Inzerce

Jak probíhá výroba a tisk billboardu?

Společně s Martinem Chytrým z portálu mojeBillboardy.cz vám přinášíme první letošní videorozhovor o venkovní reklamě. Tentokrát se v něm věnujeme tomu, jak probíhá výroba a tisk billboardů.

Inzerce

Postup se odvíjí od zvolené varianty:

  • Klient dodá plakáty, agentura zajistí pouze výlep.
  • Klient dodá grafiku, agentura zajistí tisk plakátů a výlep.
  • Agentura připraví grafiku, vytiskne plakáty a provede výlep.

Typy materiálů na billboard

  • Speciální billboardový papír
    • nejpoužívanější a nejlevnější materiál
    • vhodný pro krátkodobé kampaně (do 3 měsíců)
  • Samolepicí fólie
    • dražší, odolnější materiál
    • používá se při dlouhodobých kampaních (nad 3 měsíce)
  • Banner, PVC plachta
    • na konstrukci billboardu se nelepí, ale váže provlékáním drátku mezi kroužky po stranách plachty
    • výhoda: lze přemisťovat – během kampaně může „rotovat“ po různých lokalitách

Více o informací o formátech reklamních ploch, tvorbě podkladů k přípravě grafiky a tipů jak oslovit vaši cílovou skupinu, najdete v sérii článků Cena a výrobu billboardu.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

katka-fiserova-web

Trendy v e-mail marketingu | Kateřina Fišerová (SmartEmailing.cz)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

martina-cilkova-web

Nevyužité e-mailové adresy a rozjezd e-mail marketingu | Martina Cílková (Národní divadlo)

Právě vyšlo

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

michal-hudecek-web

Marketing a prodej aplikace, výhry v soutěžích | Michal Hudeček (Včelka.cz)

petr-macek-web

Automatizace procesů pro firmy i živnostníky + ukázky | Petr Macek (Caflou.cz)

Nejoblíbenější

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)