Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Jak probíhá výroba a tisk billboardu?

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Společně s Martinem Chytrým z portálu mojeBillboardy.cz vám přinášíme první letošní videorozhovor o venkovní reklamě. Tentokrát se v něm věnujeme tomu, jak probíhá výroba a tisk billboardů.

Inzerce

Postup se odvíjí od zvolené varianty:

  • Klient dodá plakáty, agentura zajistí pouze výlep.
  • Klient dodá grafiku, agentura zajistí tisk plakátů a výlep.
  • Agentura připraví grafiku, vytiskne plakáty a provede výlep.

Typy materiálů na billboard

  • Speciální billboardový papír
    • nejpoužívanější a nejlevnější materiál
    • vhodný pro krátkodobé kampaně (do 3 měsíců)
  • Samolepicí fólie
    • dražší, odolnější materiál
    • používá se při dlouhodobých kampaních (nad 3 měsíce)
  • Banner, PVC plachta
    • na konstrukci billboardu se nelepí, ale váže provlékáním drátku mezi kroužky po stranách plachty
    • výhoda: lze přemisťovat – během kampaně může „rotovat“ po různých lokalitách

Více o informací o formátech reklamních ploch, tvorbě podkladů k přípravě grafiky a tipů jak oslovit vaši cílovou skupinu, najdete v sérii článků Cena a výrobu billboardu.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Díky čemu roste aplikace Caflou? | Petr Macek

jindra-dohnal-web

Bez strategického myšlení nemáte v byznysu šanci | Jindra Dohnal (Creatixo)

gabriela-mrkvicova-web

Jak z networkingu dostat maximum pro váš byznys? | Gabriela Mrkvicová (Smart Network)

marek-odehnal-web

Pro rodiče: Jak přemýšlet nad finanční budoucností vašich děti? | Marek Odehnal

michal-lichner-web

Expanze do zahraničí: Jak vybrat správný trh? | Michal Lichner (Dexfinity)

jiri-lexa-web

Jak připravit e-shop na Vánoce. Ano, už teď | Jiří Lexa (Lemonero)

jiri-jemelka-web

Jak připravit firmu na prodej? | Jiří Jemelka

marian-kamenistak-web

Jak udělat z vývojáře manažera? | Marián Kamenišťák

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
michael-rostock-poplar-web

Pokud vám jde o rodinu, tak byznys není pro vás | Michael Rostock-Poplar

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Inzerce