E-shop Klub je v Česku velmi netradiční setkání. Není klasickou konferencí plnou reklamních partnerů a zaměstnanců agentur. Je komorní akcí určenou pouze zakladatelům a šéfům internetových obchodů. Členy klubu si pečlivě vybíráme a kapacitu setkání omezujeme. Výsledek ale vždy stojí za to.
Inzerce
Můj cíl při pořádání E-shop Klubu je jednoduchý. Chci vytvořit místo, kde mohou zakladatelé a šéfové e-shopů bez obalu sdílet svoje know-how, podělit se o pozitivní i negativní zkušenosti a otevřít témata, o kterých se běžně na konferencích nemluví. To mi totiž na českém trhu velmi chybělo. Na minulých setkáních jsme tak rozebírali třeba platy samotných e-shopařů, zkušenosti s různými agenturami, obchodní modely firem, odměňování zaměstnanců, logistiku e-shopu, expanzi do zahraničí a spoustu dalšího. Vše bez bullshitu a na rovinu.
Cílem je účastíky podpořit v podnikání a dodat jim informace, které pomohou nastartovat růst jejich firem. Ačkoliv je setkání složeno z rozhovoru s konkrétním hostem, neřídím jej direktivně já sám. Místo toho se po celou dobu ptají sami účastníci, navzájem si vyměňují zkušenosti a já jen diskuzi řídím a usměrňuji.
„E-shop Klub MladýPodnikatel.cz hodnotím kladně. Velmi oceňuji profesionální moderování diskuze Jirkou Rosteckým a věcná témata. Žádná omáčka okolo, ale opravdu byznysové praktické rady nejen od hlavních řečníků, ale i od dalších členů klubu. Ačkoliv jsem se zařekl, že nějakou dobu nebudu chodit po konferencích, abych měl čas na práci, na E-shop Klub si vždycky rád čas udělám. Doporučuji jej především zkušenějším e-shopařům.“ – Vojtěch Krapítek, Sportex.cz
Doporučujeme
Premium rozhovoryexkluzivně pro předplatitele
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Setkání často pořádáme v prostorách firem, s jejichž zakladatelem nebo šéfem si v rozhovoru povídáme. Takto jsme se podívali třeba do skladu TisknuLevně.cz nedaleko Prahy a ve čtvrtek 11. října přímo do srdce Pilulka.cz, kde jsme mohli vyzpovídat CEO firmy Michala Hanáčka.
Akce měla znovu rekordní účast, která byla vzhledem ke kapacitě prostor Pilulky naprosto dostačující. | Foto: Jirka Chomát
Rekordní účast
Doposud jsme uspořádali celkem 4 setkání. Každé zatím překonalo dosavadní rekord v počtu zájemců o účast. Protože ale chci zachovat komorní atmosféru akce, ve které se ke slovu dostane každý z účastníků, omezuji kapacitu na přibližně 25-30 lidí.
Mezi účastníky minulého setkání byla řada nových velmi inspirativních osobností. Třeba Peter Hajduček z Footshopu, Jirka Urban z VašeČočky.cz, Tomáš Lichtenberg z Giftisima, Vojtěch Krapítek ze Sportex.cz, Martin Schovanec z Xzone.cz a mnoho dalších. Nechyběly ani stálice v podobě členů, kteří se zatím zúčastnili všech setkání, jako je Martin Stibor z Korálky.cz, Martin Pěnička z TisknuLevně.cz nebo třeba Martin Bernátek z Ovečkárna.cz.
Zleva: Adam Durčák (RůžovýSlon.cz), Vojtěch Krapítek (Sportex.cz) a Jiří Urban (Maternia – VašeČočky.cz). | Foto: Jirka ChomátAkce je postavena i na vzájemné výměně zkušenosti mezi účastníky. Na fotce zleva Michal Pomp (Benlemi.cz), Deniš Čišič (CDRmarket.cz), Peter Hajduček (Footshop.cz) a Michal Hanáček. | Foto: Jirka ChomátNa akci se přišli podívat i zaměstnanci a spolupracovníci Pilulky. Na fotce vlevo třeba SEO specialista Martin Matějka. | Foto: Jirka Chomát
Pokud i vás E-shop Klub láká, napište mi prosím na jiri@rostecky.cz a popište mi váš e-shop, příběh a hlavně zkušenosti, o které se můžete podělit s ostatními členy. Právě ty jsou totiž stěžejním kritériem pro výběr nových členů.
