Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Kateřina Wich (Radost dětem): Za 6 let jsme potěšili zhruba 4000 dětí

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 174 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Přináším první díl rozhovorů ze série Dobrovory – rozhovory s lidmi, kteří konají Dobro. Kateřina Wich z projektu Radost dětem vám ukáže svět, ve kterém peníze nehrají první roli: „Ať už poskytneme finanční částku, vezmeme děti někam, kde vždycky chtěly být, přineseme jim dárek, přijdeme za nimi s nějakou známou osobností, kterou chtěly vždycky poznat, tak jim uděláme radost.“

Inzerce

Radost dětem je charitativní projekt určený především dětem po náročné onkologické léčbě, handicapovaným dětem, dětem z dětských domovů a dalším dětem, které potřebují pomoct. Jeho hlavním posláním je děti pobavit, rozesmát a udělat jim lepší den.

Zakladatelkou a ředitelkou projektu je Kateřina Wich. Ačkoliv by nemusela, investuje do projektu svůj čas a peníze a často se setkává s momenty, které by jiní možná nerozdýchali.

Sama přiznává, jak je pro ni těžké získávat nové finance na aktivity projektu. Zároveň ale dodává, že pomoc nemusí být nutně finanční: „Myslím si, že se máme všichni velice dobře. A v každém z nás se najde něco, kde by mohl přispět.“

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Jak můžete pomoct i vy?

  • Pro Radost dětem je velmi důležitá veřejná publicita. Potřebují být vidět na sociálních sítích, na webových stránkách, v médiích a všude, kde mohou oslovit nové lidi. Pomoci jim můžete i vy – třeba konzultací, jak dělat lépe reklamu na Facebooku, jak vylepšit jejich webové stránky (které mají rozhodně spoustu chyb) nebo jak zaujmout média.
  • Pokud máte kanceláře, prodejny či jakékoliv další prostory, můžete si do nich umístit pokladničku. Je malá, nebude vám překážet, ale možná do ní někdo hodí pár mincí, co zrovna našel v kapse. I ty mohou přispět dobré věci a udělat dětem radost.
  • Udělat dětem radost můžete i přímo. Prodáváte zboží, které jim vyčaruje úsměv na rtech? Darujte jim ho! Nebo Kateřině pomozte s praktickými problémy – v rozhovoru třeba mluví o tom, jak potřebují nové tašky nebo dobrovolníky pro organizaci akcí.
  • A samozřejmě peníze. I stovka se počítá. Představte si, kdyby každý divák toho videa poslal stovku! Udělejte dobrý skutek a pošlete pár korun i vy: 11557744/5500

Kontakt:

Co za to dostanete?

  • Dobrý pocit! Uděláte dobrou věc a uvidíte, že tak uděláte radost i sami sobě.
  • A když mi napíšete, moc rád s vámi vymyslím něco dalšího. Chci dát dohromady například seznam podporovatelů, kteří přes Mladého podnikatele pomohli dobré věci. Pošlete mi fotku pokladničky na vaší prodejně, napište mi, s čím jste Kateřině pomohli, nebo mi dejte vědět, že jste poslali finanční dar. Nebudete litovat. :-)
radost-detem-1
Fotka focená 2 dny před Štědrým dnem. Kateřina Wich se svými kolegy navštívila kliniku dětské hematologie v Ústí nad Labem a rozdávala dětem radost. | Zdroj fotky: Facebook Radost dětem
radost-detem-2
Vánoční odpoledne Radost dětem 2016 | Zdroj: Facebook Radost dětem, autor Alex Macciani

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

marie-salomonova-web

Každý den workshop. Jak funguje Nevypusť duši | Marie Salomonová

Premium
zdenek-mihalco-web

25 let Nadace Via. Jak se řídí a buduje svůj majetek? | Zdeněk Mihalco

jana-najbrtova-web

Jana Najbrtová: Budování projektu Seniorem s radostí, získávání sponzorů, práce se seniory

Právě vyšlo

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Inzerce