Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Jak vytvořit billboard? Podklady a tipy pro začátečníky

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 99 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

V předchozích dílech o venkovní reklamě jsme si povídali o tom, zda jsou billboardy mrtvé a jaká je cena billboardů. Dnes si povíme o tom, jak by měly efektivní billboardy vypadat a jak k jejich tvorbě přistoupit.

Společně s Martinem Chytrým jsme pro vás připravili již několik rozhovorů o venkovní reklamě:

Rozhovory si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.

Pravidla pro tvorbu grafiky na billboard:

  • Reklamní sdělení:
    • jeho délku přizpůsobit času, který člověk má ke shlédnutí plochy – ideálně 6 slov nebo méně
    • má mít pouze jediný a jednoduchý cíl
    • nejčastěji firemní slogan, popis slevové akce (2 za 1), benefit výrobku, výzva k akci (Přijďte!/Jeďte tudy)
    • konzistentní volba slov jako v kampaních v dalších mediatypech (např. v reklamě v rádiu/na firemním webu)
  • Kontaktní údaje:
    • pouze jeden – ideálně snadno zapamatovatelná www stránka
    • ne telefonní číslo – nikdo si jej nezapamatuje
  • Písmo:
    • velikost textu dostatečně velká, aby bylo čitelné i z dálky
    • jednoduchý font, bez ozdobných prvků
  • obrázek – upoutá, zvyšuje efektivitu reklamy. Musí ale být relevantní k sdělení!
  • firemní logo – dostatečně velké
  • barvy: výrazné, kontrastní, veselé

Co přitahuje k billboardu pozornost?

  1. nástavby – obrázek vystupuje z reklamní plochy; kreativní řešení zaujme
  2. vtipná, chytrá reklama

Více o informací o formátech venkovní reklamy, a tipů jak si vybrat ten správný, najdete v Průvodci venkovní reklamy.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jiri-svoboda-web

E-mail marketing výrobce oblečení Kalas | Jiří Svoboda (SmartEmailing)

ondrej-pavelek-web

Expanze do zahraničí a sociální sítě. Co vás překvapí? | Ondřej Pavelek (Httpool)

jiri-simonides-web

Influencer marketing: Jak ho může dělat menší firma? | Jiří Simonides (Fragile)

Právě vyšlo

petr-macek-web

Práce na dálku. Budoucnost, nebo jen dočasný trend? | Petr Macek (Caflou.cz)

jiri-jemelka-web

Firma neroste. Co s tím? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Nejoblíbenější

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Premium
jan-skrabanek-web

Košík.cz: Vznik nové značky produktů a hledání příležitostí na trhu | Jan Škrabánek

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Inzerce