E-shop Klub je v Česku velmi netradiční setkání. Není klasickou konferencí plnou reklamních partnerů a zaměstnanců agentur. Je komorní akcí určenou pouze zakladatelům a šéfům internetových obchodů. Členy klubu si pečlivě vybíráme a kapacitu setkání omezujeme. Výsledek ale vždy stojí za to.
Můj cíl při pořádání E-shop Klubu je jednoduchý. Chci vytvořit místo, kde mohou zakladatelé a šéfové e-shopů bez obalu sdílet svoje know-how, podělit se o pozitivní i negativní zkušenosti a otevřít témata, o kterých se běžně na konferencích nemluví. To mi totiž na českém trhu velmi chybělo. Na minulých setkáních jsme tak rozebírali třeba platy samotných e-shopařů, zkušenosti s různými agenturami, obchodní modely firem, odměňování zaměstnanců, logistiku e-shopu, expanzi do zahraničí a spoustu dalšího. Vše bez bullshitu a na rovinu.
Cílem je účastíky podpořit v podnikání a dodat jim informace, které pomohou nastartovat růst jejich firem. Ačkoliv je setkání složeno z rozhovoru s konkrétním hostem, neřídím jej direktivně já sám. Místo toho se po celou dobu ptají sami účastníci, navzájem si vyměňují zkušenosti a já jen diskuzi řídím a usměrňuji.
„E-shop Klub MladýPodnikatel.cz hodnotím kladně. Velmi oceňuji profesionální moderování diskuze Jirkou Rosteckým a věcná témata. Žádná omáčka okolo, ale opravdu byznysové praktické rady nejen od hlavních řečníků, ale i od dalších členů klubu. Ačkoliv jsem se zařekl, že nějakou dobu nebudu chodit po konferencích, abych měl čas na práci, na E-shop Klub si vždycky rád čas udělám. Doporučuji jej především zkušenějším e-shopařům.“ – Vojtěch Krapítek, Sportex.cz
DoporučujemePremium rozhovory exkluzivně pro předplatitele
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Setkání často pořádáme v prostorách firem, s jejichž zakladatelem nebo šéfem si v rozhovoru povídáme. Takto jsme se podívali třeba do skladu TisknuLevně.cz nedaleko Prahy a ve čtvrtek 11. října přímo do srdce Pilulka.cz, kde jsme mohli vyzpovídat CEO firmy Michala Hanáčka.
Doposud jsme uspořádali celkem 4 setkání. Každé zatím překonalo dosavadní rekord v počtu zájemců o účast. Protože ale chci zachovat komorní atmosféru akce, ve které se ke slovu dostane každý z účastníků, omezuji kapacitu na přibližně 25-30 lidí.
Mezi účastníky minulého setkání byla řada nových velmi inspirativních osobností. Třeba Peter Hajduček z Footshopu, Jirka Urban z VašeČočky.cz, Tomáš Lichtenberg z Giftisima, Vojtěch Krapítek ze Sportex.cz, Martin Schovanec z Xzone.cz a mnoho dalších. Nechyběly ani stálice v podobě členů, kteří se zatím zúčastnili všech setkání, jako je Martin Stibor z Korálky.cz, Martin Pěnička z TisknuLevně.cz nebo třeba Martin Bernátek z Ovečkárna.cz.
Pokud i vás E-shop Klub láká, napište mi prosím na jiri@rostecky.cz a popište mi váš e-shop, příběh a hlavně zkušenosti, o které se můžete podělit s ostatními členy. Právě ty jsou totiž stěžejním kritériem pro výběr nových členů.