„E-shop klub byla velice prospěšná akce. Žádné řeči okolo, ale naprosto jasné praktické zkušenosti z budování opravdu velkých e-shopů. Tak velkou dávku inspirace, nápadů a energie jsem na žádné akci dlouho nezažil. Pokud máte ambice budovat velký e-shop, nebo jej již máte, určitě E-shop Klub doporučuji.“ – Jakub Dvořák z BePositive.cz
„E-shop Klub je pro mne výjimečný projekt. Líbí se mi především formát akce – komorní, neformální atmosféra. To umožňuje snadno navazovat kontakt s úspěšnými lidmi z oblasti e-commerce, a přitom si vyměnit cenné názory a zkušenosti z podnikání. Jestli provozujete malý, střední nebo velký e-shop, nehraje roli, každý má stejnou možnost přispívat svými názory a dotazy do diskuzí. Každé setkání stojí za to!“ – Michal Pomp z Benlemi.cz
Od platů až do Rumunska
Michala Hanáčka jsem si jako hlavního hosta E-shop Klubu moc přál. Vím o něm totiž, že je extrémně zkušený profesionál otevřený sdílení svého know-how. Všichni členové se mnou určitě budou souhlasit, že Michal se s věcmi nemaže a že v diskuzi šel vždy rovnou k meritu věci. Mnohdy ho otázky členů zahnaly trochu do kouta – to, když jsme si povídali třeba o odměňování a řízení zaměstnanců, kteří celou diskuzi poslouchali také.
E-shop Klub jsme s Michalem domlouvali několik měsíců. | Foto: Jirka Chomát
Právě toto téma si ale získalo velký zájem účastníků. Rozebírali jsme tedy nejen platy, ale i jejich navyšování a další aktivity, které Pilulka.cz v rámci své firemní kultury organizuje.
Dalším zajímavým tématem byla spolupráce s vendory a trade marketing. V něm Michal přímo ukázal způsoby, jakými Pilulka.cz vydělává peníze a co tvoří velmi podstatnou část jejího obratu. Povídali jsme si tedy o dalších způsobech monetizace webových stránek e-shopu, ale i printových materiálů a kamenných prodejen.
Setkání proběhlo přímo v pražské centrále Pilulky. Všichni si tak mohli prohlídnout prostory, ve kterých zaměstnanci firmy pracují. | Foto: Jirka Chomát
V poslední části jsme otevřeli téma expanze e-shopu do zahraničí. Pilulka.cz právě finišuje expanzi do Rumunska a připravuje i další země, takže se Michal mohl podělit o velmi aktuální a praktické zkušenosti. Podobně jako na minulém setkání proběhla i diskuze o tom, kdy by vůbec měl e-shop expandovat a jak se na to připravit.
Účastníci si mohli prohlédnout nejen pracovní prostory Pilulky, ale i její obchodní materiály, které Michal Hanáček podrobně rozebral a všem vysvětlil, jak díky nim firma vydělává více peněz. | Foto: Jirka Chomát
Na závěr mohli účastníci pokládat jakékoliv další otázky. Padly i některé skutečně netradiční – třeba, kdo zamyká celou centrálu po konci pracovní doby a jaká ta pracovní doba vlastně je. Prostory Pilulka.cz si mohli účastníci prohlédnout a podívat se i na místo, kde pracují zakladatelé firmy, bratři Kasovi. Martin Kasa na setkání přišel také.
Na akci se přišel podívat i spoluzakladatel Pilulka.cz Martin Kasa. | Foto: Jirka Chomát
Příště zpátky na sklad
Další setkání proběhne 15. listopadu a podíváme se na něm přímo do skladu Giftisima. Giftisimo zatím nepatří mezi největší firmy české e-commerce. Samo přiznává, že toho ve skladu musí ještě spoustu vylepšit a dotáhnout, ale právě to je obrovská příležitost nahlédnout pod pokličku firmy a do uvažování jejích šéfů o tom, jak sklad vylepšit a zefektivnit.
Tomáš Lichtenberg z Giftisima bude hlavním řečníkem dalšího setkání. | Foto: Jirka Chomát
Sklad navíc bude nově připraven na Vánoce, které tvoří většinu ročního obratu firmy. Uvidíme tak tedy sklad připravený na velký vánoční nápor a budeme jej moci s účastníky celý projít a prodiskutovat.
