Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Billboardy a cena: Kolik investovat a kolik už je moc?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

V dnešním světě marketingu lze platit velmi malé částky za přivedení relevantního návštěvníka na vaše webové stránky nebo do vaší kamenné prodejny. Nejsou vedle toho billboardy a další formáty venkovní reklamy příliš drahé?

Martin Chytrý patří mezi zkušené experty na outdoorovou reklamu. Natáčíme s ním sérii krátkých videí o tom, jak nad venkovní reklamou přemýšlet a co nepodcenit.

Billboardy jsou levnější, než si lidé myslí. Měsíční pronájem billboardu vás podle Martina vyjde na 4 až 8 tisíc korun. Typická reklamní kampaň realizovaná díky mojeBillboardy.cz stojí 20 tisíc korun.

Na čem cena billboardu závisí?

Na několika faktorech:

Inzerce

  • Lokalita – nejdůležitějším faktorem je frekventovanost okolního provozu, tedy kolik automobilů projede / chodců projde okolo plochy.
  • Viditelnost plochy – nejlepší jsou plochy stojící kolmo k vozovce, tedy po pravé ruce řidiče. Billboardy umístěné na fasádě domu nebo na plotu jsou levnější než samostatně stojící.
  • Noční osvětlení – osvětlené plochy jsou dražší.

Základní jednotkou pronájmu reklamní plochy je kalendářní měsíc. Pokud propagujete jednorázovou akci, měli byste raději uvažovat o pronájmu většího množství ploch, ale pouze na jeden, nanejvýš dva měsíce. Pokud děláte brandovou kampaň, měli byste nakoupit spíše méně ploch, ale na delší období.

Tisk plakátů zařídí každá reklamní agentura. Cena tisku závisí na počtu tisknutých kusů. Většinou se pohybuje mezi 500 a 1000 korun za kus.

Více informací o cenách venkovních kampaní a tipy, jak dosáhnout co největšího marketingového efektu naleznete v Průvodci venkovní reklamy.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Okurková sezóna: Jak si zauditovat vlastní firmu? | Petr Macek (Caflou)

marek-odehnal-web

První pololetí 2024 pohledem investora: Co se dělo na burzách? | Marek Odehnal

kovar-bazala-web

Umělá inteligence: Jak mění logistiku? | Max Kovář a Jaroslav Bazala

daniel-musil-web

Revenue operations: Co to je a proč by to vaše firma měla řešit? | Daniel Musil (AITOM)

jiri-jemelka-web

Roste vám konkurence? Jak to na to reagovat? | Jiří Jemelka (JPF)

jaroslav-pokorny-web

Růst malé firmy na miliardu. Co je potřeba změnit? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

radek-klein-web

Prodává trdelníky za 1,5 miliardy korun. Kromě Česka i v dalších 12 zemích | Radek Klein (Trdlokafé)

marek-odehnal-web

Dědictví: Co se stane s vaším majetkem, pokud nečekaně zemřete? | Marek Odehnal