„E-shop klub byla velice prospěšná akce. Žádné řeči okolo, ale naprosto jasné praktické zkušenosti z budování opravdu velkých e-shopů. Tak velkou dávku inspirace, nápadů a energie jsem na žádné akci dlouho nezažil. Pokud máte ambice budovat velký e-shop, nebo jej již máte, určitě E-shop Klub doporučuji.“ – Jakub Dvořák z BePositive.cz
„E-shop Klub je pro mne výjimečný projekt. Líbí se mi především formát akce – komorní, neformální atmosféra. To umožňuje snadno navazovat kontakt s úspěšnými lidmi z oblasti e-commerce, a přitom si vyměnit cenné názory a zkušenosti z podnikání. Jestli provozujete malý, střední nebo velký e-shop, nehraje roli, každý má stejnou možnost přispívat svými názory a dotazy do diskuzí. Každé setkání stojí za to!“ – Michal Pomp z Benlemi.cz
Michala Hanáčka jsem si jako hlavního hosta E-shop Klubu moc přál. Vím o něm totiž, že je extrémně zkušený profesionál otevřený sdílení svého know-how. Všichni členové se mnou určitě budou souhlasit, že Michal se s věcmi nemaže a že v diskuzi šel vždy rovnou k meritu věci. Mnohdy ho otázky členů zahnaly trochu do kouta – to, když jsme si povídali třeba o odměňování a řízení zaměstnanců, kteří celou diskuzi poslouchali také.
Právě toto téma si ale získalo velký zájem účastníků. Rozebírali jsme tedy nejen platy, ale i jejich navyšování a další aktivity, které Pilulka.cz v rámci své firemní kultury organizuje.
Dalším zajímavým tématem byla spolupráce s vendory a trade marketing. V něm Michal přímo ukázal způsoby, jakými Pilulka.cz vydělává peníze a co tvoří velmi podstatnou část jejího obratu. Povídali jsme si tedy o dalších způsobech monetizace webových stránek e-shopu, ale i printových materiálů a kamenných prodejen.
V poslední části jsme otevřeli téma expanze e-shopu do zahraničí. Pilulka.cz právě finišuje expanzi do Rumunska a připravuje i další země, takže se Michal mohl podělit o velmi aktuální a praktické zkušenosti. Podobně jako na minulém setkání proběhla i diskuze o tom, kdy by vůbec měl e-shop expandovat a jak se na to připravit.
Na závěr mohli účastníci pokládat jakékoliv další otázky. Padly i některé skutečně netradiční – třeba, kdo zamyká celou centrálu po konci pracovní doby a jaká ta pracovní doba vlastně je. Prostory Pilulka.cz si mohli účastníci prohlédnout a podívat se i na místo, kde pracují zakladatelé firmy, bratři Kasovi. Martin Kasa na setkání přišel také.
Další setkání proběhne 15. listopadu a podíváme se na něm přímo do skladu Giftisima. Giftisimo zatím nepatří mezi největší firmy české e-commerce. Samo přiznává, že toho ve skladu musí ještě spoustu vylepšit a dotáhnout, ale právě to je obrovská příležitost nahlédnout pod pokličku firmy a do uvažování jejích šéfů o tom, jak sklad vylepšit a zefektivnit.
Sklad navíc bude nově připraven na Vánoce, které tvoří většinu ročního obratu firmy. Uvidíme tak tedy sklad připravený na velký vánoční nápor a budeme jej moci s účastníky celý projít a prodiskutovat.
„Je skvělé potkat tolik lidí, kteří řeší podobné nebo stejné situace v úplně jiném oboru. Je inspirativní poslechnout si, jak to dělají větší i největší. Nejvíce oceňuji navazování kontaktů, výběr účastníků a otevřenost i diskrétnost zároveň.“ – Lukáš Pleva z rodinné firmy Pleva
Děkuji moc všem účastníkům za to, že na akci přišli a vytvořili na ní skvělou atmosféru. Velké díky patří také Michalovi za jeho sdílnost a otevřenost, a všem jeho zaměstnancům za pomoc přímo na místě a vytvoření podmínek, které nám akci umožnily uskutečnit. A poslední díky patří i Katce Wich z Radosti dětem za pomoc na místě a Jirkovi Chomátovi za skvělé fotky.
Děkujeme partnerům akce:
- AW-Dev – profesionální studio na tvorbu fungujících a efektivních webových stránek
- Skladon.cz – fullfilment pro e-shopy – postarají se kompletně o vaši logistiku
- ApuTime – nástroj na řízení projektů, který je ale neobyčejný zejména tím, že pracuje s umělou inteligencí, gamifikací, s emocemi a nejen, že pomáhá řídit projekty, ale pomáhá i tomu, aby vaši zaměstnanci byli šťastní a aby je práce bavila
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 3 dny
Před 3 dny
Před 5 dny
Před 5 dny
Před 4 týdny
Před 4 týdny
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 6 měsíců
Před 6 měsíců
Před 4 měsíce
Před 4 měsíce