E-commerce zažívá propad. Po mnoha letech se musí spousta firem, které byly zvyklé růst, vypořádat s poklesem svých tržeb. V mnoha oblastech musí firmy navíc operovat i s velmi malými maržemi a rizikem, že zákazníci v této době svůj nákup odloží na jindy.
Jak to zvládnout a jak i v období poklesu růst? O tom jsem si povídal s člověkem, který má skoro čtvrt století zkušeností v managementu.
Mým hostem byl Patrik Hužva – výkonný ředitel TS Bohemia, která prodává elektroniku, sportovní potřeby, drogerii či třeba zboží pro vaši zahradu a domácnost. Firma má roční tržby přes 2 miliardy korun.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlašte
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 3 měsíce
Před 3 měsíce
Před 11 měsíců
Před 11 měsíců