Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Kateřina Wich (Radost dětem): Za 6 let jsme potěšili zhruba 4000 dětí

Přehrát celý rozhovor

Inzerce

Inzerce

Přináším první díl rozhovorů ze série Dobrovory – rozhovory s lidmi, kteří konají Dobro. Kateřina Wich z projektu Radost dětem vám ukáže svět, ve kterém peníze nehrají první roli: „Ať už poskytneme finanční částku, vezmeme děti někam, kde vždycky chtěly být, přineseme jim dárek, přijdeme za nimi s nějakou známou osobností, kterou chtěly vždycky poznat, tak jim uděláme radost.“

Inzerce

Radost dětem je charitativní projekt určený především dětem po náročné onkologické léčbě, handicapovaným dětem, dětem z dětských domovů a dalším dětem, které potřebují pomoct. Jeho hlavním posláním je děti pobavit, rozesmát a udělat jim lepší den.

Zakladatelkou a ředitelkou projektu je Kateřina Wich. Ačkoliv by nemusela, investuje do projektu svůj čas a peníze a často se setkává s momenty, které by jiní možná nerozdýchali.

Sama přiznává, jak je pro ni těžké získávat nové finance na aktivity projektu. Zároveň ale dodává, že pomoc nemusí být nutně finanční: „Myslím si, že se máme všichni velice dobře. A v každém z nás se najde něco, kde by mohl přispět.“

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Jak můžete pomoct i vy?

  • Pro Radost dětem je velmi důležitá veřejná publicita. Potřebují být vidět na sociálních sítích, na webových stránkách, v médiích a všude, kde mohou oslovit nové lidi. Pomoci jim můžete i vy – třeba konzultací, jak dělat lépe reklamu na Facebooku, jak vylepšit jejich webové stránky (které mají rozhodně spoustu chyb) nebo jak zaujmout média.
  • Pokud máte kanceláře, prodejny či jakékoliv další prostory, můžete si do nich umístit pokladničku. Je malá, nebude vám překážet, ale možná do ní někdo hodí pár mincí, co zrovna našel v kapse. I ty mohou přispět dobré věci a udělat dětem radost.
  • Udělat dětem radost můžete i přímo. Prodáváte zboží, které jim vyčaruje úsměv na rtech? Darujte jim ho! Nebo Kateřině pomozte s praktickými problémy – v rozhovoru třeba mluví o tom, jak potřebují nové tašky nebo dobrovolníky pro organizaci akcí.
  • A samozřejmě peníze. I stovka se počítá. Představte si, kdyby každý divák toho videa poslal stovku! Udělejte dobrý skutek a pošlete pár korun i vy: 11557744/5500

Kontakt:

Co za to dostanete?

  • Dobrý pocit! Uděláte dobrou věc a uvidíte, že tak uděláte radost i sami sobě.
  • A když mi napíšete, moc rád s vámi vymyslím něco dalšího. Chci dát dohromady například seznam podporovatelů, kteří přes Mladého podnikatele pomohli dobré věci. Pošlete mi fotku pokladničky na vaší prodejně, napište mi, s čím jste Kateřině pomohli, nebo mi dejte vědět, že jste poslali finanční dar. Nebudete litovat. :-)
radost-detem-1
Fotka focená 2 dny před Štědrým dnem. Kateřina Wich se svými kolegy navštívila kliniku dětské hematologie v Ústí nad Labem a rozdávala dětem radost. | Zdroj fotky: Facebook Radost dětem
radost-detem-2
Vánoční odpoledne Radost dětem 2016 | Zdroj: Facebook Radost dětem, autor Alex Macciani

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

Premium
jiri-rostecky-senta-cermakova-web

Jirka Rostecký: Úspěch v podnikání určuje i naše rodina | Senta Čermáková

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

petr-macek-web

Díky čemu roste aplikace Caflou? | Petr Macek

Premium
pavel-milan-cerny-web

Vybudoval Econea.cz, ale nakonec z ní odešel. Cesta za štěstím Pavla Milana Černého

michaela-steinhauser-web

Růst firmy: Jak ho zvládá Skinners? | Michaela Steinhauser

jindra-dohnal-web

Bez strategického myšlení nemáte v byznysu šanci | Jindra Dohnal (Creatixo)

gabriela-mrkvicova-web

Jak z networkingu dostat maximum pro váš byznys? | Gabriela Mrkvicová (Smart Network)

marek-odehnal-web

Pro rodiče: Jak přemýšlet nad finanční budoucností vašich děti? | Marek Odehnal

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Inzerce