Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Kam umístit billboard? Tipy pro venkovní reklamu

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Přinášíme další rozhovor s Martinem Chytrým z portálu mojeBillboardy.cz. Tentokrát si povídáme o tom, kam umístit svou venkovní reklamu tak, aby byla co nejefektivnější a pomohla nám naplnit naše cíle.

Jak vybrat billboard, který uvidí co nejvíce lidí:

Martin Chytrý doporučuje:

  • Frekventovanost provozu – počet aut, která projíždí okolo
  • Dobrá viditelnost (na 100 metrů a více)
  • Ve městě lokality, kde se pohybuje hodně lidí: nádraží, úřad, stadion, univerzita, atd.
  • Umístění kolmo k silnici – lépe viditelné než podélně situované plochy
  • Samostatná plocha = vedle ní nestojí žádná jiná
  • Plocha má být umístěna napravo od silnice, co nejblíže k ní
  • Výhled na plochu nezakryt keři, nerušen jinou reklamou v blízkosti

Abychom si mohli vybírat z co nejširší nabídky volných ploch, je dobré billboardy rezervovat ideálně 3 měsíce před začátkem kampaně. Každá billboardová agentura provozuje jiné plochy. Proto je dobré poptat více agentur současně – tak si budete moci vybrat z více možností. Nejlepší je poptat na mojeBillboardy.cz, kerý sdružuje nabídku desítek billboardových agentur. Umožňuje snadný výběr z tisíců reklamních ploch přehledně na jednom místě, a rychlé srovnání cen napříč celým trhem.

Příklady cílení s pomocí billboardů:

  • Obchodní centrum – jeho návštěvníci, nakupující
  • Průmyslová zóna – nábor zaměstnanců
  • Škola – studenti
  • Lékárna – léky / potravinové doplňky
  • Soukromá inzerce: cílení na konkrétního člověka – např. dát přání k narozeninám na místě, kudy oslavenec jezdí do práce
  • Další příklady cílení naleznete v článku Víte, jak si vybrat ten pravý billboard?

Pro efektivitu větší kampaně je důležité rovnoměrné pokrytí cílového města / území: zajistit, aby někde nebylo ploch na jednom místě mnoho a jinde žádné.

Inzerce

Více o informací o správném umístění reklamních ploch, a tipů jak je zamířit na vaši cílovou skupinu, najdete v Průvodci venkovní reklamy.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

jiri-jemelka-web

Loni řídili 113 firem s tržbami 21 miliard. Jak se dostávají z krizí? | Jiří Jemelka (JPF)

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing v podnikání: Kdy dává smysl? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero)

petr-macek-web

Vybudoval úspěšný nástroj od nuly a bez investora. Díky čemu Caflou vyrostlo? | Petr Macek

jaroslav-pokorny-web

Jak řídit firmu přes čísla? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

jiri-jemelka-web

Do čeho ve firmě investovat peníze? | Jiří Jemelka (JPF)

kovar-gabco-web

Fulfillment: Je pro každého? A co firmy se specifickými produkty? | Max Kovář a Roman Gabčo (Skladon)