Inzerce

Inzerce

Proč a kdy (ne)investovat do outdoorové reklamy?

V dnešním světě on-line reklamy existuje řada pohodlných marketingových nástrojů, díky kterým mohou firmy svoje reklamní sdělení snadno cílit, měřit, vyhodnocovat a průběžně měnit. Může něco takového nabídnout i venkovní reklama, nebo v porovnání s tou internetovou značně zaostává?

Dnešní rozhovor s Martinem Chytrým je druhým videem ze série o venkovní reklamě, kterou pro vás připravujeme. V prvním díle jsme si povídali o tom, zda je outdoorová reklama mrtvá, nebo zda ještě funguje. Dnešním tématem je, kdy se do ní vyplatí investovat a s jakými cíli se taková investice vyplatí.

Martin Chytrý je zakladatelem portálu mojeBillboardy.cz, na kterém si lze snadno venkovní reklamu vyzkoušet. „O venkovní reklamě bychom měli uvažovat především při cílení na širokou skupinu lidí žijících na jednom místě,“ radí našim posluchačům a dodává, že do ní nejčastěji investují místní „off-line firmy“ jako např. autosalony, restaurace, pneuservisy, aquaparky, realitní kanceláře a další. „Stále častěji ale dělají outdoorové kampaně i internetové firmy,“ dodává.

Kdy venkovní reklama funguje nejlépe?

Venkovní reklama funguje nejlépe pokud:

  • pracuje s emocemi – vytváří náladu, ukazuje předmět touhy, provokuje
  • propaguje fotogenický produkt nebo službu – skvělá fotka prodává – dobrým příkladem jsou fotky azurového moře na reklamách cestovních kanceláří

Venkovní reklama naopak není vhodná k cílení na úzkou skupinu – například, když chceme oslovit ředitele velkých firem. Nefunguje také, pokud máme nekvalitní produkt nebo službu. Sebevětší množství billboardů totiž zákazníka nepřesvědčí, aby se opakovaně vracel do restaurace, kde nebyl spokojený.

Více o informací o tom, proč a jak efektivně investovat do outdooru najdete v Průvodci venkovní reklamy.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

martin-klega-web

Martin Klega (ApuTime): Jak přistupovat k marketingu v době koronavirové?

milan-pichlik-web

Milan Pichlík: Aktuální stav v českých e-shopech, affiliate marketing, doporučení pro partnery

Právě vyšlo

jiri-rostecky-zive

Živě: Pavel Minář o podnikání na volné noze a nastavení procesů

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

tomas-bartek-web

Jak to udělat, aby vám lidé neodcházeli, i když nemáte HR oddělení?

klavesnice-smrt-web

9+1 smrtících vět (nejen) začínajících e-shopařů

michalis-katapodis-web

VIDEO: Michalis Katapodis: Jak vytvořit e-shop s malým rozpočtem?

uzivatelske-testovani-eshopu-web

Jiří Suchý: Jak provést uživatelské testování vašeho e-shopu?

Inzerce