Poslechněte si 191 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.
V předchozích dílech o venkovní reklamě jsme si povídali o tom, zda jsou billboardy mrtvé a jaká je cena billboardů. Dnes si povíme o tom, jak by měly efektivní billboardy vypadat a jak k jejich tvorbě přistoupit.
Společně s Martinem Chytrým jsme pro vás připravili již několik rozhovorů o venkovní reklamě:
Rozhovory si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.
Pravidla pro tvorbu grafiky na billboard:
- Reklamní sdělení:
- jeho délku přizpůsobit času, který člověk má ke shlédnutí plochy – ideálně 6 slov nebo méně
- má mít pouze jediný a jednoduchý cíl
- nejčastěji firemní slogan, popis slevové akce (2 za 1), benefit výrobku, výzva k akci (Přijďte!/Jeďte tudy)
- konzistentní volba slov jako v kampaních v dalších mediatypech (např. v reklamě v rádiu/na firemním webu)
- Kontaktní údaje:
- pouze jeden – ideálně snadno zapamatovatelná www stránka
- ne telefonní číslo – nikdo si jej nezapamatuje
- Písmo:
- velikost textu dostatečně velká, aby bylo čitelné i z dálky
- jednoduchý font, bez ozdobných prvků
- obrázek – upoutá, zvyšuje efektivitu reklamy. Musí ale být relevantní k sdělení!
- firemní logo – dostatečně velké
- barvy: výrazné, kontrastní, veselé
Co přitahuje k billboardu pozornost?
- nástavby – obrázek vystupuje z reklamní plochy; kreativní řešení zaujme
- vtipná, chytrá reklama
Více o informací o formátech venkovní reklamy, a tipů jak si vybrat ten správný, najdete v Průvodci venkovní reklamy.
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 6 dny
Před 6 dny
Před 2 týdny
Před 2 týdny
Před 1 rokem
Před 1 rokem
Před 4 měsíce
Před 4 měsíce
Před 3 měsíce
Před 3 měsíce