Inzerce

7. E-shop Klub v Trenýrkárna.cz: Finanční řízení e-shopu, vedení lidí, výroba vlastních produktů

Uplynulé měsíce byly tak nabité akcemi, že jsem nestihl publikovat toto ohlédnutí za 7. E-shop Klubem, který proběhl 7. března v centrále e-shopu Trenýrkárna.cz. Hlavním hostem byl jeho zakladatel a šéf Ruslan Skopal.

Ruslan Skopal z Trenýrkárna.cz. | Autor fotky: Jirka Chomát

Na E-shop Klubu se scházíme s komunitou zakladatelů a ředitelů internetových obchodů, jejichž roční obraty se většinou pohybují v desítkách či stovkách milionů korun. Scházíme se takřka každý měsíc a probíráme důležitá témata podnikání na internetu. Díky komorní atmosféře a důkladnému výběru jednotlivých členů klubu se často dostáváme i velmi hluboko do citlivých témat tvorby e-shopů a obecně budování firem.

I při setkání v Trenýrkárna.cz došlo na témata, o kterých se takto do hloubky nikde nemluví. Nejvíce emocí vyvolala zejména debata o řízení lidí a nastavení firemní kultury, do které se s různými názory zapojilo o mnoho posluchačů. Na místě tak proběhla skvělá výměna zkušeností a postojů k tomu, jak by se zaměstnanci měli vybírat a vést.

Ruslan se nebál odkrýt spoustu interních dokumentů, dat a dalších informací. | Autor fotky: Jirka Chomát

Povídali jsme si ale také o tom, jak vlastně Trenýrkárna.cz vznikla, ponořili jsme do různých dat a finančního řízení firmy, prošli jsme si celou její centrálu, která se skládá z prodejny, výrobny vlastních produktů, skladovacích prostor a kanceláří managementu, a důkladně jsme Ruslana vyzpovídali.

Na setkání se sešly opět desítky e-shopařů. | Autor fotky: Jirka Chomát

Ruslan je pravidelným členem našich E-shop Klubů a poslechnout si s ním můžete i jeden z videorozhovorů. Moc mu děkujeme za odvahu a ochotu, se kterou se před námi otevřel a nechal nás nahlédnout do zákulisí své firmy. Velmi si vážíme toho, že dokázal upřímně mluvit i o nepříjemných tématech a o tom, co se mu ve firmě nedaří a v čem potřebuje pomoct. Lidé, kteří se nebojí odkrýt skutečnou realitu podnikání a nemalují vše jen na růžovo, jsou pro ostatní nakonec tou nejlepší inspirací.

Součástí akce byla i bohatá exkurze. | Autor fotky: Jirka Chomát

Cílem E-shop Klubů je inspirovat, vzdělávat, spojovat a podporovat české a slovenské e-shopy. Nemohl bych to dělat bez pomoci partnerů akcí. Velké díky tedy patří zejména vývojářskému studiu Designers & Developers s.r.o., systému pro automatizaci marketingu Samba.ai, fullfilmentu pro e-shopy Skladon.cz a inteligentnímu nástroji pro projektové řízení ApuTime.

Další setkání již brzy!

E-shop Kluby jsou určeny pro zakladatele a šéfy internetových obchodů. Pokud mezi ně patříte i vy, neváhejte přijít na naše další setkání. Jejich soupis najdete na Facebooku, to nejbližší se koná již 13. června.

Pro registraci napište na jiri@rostecky.cz a připište, jakého setkání se chcete zúčastnit, jaký e-shop provozujete, jakého dosahujete ročního obratu a o jaké zkušenosti se můžete podělit s ostatními. Děkujeme vám a těšíme se na viděnou.

Akcemi vždy provází zakladatel MladýPodnikatel.cz Jirka Rostecký. | Autor fotky: Jirka Chomát

Podívejte se na předchozí setkání E-shop Klubu:

Děkujeme Jirkovi Chomátovi za všechny skvělé fotky!

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

junior-eshop-klub-ketomix-web

2. Junior E-shop Klub: Jak rozjet nový e-shop, kdy hledat investora a jak na marketing

martin-rozhon-web

8. E-shop Klub: Martin Rozhoň o transakční ekonomice e-shopu, budování managementu firmy, vytváření vlastních značek

skladon-web

Skladon chce být globální. Nově otevřel největší fulfillment centrum na Moravě

Právě vyšlo

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz expanduje do zahraničí?

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů