Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

7. E-shop Klub v Trenýrkárna.cz: Finanční řízení e-shopu, vedení lidí, výroba vlastních produktů

Inzerce

Inzerce

Uplynulé měsíce byly tak nabité akcemi, že jsem nestihl publikovat toto ohlédnutí za 7. E-shop Klubem, který proběhl 7. března v centrále e-shopu Trenýrkárna.cz. Hlavním hostem byl jeho zakladatel a šéf Ruslan Skopal.

Ruslan Skopal z Trenýrkárna.cz. | Autor fotky: Jirka Chomát

Na E-shop Klubu se scházíme s komunitou zakladatelů a ředitelů internetových obchodů, jejichž roční obraty se většinou pohybují v desítkách či stovkách milionů korun. Scházíme se takřka každý měsíc a probíráme důležitá témata podnikání na internetu. Díky komorní atmosféře a důkladnému výběru jednotlivých členů klubu se často dostáváme i velmi hluboko do citlivých témat tvorby e-shopů a obecně budování firem.

I při setkání v Trenýrkárna.cz došlo na témata, o kterých se takto do hloubky nikde nemluví. Nejvíce emocí vyvolala zejména debata o řízení lidí a nastavení firemní kultury, do které se s různými názory zapojilo o mnoho posluchačů. Na místě tak proběhla skvělá výměna zkušeností a postojů k tomu, jak by se zaměstnanci měli vybírat a vést.

Ruslan se nebál odkrýt spoustu interních dokumentů, dat a dalších informací. | Autor fotky: Jirka Chomát

Povídali jsme si ale také o tom, jak vlastně Trenýrkárna.cz vznikla, ponořili jsme do různých dat a finančního řízení firmy, prošli jsme si celou její centrálu, která se skládá z prodejny, výrobny vlastních produktů, skladovacích prostor a kanceláří managementu, a důkladně jsme Ruslana vyzpovídali.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Na setkání se sešly opět desítky e-shopařů. | Autor fotky: Jirka Chomát

Ruslan je pravidelným členem našich E-shop Klubů a poslechnout si s ním můžete i jeden z videorozhovorů. Moc mu děkujeme za odvahu a ochotu, se kterou se před námi otevřel a nechal nás nahlédnout do zákulisí své firmy. Velmi si vážíme toho, že dokázal upřímně mluvit i o nepříjemných tématech a o tom, co se mu ve firmě nedaří a v čem potřebuje pomoct. Lidé, kteří se nebojí odkrýt skutečnou realitu podnikání a nemalují vše jen na růžovo, jsou pro ostatní nakonec tou nejlepší inspirací.

Součástí akce byla i bohatá exkurze. | Autor fotky: Jirka Chomát

Cílem E-shop Klubů je inspirovat, vzdělávat, spojovat a podporovat české a slovenské e-shopy. Nemohl bych to dělat bez pomoci partnerů akcí. Velké díky tedy patří zejména vývojářskému studiu Designers & Developers s.r.o., systému pro automatizaci marketingu Samba.ai, fullfilmentu pro e-shopy Skladon.cz a inteligentnímu nástroji pro projektové řízení ApuTime.

Další setkání již brzy!

E-shop Kluby jsou určeny pro zakladatele a šéfy internetových obchodů. Pokud mezi ně patříte i vy, neváhejte přijít na naše další setkání. Jejich soupis najdete na Facebooku, to nejbližší se koná již 13. června.

Pro registraci napište na jiri@rostecky.cz a připište, jakého setkání se chcete zúčastnit, jaký e-shop provozujete, jakého dosahujete ročního obratu a o jaké zkušenosti se můžete podělit s ostatními. Děkujeme vám a těšíme se na viděnou.

Akcemi vždy provází zakladatel MladýPodnikatel.cz Jirka Rostecký. | Autor fotky: Jirka Chomát

Podívejte se na předchozí setkání E-shop Klubu:

Děkujeme Jirkovi Chomátovi za všechny skvělé fotky!

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

eshop-summit-expo-evisions-web

Videoreportáž: Jaký byl E-shop summit & expo + 5 rozhovorů s profíky na marketing

Premium
jiri-rostecky-senta-cermakova-web

Jirka Rostecký: Úspěch v podnikání určuje i naše rodina | Senta Čermáková

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

petr-macek-web

Díky čemu roste aplikace Caflou? | Petr Macek

Premium
pavel-milan-cerny-web

Vybudoval Econea.cz, ale nakonec z ní odešel. Cesta za štěstím Pavla Milana Černého

michaela-steinhauser-web

Růst firmy: Jak ho zvládá Skinners? | Michaela Steinhauser

jindra-dohnal-web

Bez strategického myšlení nemáte v byznysu šanci | Jindra Dohnal (Creatixo)

gabriela-mrkvicova-web

Jak z networkingu dostat maximum pro váš byznys? | Gabriela Mrkvicová (Smart Network)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
petr-janosik-web

Takhle se za víc jak miliardu prodal Smartlook | Petr Janošík

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Inzerce