu budoucnosti | Samuela Davidova

Nejoblíbenější

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
michal-zelinka-web

Biano: Budování managementu a změna strategie firmy | Michal Zelinka

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

Inzerce