Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Kateřina Wich (Radost dětem): Za 6 let jsme potěšili zhruba 4000 dětí

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 99 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Přináším první díl rozhovorů ze série Dobrovory – rozhovory s lidmi, kteří konají Dobro. Kateřina Wich z projektu Radost dětem vám ukáže svět, ve kterém peníze nehrají první roli: „Ať už poskytneme finanční částku, vezmeme děti někam, kde vždycky chtěly být, přineseme jim dárek, přijdeme za nimi s nějakou známou osobností, kterou chtěly vždycky poznat, tak jim uděláme radost.“

Radost dětem je charitativní projekt určený především dětem po náročné onkologické léčbě, handicapovaným dětem, dětem z dětských domovů a dalším dětem, které potřebují pomoct. Jeho hlavním posláním je děti pobavit, rozesmát a udělat jim lepší den.

Zakladatelkou a ředitelkou projektu je Kateřina Wich. Ačkoliv by nemusela, investuje do projektu svůj čas a peníze a často se setkává s momenty, které by jiní možná nerozdýchali.

Sama přiznává, jak je pro ni těžké získávat nové finance na aktivity projektu. Zároveň ale dodává, že pomoc nemusí být nutně finanční: „Myslím si, že se máme všichni velice dobře. A v každém z nás se najde něco, kde by mohl přispět.“

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Jak můžete pomoct i vy?

  • Pro Radost dětem je velmi důležitá veřejná publicita. Potřebují být vidět na sociálních sítích, na webových stránkách, v médiích a všude, kde mohou oslovit nové lidi. Pomoci jim můžete i vy – třeba konzultací, jak dělat lépe reklamu na Facebooku, jak vylepšit jejich webové stránky (které mají rozhodně spoustu chyb) nebo jak zaujmout média.
  • Pokud máte kanceláře, prodejny či jakékoliv další prostory, můžete si do nich umístit pokladničku. Je malá, nebude vám překážet, ale možná do ní někdo hodí pár mincí, co zrovna našel v kapse. I ty mohou přispět dobré věci a udělat dětem radost.
  • Udělat dětem radost můžete i přímo. Prodáváte zboží, které jim vyčaruje úsměv na rtech? Darujte jim ho! Nebo Kateřině pomozte s praktickými problémy – v rozhovoru třeba mluví o tom, jak potřebují nové tašky nebo dobrovolníky pro organizaci akcí.
  • A samozřejmě peníze. I stovka se počítá. Představte si, kdyby každý divák toho videa poslal stovku! Udělejte dobrý skutek a pošlete pár korun i vy: 11557744/5500

Kontakt:

Co za to dostanete?

  • Dobrý pocit! Uděláte dobrou věc a uvidíte, že tak uděláte radost i sami sobě.
  • A když mi napíšete, moc rád s vámi vymyslím něco dalšího. Chci dát dohromady například seznam podporovatelů, kteří přes Mladého podnikatele pomohli dobré věci. Pošlete mi fotku pokladničky na vaší prodejně, napište mi, s čím jste Kateřině pomohli, nebo mi dejte vědět, že jste poslali finanční dar. Nebudete litovat. :-)
radost-detem-1
Fotka focená 2 dny před Štědrým dnem. Kateřina Wich se svými kolegy navštívila kliniku dětské hematologie v Ústí nad Labem a rozdávala dětem radost. | Zdroj fotky: Facebook Radost dětem
radost-detem-2
Vánoční odpoledne Radost dětem 2016 | Zdroj: Facebook Radost dětem, autor Alex Macciani

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

marie-salomonova-web

Každý den workshop. Jak funguje Nevypusť duši | Marie Salomonová

Premium
zdenek-mihalco-web

25 let Nadace Via. Jak se řídí a buduje svůj majetek? | Zdeněk Mihalco

jana-najbrtova-web

Jana Najbrtová: Budování projektu Seniorem s radostí, získávání sponzorů, práce se seniory

Právě vyšlo

petr-macek-web

Práce na dálku. Budoucnost, nebo jen dočasný trend? | Petr Macek (Caflou.cz)

jiri-jemelka-web

Firma neroste. Co s tím? | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Nejoblíbenější

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
petr-janosik-web

SaaS byznys: Jak se buduje Smartlook? | Petr Jánošík

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

Premium
michal-zelinka-web

Biano: Budování managementu a změna strategie firmy | Michal Zelinka

Premium
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

Inzerce