Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Kateřina Wich (Radost dětem): Za 6 let jsme potěšili zhruba 4000 dětí

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Přináším první díl rozhovorů ze série Dobrovory – rozhovory s lidmi, kteří konají Dobro. Kateřina Wich z projektu Radost dětem vám ukáže svět, ve kterém peníze nehrají první roli: „Ať už poskytneme finanční částku, vezmeme děti někam, kde vždycky chtěly být, přineseme jim dárek, přijdeme za nimi s nějakou známou osobností, kterou chtěly vždycky poznat, tak jim uděláme radost.“

Radost dětem je charitativní projekt určený především dětem po náročné onkologické léčbě, handicapovaným dětem, dětem z dětských domovů a dalším dětem, které potřebují pomoct. Jeho hlavním posláním je děti pobavit, rozesmát a udělat jim lepší den.

Zakladatelkou a ředitelkou projektu je Kateřina Wich. Ačkoliv by nemusela, investuje do projektu svůj čas a peníze a často se setkává s momenty, které by jiní možná nerozdýchali.

Sama přiznává, jak je pro ni těžké získávat nové finance na aktivity projektu. Zároveň ale dodává, že pomoc nemusí být nutně finanční: „Myslím si, že se máme všichni velice dobře. A v každém z nás se najde něco, kde by mohl přispět.“

Inzerce

Jak můžete pomoct i vy?

  • Pro Radost dětem je velmi důležitá veřejná publicita. Potřebují být vidět na sociálních sítích, na webových stránkách, v médiích a všude, kde mohou oslovit nové lidi. Pomoci jim můžete i vy – třeba konzultací, jak dělat lépe reklamu na Facebooku, jak vylepšit jejich webové stránky (které mají rozhodně spoustu chyb) nebo jak zaujmout média.
  • Pokud máte kanceláře, prodejny či jakékoliv další prostory, můžete si do nich umístit pokladničku. Je malá, nebude vám překážet, ale možná do ní někdo hodí pár mincí, co zrovna našel v kapse. I ty mohou přispět dobré věci a udělat dětem radost.
  • Udělat dětem radost můžete i přímo. Prodáváte zboží, které jim vyčaruje úsměv na rtech? Darujte jim ho! Nebo Kateřině pomozte s praktickými problémy – v rozhovoru třeba mluví o tom, jak potřebují nové tašky nebo dobrovolníky pro organizaci akcí.
  • A samozřejmě peníze. I stovka se počítá. Představte si, kdyby každý divák toho videa poslal stovku! Udělejte dobrý skutek a pošlete pár korun i vy: 11557744/5500

Kontakt:

Co za to dostanete?

  • Dobrý pocit! Uděláte dobrou věc a uvidíte, že tak uděláte radost i sami sobě.
  • A když mi napíšete, moc rád s vámi vymyslím něco dalšího. Chci dát dohromady například seznam podporovatelů, kteří přes Mladého podnikatele pomohli dobré věci. Pošlete mi fotku pokladničky na vaší prodejně, napište mi, s čím jste Kateřině pomohli, nebo mi dejte vědět, že jste poslali finanční dar. Nebudete litovat. :-)
radost-detem-1
Fotka focená 2 dny před Štědrým dnem. Kateřina Wich se svými kolegy navštívila kliniku dětské hematologie v Ústí nad Labem a rozdávala dětem radost. | Zdroj fotky: Facebook Radost dětem
radost-detem-2
Vánoční odpoledne Radost dětem 2016 | Zdroj: Facebook Radost dětem, autor Alex Macciani

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
jiri-rostecky-eshopy-web

Nejčastější chyby začínajících e-shopů | Jiří Rostecký

petr-macek-web

Buduje vlastní nástroj pro podnikatele. Co měl udělat jinak? | Petr Macek (Caflou)

Premium
jan-dobisek-web

Průzkum mezi 120 copywritery: S čím se na trhu potýkají? | Jan Dobisík

matous-syrovy-web

I kamenné prodejny jde dělat jinak. Jak díky nim rostou Koupelny Syrový? | Matouš Syrový

Premium
alex-ilyash-web

Přežili, protože to nezavřeli. Jak Alex Ilyash poráží konkurenci a řídí dvě firmy najednou

tomas-kohut-web

Otestovali přes 200 e-shopů. Co zjistili o jejich logistice? | Tomáš Kohút (Skladon)

Premium
daniel-sosyn-web

Vyrábí a prodává výživové doplňky za 85 milionů korun ročně | Daniel Sosýn (Protein & Co.)

jemelka-pokorny-web

Vstup investora do firmy: Jak může probíhat spolupráce? | Jiří Jemelka a Jaroslav Pokorný