Inzerce

Inzerce

Billboardy a cena: Kolik investovat a kolik už je moc?

V dnešním světě marketingu lze platit velmi malé částky za přivedení relevantního návštěvníka na vaše webové stránky nebo do vaší kamenné prodejny. Nejsou vedle toho billboardy a další formáty venkovní reklamy příliš drahé?

Inzerce

Martin Chytrý patří mezi zkušené experty na outdoorovou reklamu. Natáčíme s ním sérii krátkých videí o tom, jak nad venkovní reklamou přemýšlet a co nepodcenit.

Billboardy jsou levnější, než si lidé myslí. Měsíční pronájem billboardu vás podle Martina vyjde na 4 až 8 tisíc korun. Typická reklamní kampaň realizovaná díky mojeBillboardy.cz stojí 20 tisíc korun.

Na čem cena billboardu závisí?

Na několika faktorech:

  • Lokalita – nejdůležitějším faktorem je frekventovanost okolního provozu, tedy kolik automobilů projede / chodců projde okolo plochy.
  • Viditelnost plochy – nejlepší jsou plochy stojící kolmo k vozovce, tedy po pravé ruce řidiče. Billboardy umístěné na fasádě domu nebo na plotu jsou levnější než samostatně stojící.
  • Noční osvětlení – osvětlené plochy jsou dražší.

Základní jednotkou pronájmu reklamní plochy je kalendářní měsíc. Pokud propagujete jednorázovou akci, měli byste raději uvažovat o pronájmu většího množství ploch, ale pouze na jeden, nanejvýš dva měsíce. Pokud děláte brandovou kampaň, měli byste nakoupit spíše méně ploch, ale na delší období.

Tisk plakátů zařídí každá reklamní agentura. Cena tisku závisí na počtu tisknutých kusů. Většinou se pohybuje mezi 500 a 1000 korun za kus.

Více informací o cenách venkovních kampaní a tipy, jak dosáhnout co největšího marketingového efektu naleznete v Průvodci venkovní reklamy.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

katka-fiserova-web

Trendy v e-mail marketingu | Kateřina Fišerová (SmartEmailing.cz)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

martina-cilkova-web

Nevyužité e-mailové adresy a rozjezd e-mail marketingu | Martina Cílková (Národní divadlo)

Právě vyšlo

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

marek-odehnal-web

Investování v roce 2021 | Marek Odehnal

ondrej-bereckei-web

Vylepšování webu e-shopu a zvyšování konverzního poměru | Ondřej Bereckei (Cycology.cz)

Nejoblíbenější

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

karolina-topolova-web

Karolína Topolová (AAA Auto): Budování kariéry manažerky, byznys s ojetými vozy, budoucnost firmy

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

Inzerce