Inzerce

Inzerce

Billboardy a cena: Kolik investovat a kolik už je moc?

V dnešním světě marketingu lze platit velmi malé částky za přivedení relevantního návštěvníka na vaše webové stránky nebo do vaší kamenné prodejny. Nejsou vedle toho billboardy a další formáty venkovní reklamy příliš drahé?

Martin Chytrý patří mezi zkušené experty na outdoorovou reklamu. Natáčíme s ním sérii krátkých videí o tom, jak nad venkovní reklamou přemýšlet a co nepodcenit.

Billboardy jsou levnější, než si lidé myslí. Měsíční pronájem billboardu vás podle Martina vyjde na 4 až 8 tisíc korun. Typická reklamní kampaň realizovaná díky mojeBillboardy.cz stojí 20 tisíc korun.

Na čem cena billboardu závisí?

Na několika faktorech:

  • Lokalita – nejdůležitějším faktorem je frekventovanost okolního provozu, tedy kolik automobilů projede / chodců projde okolo plochy.
  • Viditelnost plochy – nejlepší jsou plochy stojící kolmo k vozovce, tedy po pravé ruce řidiče. Billboardy umístěné na fasádě domu nebo na plotu jsou levnější než samostatně stojící.
  • Noční osvětlení – osvětlené plochy jsou dražší.

Základní jednotkou pronájmu reklamní plochy je kalendářní měsíc. Pokud propagujete jednorázovou akci, měli byste raději uvažovat o pronájmu většího množství ploch, ale pouze na jeden, nanejvýš dva měsíce. Pokud děláte brandovou kampaň, měli byste nakoupit spíše méně ploch, ale na delší období.

Tisk plakátů zařídí každá reklamní agentura. Cena tisku závisí na počtu tisknutých kusů. Většinou se pohybuje mezi 500 a 1000 korun za kus.

Více informací o cenách venkovních kampaní a tipy, jak dosáhnout co největšího marketingového efektu naleznete v Průvodci venkovní reklamy.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

martin-klega-web

Martin Klega (ApuTime): Jak přistupovat k marketingu v době koronavirové?

milan-pichlik-web

Milan Pichlík: Aktuální stav v českých e-shopech, affiliate marketing, doporučení pro partnery

Právě vyšlo

pavel-jaros-web

Finanční řízení a strategie v e-shopu Korálky.cz| Pavel Jaroš

jiri-diblik-web

Jak získat investora a jak naložit s jeho penězi? | Jiří Diblík

petr-macek-web

Řízení cashflow firmy v době krize | Petr Macek (Caflou.cz)

Nejoblíbenější

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

eshop_pocitac-web

Affiliate program pro váš e-shop. Co byste měli předem promyslet?

muz-prekvapeni-pocitac-web

Linkbuilding: O jaké zpětné odkazy byste měli mít zájem?

marie-stouracova-web

Marie Štouračová: Co to jsou rich snippets a proč je využít?

Uživatelské testování

Uživatelské testování: Jak vybrat testery?

Inzerce