Inspirace pro vaše podnikání a marketing

7. E-shop Klub v Trenýrkárna.cz: Finanční řízení e-shopu, vedení lidí, výroba vlastních produktů

E-shopyReportáž

Uplynulé měsíce byly tak nabité akcemi, že jsem nestihl publikovat toto ohlédnutí za 7. E-shop Klubem, který proběhl 7. března v centrále e-shopu Trenýrkárna.cz. Hlavním hostem byl jeho zakladatel a šéf Ruslan Skopal.

Ruslan Skopal z Trenýrkárna.cz. | Autor fotky: Jirka Chomát

Na E-shop Klubu se scházíme s komunitou zakladatelů a ředitelů internetových obchodů, jejichž roční obraty se většinou pohybují v desítkách či stovkách milionů korun. Scházíme se takřka každý měsíc a probíráme důležitá témata podnikání na internetu. Díky komorní atmosféře a důkladnému výběru jednotlivých členů klubu se často dostáváme i velmi hluboko do citlivých témat tvorby e-shopů a obecně budování firem.

I při setkání v Trenýrkárna.cz došlo na témata, o kterých se takto do hloubky nikde nemluví. Nejvíce emocí vyvolala zejména debata o řízení lidí a nastavení firemní kultury, do které se s různými názory zapojilo o mnoho posluchačů. Na místě tak proběhla skvělá výměna zkušeností a postojů k tomu, jak by se zaměstnanci měli vybírat a vést.

Ruslan se nebál odkrýt spoustu interních dokumentů, dat a dalších informací. | Autor fotky: Jirka Chomát

Povídali jsme si ale také o tom, jak vlastně Trenýrkárna.cz vznikla, ponořili jsme do různých dat a finančního řízení firmy, prošli jsme si celou její centrálu, která se skládá z prodejny, výrobny vlastních produktů, skladovacích prostor a kanceláří managementu, a důkladně jsme Ruslana vyzpovídali.

Na setkání se sešly opět desítky e-shopařů. | Autor fotky: Jirka Chomát

Ruslan je pravidelným členem našich E-shop Klubů a poslechnout si s ním můžete i jeden z videorozhovorů. Moc mu děkujeme za odvahu a ochotu, se kterou se před námi otevřel a nechal nás nahlédnout do zákulisí své firmy. Velmi si vážíme toho, že dokázal upřímně mluvit i o nepříjemných tématech a o tom, co se mu ve firmě nedaří a v čem potřebuje pomoct. Lidé, kteří se nebojí odkrýt skutečnou realitu podnikání a nemalují vše jen na růžovo, jsou pro ostatní nakonec tou nejlepší inspirací.

Součástí akce byla i bohatá exkurze. | Autor fotky: Jirka Chomát

Cílem E-shop Klubů je inspirovat, vzdělávat, spojovat a podporovat české a slovenské e-shopy. Nemohl bych to dělat bez pomoci partnerů akcí. Velké díky tedy patří zejména vývojářskému studiu Designers & Developers s.r.o., systému pro automatizaci marketingu Samba.ai, fullfilmentu pro e-shopy Skladon.cz a inteligentnímu nástroji pro projektové řízení ApuTime.

Další setkání již brzy!

E-shop Kluby jsou určeny pro zakladatele a šéfy internetových obchodů. Pokud mezi ně patříte i vy, neváhejte přijít na naše další setkání. Jejich soupis najdete na Facebooku, to nejbližší se koná již 13. června.

Pro registraci napište na jiri@rostecky.cz a připište, jakého setkání se chcete zúčastnit, jaký e-shop provozujete, jakého dosahujete ročního obratu a o jaké zkušenosti se můžete podělit s ostatními. Děkujeme vám a těšíme se na viděnou.

Akcemi vždy provází zakladatel MladýPodnikatel.cz Jirka Rostecký. | Autor fotky: Jirka Chomát

Podívejte se na předchozí setkání E-shop Klubu:

Děkujeme Jirkovi Chomátovi za všechny skvělé fotky!

Okomentovat článek

Sdílejte článek přátelům:

Autor: Jiří Rostecký

Jirkovi je 25 let. Hned po střední založil svoji první firmu. Tu v roce 2016 prodal. Od té doby se naplno věnuje Mladému podnikateli. Baví ho poslouchat lidské příběhy, inspirovat ostatní svými videorozhovory a pomáhat lidem v jejich osobním i podnikatelském rozvoji. Píše blog o podnikání na internetu.

Komentáře čtenářů: 0

    Přidejte vlastní komentář

    

    Skrýt reklamu