Inzerce

Inzerce

Jak probíhá výroba a tisk billboardu?

Společně s Martinem Chytrým z portálu mojeBillboardy.cz vám přinášíme první letošní videorozhovor o venkovní reklamě. Tentokrát se v něm věnujeme tomu, jak probíhá výroba a tisk billboardů.

Postup se odvíjí od zvolené varianty:

  • Klient dodá plakáty, agentura zajistí pouze výlep.
  • Klient dodá grafiku, agentura zajistí tisk plakátů a výlep.
  • Agentura připraví grafiku, vytiskne plakáty a provede výlep.

Typy materiálů na billboard

  • Speciální billboardový papír
    • nejpoužívanější a nejlevnější materiál
    • vhodný pro krátkodobé kampaně (do 3 měsíců)
  • Samolepicí fólie
    • dražší, odolnější materiál
    • používá se při dlouhodobých kampaních (nad 3 měsíce)
  • Banner, PVC plachta
    • na konstrukci billboardu se nelepí, ale váže provlékáním drátku mezi kroužky po stranách plachty
    • výhoda: lze přemisťovat – během kampaně může „rotovat“ po různých lokalitách

Více o informací o formátech reklamních ploch, tvorbě podkladů k přípravě grafiky a tipů jak oslovit vaši cílovou skupinu, najdete v sérii článků Cena a výrobu billboardu.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

jarda-kaucky-web

Jaroslav Kaucký: Affiliate marketing e-shopu v praxi. Zkušenosti UrbanStore.cz

martin-klega-web

Martin Klega (ApuTime): Jak přistupovat k marketingu v době koronavirové?

Právě vyšlo

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

lukas-havlasek-web

Lukáš Havlásek: Jak efektivně vyvíjet e-shopové řešení?

jan-pils-web

Jan Pils: Budování Kytary.cz, komunitní marketing, spolupráce s vendory

karel-mindless-novotny-web

2. Freelance Klub: S Karlem „Mindlessem“ Novotným bez obalu o podnikání, osobním životě, dluzích i přístupu ke klientům

Inzerce