Inzerce

Proč a kdy (ne)investovat do outdoorové reklamy?

V dnešním světě on-line reklamy existuje řada pohodlných marketingových nástrojů, díky kterým mohou firmy svoje reklamní sdělení snadno cílit, měřit, vyhodnocovat a průběžně měnit. Může něco takového nabídnout i venkovní reklama, nebo v porovnání s tou internetovou značně zaostává?

Inzerce

Dnešní rozhovor s Martinem Chytrým je druhým videem ze série o venkovní reklamě, kterou pro vás připravujeme. V prvním díle jsme si povídali o tom, zda je outdoorová reklama mrtvá, nebo zda ještě funguje. Dnešním tématem je, kdy se do ní vyplatí investovat a s jakými cíli se taková investice vyplatí.

Martin Chytrý je zakladatelem portálu mojeBillboardy.cz, na kterém si lze snadno venkovní reklamu vyzkoušet. „O venkovní reklamě bychom měli uvažovat především při cílení na širokou skupinu lidí žijících na jednom místě,“ radí našim posluchačům a dodává, že do ní nejčastěji investují místní „off-line firmy“ jako např. autosalony, restaurace, pneuservisy, aquaparky, realitní kanceláře a další. „Stále častěji ale dělají outdoorové kampaně i internetové firmy,“ dodává.

Kdy venkovní reklama funguje nejlépe?

Venkovní reklama funguje nejlépe pokud:

  • pracuje s emocemi – vytváří náladu, ukazuje předmět touhy, provokuje
  • propaguje fotogenický produkt nebo službu – skvělá fotka prodává – dobrým příkladem jsou fotky azurového moře na reklamách cestovních kanceláří

Venkovní reklama naopak není vhodná k cílení na úzkou skupinu – například, když chceme oslovit ředitele velkých firem. Nefunguje také, pokud máme nekvalitní produkt nebo službu. Sebevětší množství billboardů totiž zákazníka nepřesvědčí, aby se opakovaně vracel do restaurace, kde nebyl spokojený.

Více o informací o tom, proč a jak efektivně investovat do outdooru najdete v Průvodci venkovní reklamy.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

batrla-fiserova-web

Jak chrání české firmy data svých uživatelů? | Josef Bátrla a Kateřina Fišerová

ondrej-ratajsky-web

E-mail marketing v roce 2021 + kde se inspirovat | Ondřej Ratajský (SmartEmailing.cz)

katka-fiserova-web

Trendy v e-mail marketingu | Kateřina Fišerová (SmartEmailing.cz)

Právě vyšlo

pavel-fara

On-line kurzy v Česku: Co spojuje ty nejlepší? | Pavel Fara (KurzyProRadost.cz)

vit-endler-web

Dluhy: Jak díky nim dosáhnout finanční nezávislosti? | Vít Endler (finGOOD.cz)

petr-horak-web

Petr Horák (PPL CZ): Řízení firmy, budoucnost logistiky, firemní kultura

Nejoblíbenější

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

vit-endler-2-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Jak si vybudovat finanční nezávislost?

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně