Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

7. E-shop Klub v Trenýrkárna.cz: Finanční řízení e-shopu, vedení lidí, výroba vlastních produktů

Uplynulé měsíce byly tak nabité akcemi, že jsem nestihl publikovat toto ohlédnutí za 7. E-shop Klubem, který proběhl 7. března v centrále e-shopu Trenýrkárna.cz. Hlavním hostem byl jeho zakladatel a šéf Ruslan Skopal.

Ruslan Skopal z Trenýrkárna.cz. | Autor fotky: Jirka Chomát

Na E-shop Klubu se scházíme s komunitou zakladatelů a ředitelů internetových obchodů, jejichž roční obraty se většinou pohybují v desítkách či stovkách milionů korun. Scházíme se takřka každý měsíc a probíráme důležitá témata podnikání na internetu. Díky komorní atmosféře a důkladnému výběru jednotlivých členů klubu se často dostáváme i velmi hluboko do citlivých témat tvorby e-shopů a obecně budování firem.

I při setkání v Trenýrkárna.cz došlo na témata, o kterých se takto do hloubky nikde nemluví. Nejvíce emocí vyvolala zejména debata o řízení lidí a nastavení firemní kultury, do které se s různými názory zapojilo o mnoho posluchačů. Na místě tak proběhla skvělá výměna zkušeností a postojů k tomu, jak by se zaměstnanci měli vybírat a vést.

Ruslan se nebál odkrýt spoustu interních dokumentů, dat a dalších informací. | Autor fotky: Jirka Chomát

Povídali jsme si ale také o tom, jak vlastně Trenýrkárna.cz vznikla, ponořili jsme do různých dat a finančního řízení firmy, prošli jsme si celou její centrálu, která se skládá z prodejny, výrobny vlastních produktů, skladovacích prostor a kanceláří managementu, a důkladně jsme Ruslana vyzpovídali.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Na setkání se sešly opět desítky e-shopařů. | Autor fotky: Jirka Chomát

Ruslan je pravidelným členem našich E-shop Klubů a poslechnout si s ním můžete i jeden z videorozhovorů. Moc mu děkujeme za odvahu a ochotu, se kterou se před námi otevřel a nechal nás nahlédnout do zákulisí své firmy. Velmi si vážíme toho, že dokázal upřímně mluvit i o nepříjemných tématech a o tom, co se mu ve firmě nedaří a v čem potřebuje pomoct. Lidé, kteří se nebojí odkrýt skutečnou realitu podnikání a nemalují vše jen na růžovo, jsou pro ostatní nakonec tou nejlepší inspirací.

Součástí akce byla i bohatá exkurze. | Autor fotky: Jirka Chomát

Cílem E-shop Klubů je inspirovat, vzdělávat, spojovat a podporovat české a slovenské e-shopy. Nemohl bych to dělat bez pomoci partnerů akcí. Velké díky tedy patří zejména vývojářskému studiu Designers & Developers s.r.o., systému pro automatizaci marketingu Samba.ai, fullfilmentu pro e-shopy Skladon.cz a inteligentnímu nástroji pro projektové řízení ApuTime.

Další setkání již brzy!

E-shop Kluby jsou určeny pro zakladatele a šéfy internetových obchodů. Pokud mezi ně patříte i vy, neváhejte přijít na naše další setkání. Jejich soupis najdete na Facebooku, to nejbližší se koná již 13. června.

Pro registraci napište na jiri@rostecky.cz a připište, jakého setkání se chcete zúčastnit, jaký e-shop provozujete, jakého dosahujete ročního obratu a o jaké zkušenosti se můžete podělit s ostatními. Děkujeme vám a těšíme se na viděnou.

Akcemi vždy provází zakladatel MladýPodnikatel.cz Jirka Rostecký. | Autor fotky: Jirka Chomát

Podívejte se na předchozí setkání E-shop Klubu:

Děkujeme Jirkovi Chomátovi za všechny skvělé fotky!

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už bezmála 1 200. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Nenechte si ujít

junior-eshop-klub-ketomix-web

2. Junior E-shop Klub: Jak rozjet nový e-shop, kdy hledat investora a jak na marketing

martin-rozhon-web

8. E-shop Klub: Martin Rozhoň o transakční ekonomice e-shopu, budování managementu firmy, vytváření vlastních značek

skladon-web

Skladon chce být globální. Nově otevřel největší fulfillment centrum na Moravě

Právě vyšlo

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
tomas-budnik-web

Udělejte z nuly jedničku. Bývalý ředitel O2 Tomáš Budník o řízení firem

Premium
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Inzerce