Inspirace pro vaše podnikání a marketing

Pronájem billboardu: Na co si dát pozor?

Nenech si ujít další videa:

Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:

MarketingSponzorovánoVideo

Přinášíme vám další díl série rozhovorů o venkovní reklamě, kterou natáčíme s Martinem Chytrým z portálu mojeBillboardy.cz. Tentokrát se zaměříme na to, kdo vlastně v Česku billboardy nabízí a na co si při jejich pronájmu dát pozor.

Ušetřete pronájmem billboardu přímo od majitelů

V Česku působí 5 velkých agentur s celorepublikovou sítí billboardů a přibližně 30 středně velkých agentur, které operují převážně v jednotlivých regionech. Kromě nich hraje na trhu s billboardy důležitou roli také cca stovka živnostníků provozujících obvykle „jen“ několik billboardových ploch jako svou doplňkovou činnost.

Pokud máte zálusk na konkrétní billboardovou plochu, může být náročné jejího majitele dohledat. Plochy drtivé většiny agentur i živnostníků najdete na webu mojeBillboardy – na jednom místě si můžete prohlédnout tisíce billboardových ploch, porovnat ceny napříč celým trhem a velmi rychle si vybrat vhodnou plakátovací plochu, a to napřímo od majitele, nikoli od prostředníka.

Na co si při pronájmu dát pozor

  1. plánovat kampaň dopředu, včas objednat plochy – pro velký výběr je dobré poptat venkovní reklamu aspoň 3 měsíce předem
  2. mít realistickou představu o ceně venkovní reklamy: více se dočtete v článku Kolik zaplatíte za billboard?
  3. dodržet termíny dodání grafiky, příp. plakátů agentuře. Jen tak může vaše kampaň začít včas.
  4. u kampaní na více billboardech dodat 1-2 náhradní plakáty. Pokud totiž dojde k poškození vylepeného plakátu, například kvůli vichřici, má klient nárok na rychlé přelepení náhradním plakátem zdarma. Pokud takový náhradní plakát pro jistotu dodá již na začátku kampaně, eventuální oprava proběhne bez zdržení a klient neztrácí reklamní účinek.
  5. dodržet pravidla pro správnou reklamní grafiku: jasné sdělení, výrazné barvy, co nejméně textu. Rozdíl co je správně a co špatně ukazuje článek Dobrá grafika zaujme na první pohled – špatná bohužel taky

Více o informací o pronájmu billboardů, marketingové tipy & triky, a užitečné návody jak z reklamy získat maximum, najdete v sérii článků Vyšší zisky díky venkovní reklamě.

Autor: Martin Chytrý

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 26 let. Hned po střední škole založil svoji první firmu, kterou o několik let později prodal. Dnes se naplno věnuje MladýPodnikatel.cz, který založil ještě při studiích. Provozuje stejnojmenný podcast, který byl v roce 2019 YouRadiem vyhlášen nejlepším podcastem o podnikání. V tomtéž roce ho časopis Forbes zařadil do žebříčku 30pod30. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu