Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Proč a kdy (ne)investovat do outdoorové reklamy?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 146 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

V dnešním světě on-line reklamy existuje řada pohodlných marketingových nástrojů, díky kterým mohou firmy svoje reklamní sdělení snadno cílit, měřit, vyhodnocovat a průběžně měnit. Může něco takového nabídnout i venkovní reklama, nebo v porovnání s tou internetovou značně zaostává?

Dnešní rozhovor s Martinem Chytrým je druhým videem ze série o venkovní reklamě, kterou pro vás připravujeme. V prvním díle jsme si povídali o tom, zda je outdoorová reklama mrtvá, nebo zda ještě funguje. Dnešním tématem je, kdy se do ní vyplatí investovat a s jakými cíli se taková investice vyplatí.

Martin Chytrý je zakladatelem portálu mojeBillboardy.cz, na kterém si lze snadno venkovní reklamu vyzkoušet. „O venkovní reklamě bychom měli uvažovat především při cílení na širokou skupinu lidí žijících na jednom místě,“ radí našim posluchačům a dodává, že do ní nejčastěji investují místní „off-line firmy“ jako např. autosalony, restaurace, pneuservisy, aquaparky, realitní kanceláře a další. „Stále častěji ale dělají outdoorové kampaně i internetové firmy,“ dodává.

Kdy venkovní reklama funguje nejlépe?

Venkovní reklama funguje nejlépe pokud:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

  • pracuje s emocemi – vytváří náladu, ukazuje předmět touhy, provokuje
  • propaguje fotogenický produkt nebo službu – skvělá fotka prodává – dobrým příkladem jsou fotky azurového moře na reklamách cestovních kanceláří

Venkovní reklama naopak není vhodná k cílení na úzkou skupinu – například, když chceme oslovit ředitele velkých firem. Nefunguje také, pokud máme nekvalitní produkt nebo službu. Sebevětší množství billboardů totiž zákazníka nepřesvědčí, aby se opakovaně vracel do restaurace, kde nebyl spokojený.

Více o informací o tom, proč a jak efektivně investovat do outdooru najdete v Průvodci venkovní reklamy.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

ondrej-hajek-web

E-shopům roste podíl affiliate na obratu. Jak to? | Ondřej Hájek (eHub)

denisa-vavrova-web

E-mail marketing v e-shopu NEBBIA store | Denisa Vávrová (SmartEmailing.cz)

jiri-svoboda-web

E-mail marketing výrobce oblečení Kalas | Jiří Svoboda (SmartEmailing)

Právě vyšlo

Premium
michal-pohludka-web

Jak vybudovat dlouhodobě úspěšnou firmu? | Michal Pohludka

samuel-ondrisak-web

Jak připravit e-shop na rok 2023? | Samuel Ondrišák (Dexfinity)

huba-babinec-web

Česká e-commerce v roce 2023. Jaká bude? Duel Shoptetu a Skladonu

Nejoblíbenější

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

andrej-kiska-ml-web

Andrej Kiska ml.: Osobnost podnikatelů, získávání investora, úspěch startupů

Inzerce