„Je skvělé potkat tolik lidí, kteří řeší podobné nebo stejné situace v úplně jiném oboru. Je inspirativní poslechnout si, jak to dělají větší i největší. Nejvíce oceňuji navazování kontaktů, výběr účastníků a otevřenost i diskrétnost zároveň.“ – Lukáš Pleva z rodinné firmy Pleva
Děkuji moc všem účastníkům za to, že na akci přišli a vytvořili na ní skvělou atmosféru. Velké díky patří také Michalovi za jeho sdílnost a otevřenost, a všem jeho zaměstnancům za pomoc přímo na místě a vytvoření podmínek, které nám akci umožnily uskutečnit. A poslední díky patří i Katce Wich z Radosti dětem za pomoc na místě a Jirkovi Chomátovi za skvělé fotky.
Děkujeme partnerům akce:
AW-Dev – profesionální studio na tvorbu fungujících a efektivních webových stránek
Skladon.cz – fullfilment pro e-shopy – postarají se kompletně o vaši logistiku
ApuTime – nástroj na řízení projektů, který je ale neobyčejný zejména tím, že pracuje s umělou inteligencí, gamifikací, s emocemi a nejen, že pomáhá řídit projekty, ale pomáhá i tomu, aby vaši zaměstnanci byli šťastní a aby je práce bavila
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.
Nenechte si ujít
Videoreportáž: Jaký byl E-shop summit & expo + 5 rozhovorů s profíky na marketing
Nebuďte na podnikání sami. Čerpejte know-how zkušených podnikatelů. Praktické informace pro vaši firmu. Přidejte se mezi podnikatele, co rostou s námi.
Na našich stránkách používáme cookies. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s použitím všech cookies. Kliknutím na „Nastavení“ nám můžete poskytnout souhlas jen s konkrétními cookies. Zjistit více Přijmout všeOdmítnout všeNastavení
Nastavení cookies
Nastavení cookies
Tento web používá cookies, aby zlepšil váš zážitek při procházení našeho webu. Z nich jsou cookies, které jsou ohodnoceny jako nezbytné, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou třeba pro základní fungování webových stránek. Používáme také soubory cookies třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a pochopit, jak náš web užíváte. Tyto soubory cookies budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s Vaším souhlasem. Současně máte možnost se z těchto cookies odhlásit. Odhlášení z těchto souborů cookies však může ovlivnit váš zážitek z užívání webových stránek.
Nezbytné soubory cookies jsou zásadní pro správnou funkci webových stránek. Tyto cookies zajišťují základní a bezpečnostní funkce webu zcela anonymně.
Cookie
Délka
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”.
cookielawinfo-checkbox-functional
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”.
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”.
cookielawinfo-checkbox-others
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”.
PHPSESSID
relační
Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách.
viewed_cookie_policy
11 měsíců
Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookies pomáhají provádět funkce, jako je například sdílení obsahu webových stránek na sociálních sítích, sbírání zpětné vazby a další funkce třetích stran.
Cookie
Délka
Popis
language
relační
Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele.
sb
2 roky
Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek.
sp_landing
1 den
Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem.
sp_t
1 rok
Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem.
wordpress_logged_in_*
14,5 dne
Cookie slouží k autorizaci přihlášení
wordpress_sec_*
14,5 dne
Cookie slouží k autorizaci přihlášení
wordpress_test_cookie
wpj_is_logged_in
14,5 dne
Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený
Analytické soubory cookies slouží k pochopení interakce mezi návštěvníky a webem. Tyto soubory cookies poskytují informace o statistikách, počtech návštěvníků, míře okamžitých odchodů, zdroji návštěvnosti atd.
Cookie
Délka
Popis
_ga
2 roky
Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem.
_gat
1 den
Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností.
_gid
1 den
Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem.
_hjAbsoluteSessionInProgress
30 minut
Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát.
_hjFirstSeen
30 minut
Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka.
_hjid
365 dní
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
_hjIncludedInPageviewSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu.
_hjIncludedInSessionSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky.
_hjIncludedInSessionSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu.
_hjRecordingEnable
relační
Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran.
_hjRecordingLastActivity
relační
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
_hjRecordingLastActivity
Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace.
_hjTLDTest
relační
Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky.
CONSENT
2 roky
Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù.
hjViewportId
relační
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
Vuid
2 roky
Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny.
Reklamní soubory cookies se používají k poskytování relevantních reklam a marketingových kampaní návštěvníkům. Tyto soubory cookies sledují návštěvníky na různých webových stránkách a shromažďují informace za účelem poskytování reklam přizpůsobených na míru.
Cookie
Délka
Popis
_fbp
3 měsíce
Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv.
fr
3 měsíce
Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti
NID
6 měsíců
Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam.
VISITOR_INFO1_LIVE
6 měsíců
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače.
YSC
relační
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce.
yt-remote-connected-devices
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače.
yt-remote-device-id
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače.
yt.innertube::nextId
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl.
yt.innertube::requests
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl.