Inzerce

Inzerce

Pronájem billboardu: Na co si dát pozor?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

Přinášíme vám další díl série rozhovorů o venkovní reklamě, kterou natáčíme s Martinem Chytrým z portálu mojeBillboardy.cz. Tentokrát se zaměříme na to, kdo vlastně v Česku billboardy nabízí a na co si při jejich pronájmu dát pozor.

Inzerce

Ušetřete pronájmem billboardu přímo od majitelů

V Česku působí 5 velkých agentur s celorepublikovou sítí billboardů a přibližně 30 středně velkých agentur, které operují převážně v jednotlivých regionech. Kromě nich hraje na trhu s billboardy důležitou roli také cca stovka živnostníků provozujících obvykle „jen“ několik billboardových ploch jako svou doplňkovou činnost.

Pokud máte zálusk na konkrétní billboardovou plochu, může být náročné jejího majitele dohledat. Plochy drtivé většiny agentur i živnostníků najdete na webu mojeBillboardy – na jednom místě si můžete prohlédnout tisíce billboardových ploch, porovnat ceny napříč celým trhem a velmi rychle si vybrat vhodnou plakátovací plochu, a to napřímo od majitele, nikoli od prostředníka.

Na co si při pronájmu dát pozor

  1. plánovat kampaň dopředu, včas objednat plochy – pro velký výběr je dobré poptat venkovní reklamu aspoň 3 měsíce předem
  2. mít realistickou představu o ceně venkovní reklamy: více se dočtete v článku Kolik zaplatíte za billboard?
  3. dodržet termíny dodání grafiky, příp. plakátů agentuře. Jen tak může vaše kampaň začít včas.
  4. u kampaní na více billboardech dodat 1-2 náhradní plakáty. Pokud totiž dojde k poškození vylepeného plakátu, například kvůli vichřici, má klient nárok na rychlé přelepení náhradním plakátem zdarma. Pokud takový náhradní plakát pro jistotu dodá již na začátku kampaně, eventuální oprava proběhne bez zdržení a klient neztrácí reklamní účinek.
  5. dodržet pravidla pro správnou reklamní grafiku: jasné sdělení, výrazné barvy, co nejméně textu. Rozdíl co je správně a co špatně ukazuje článek Dobrá grafika zaujme na první pohled – špatná bohužel taky

Více o informací o pronájmu billboardů, marketingové tipy & triky, a užitečné návody jak z reklamy získat maximum, najdete v sérii článků Vyšší zisky díky venkovní reklamě.

Autor: Martin Chytrý

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

vit-hutar-web

Zodpovědnost marketérů, vlastní byznys, marketing finGOODu | Vít Hutař

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

eliska-flasarova-web

Jak řídit marketing vaší firmy? | Eliška Flasarová (SmartEmailing.cz)

Právě vyšlo

Premium
jan-vlachynsky-web

Jan Vlachynský: Jak být dobrým šéfem?

Premium
michal-krutis-web

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

adam-neuberger-web

Nákup kryptoměn: Jak na něj? | Adam Neuberger (Probinex)

Nejoblíbenější

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí

Premium
piero-sestak-web

Strategie a řízení agentury: Jak firmu nastavit, aby rostla? | Piero Sestak

Premium
diana-radl-rogerova-web

Jak vybírat nejlepší zaměstnance do firmy? | Diana Rádl Rogerová (Deloitte)

Premium
pavel-milan-cerny-web

Jak nastavit firmu a žít plnohodnotný život? | Pavel Milan Černý (Econea.cz)