Inzerce

Jak vytvořit billboard? Podklady a tipy pro začátečníky

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

V předchozích dílech o venkovní reklamě jsme si povídali o tom, zda jsou billboardy mrtvé a jaká je cena billboardů. Dnes si povíme o tom, jak by měly efektivní billboardy vypadat a jak k jejich tvorbě přistoupit.

Inzerce

Společně s Martinem Chytrým jsme pro vás připravili již několik rozhovorů o venkovní reklamě:

Rozhovory si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání.

Pravidla pro tvorbu grafiky na billboard:

  • Reklamní sdělení:
    • jeho délku přizpůsobit času, který člověk má ke shlédnutí plochy – ideálně 6 slov nebo méně
    • má mít pouze jediný a jednoduchý cíl
    • nejčastěji firemní slogan, popis slevové akce (2 za 1), benefit výrobku, výzva k akci (Přijďte!/Jeďte tudy)
    • konzistentní volba slov jako v kampaních v dalších mediatypech (např. v reklamě v rádiu/na firemním webu)
  • Kontaktní údaje:
    • pouze jeden – ideálně snadno zapamatovatelná www stránka
    • ne telefonní číslo – nikdo si jej nezapamatuje
  • Písmo:
    • velikost textu dostatečně velká, aby bylo čitelné i z dálky
    • jednoduchý font, bez ozdobných prvků
  • obrázek – upoutá, zvyšuje efektivitu reklamy. Musí ale být relevantní k sdělení!
  • firemní logo – dostatečně velké
  • barvy: výrazné, kontrastní, veselé

Co přitahuje k billboardu pozornost?

  1. nástavby – obrázek vystupuje z reklamní plochy; kreativní řešení zaujme
  2. vtipná, chytrá reklama

Více o informací o formátech venkovní reklamy, a tipů jak si vybrat ten správný, najdete v Průvodci venkovní reklamy.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

eliska-flasarova-web

Jak řídit marketing vaší firmy? | Eliška Flasarová (SmartEmailing.cz)

ondrej-ratajsky-web

Vzdělávání klientů v B2B: Proč a jak na něj? | Ondřej Ratajský (SmartEmailing.cz)

Právě vyšlo

Pro předplatitele
michal-molcan-web

Řízení a byznys magazínu v 70 zemích světa | Michal Molčan

igor-kibrik-web

Jak se odlišit od konkurence? Strategie webu s recepty | Igor Kibrik

Pro předplatitele
pav-jindra-web

Znalost zákazníka. Proč webová analytika nestačí? | Matez Jindra & Honza Páv

Nejoblíbenější

Pro předplatitele
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Pro předplatitele
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

Pro předplatitele
robert-stipek-web

Jak řídit kvalitu práce v digitální agentuře? | Robert Štípek (KOFEIN)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jakub-unger-web

Jakub Unger (Seznam Zprávy): Tvoříme médium budoucnosti. Sleduje nás 3,5 milionu lidí měsíčně

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek