Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Vyplatí se být nejdražší? MůjKoberec.cz musel zlevnit 80 % sortimentu | Tomáš Linhart

jiri-rostecky

Podrobný vhled do cenotvorby stamilionového e-shopu, a to včetně ukázek excelové tabulky a dalších nástrojů.

O nastavení cen se v e-commerce paradoxně moc nemluví. Tento rozhovor je výjimkou. Zjistíte v něm, jak se dá vyrůst do stamilionových obratů a ceny příliš neřešit. Těšit se můžete i na ukázku excelové tabulky a další nástroje, které firmě s cenotvorbou pomáhají.

Jiří Rostecký - zakladatel MladýPodnikatel.cz

Přehrát celý rozhovor

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

E-shop MůjKoberec.cz má roční tržby kolem 200 milionů korun. Stala se mu ale zajímavá věc – zjistil, že je na trhu suverénně nejdražší a že to s cenami poměrně přehnal. Rozhodl se proto zlevnit až 80 % sortimentu, a to někdy dokonce až o 50 %.

Výsledkem je, že se mu marže snížila o 30 %, ale současně se zvedly prodeje o 20 %. Tohle je tedy rozhovor o cenách, cenové strategii a o tom, co se stane, když s cenami musíte hodně zahýbat. Mým hostem byl jeden ze zakladatelů firmy Tomáš Linhart.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
daibor-pulkert-web

Kdy zavřít firmu? Nejhorší scénář, který může být příležitostí pro něco nového | Dalibor Pulkert

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-web

Jiřího klienti #10: Mindset v podnikání. Dá se změnit?

petr-macek-web

Největší chyby v projektovém řízení malých a středních firem | Petr Macek (Caflou)

Premium
marek-dobry-web

Ze zaměstnání na volnou nohu. Po necelém roce naplnil své cíle | Marek Dobrý

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-9

Jiřího klienti #9: Proč neděláte vlastní reklamu?

martin-horsky-web

Když firma přeroste zakladatele. Příklad dvou firem, kterým se to stalo | Martin Horský (JPF)

Premium
petr-bena-web

Customer Experience: Jak Alza zlepšuje svoje služby pro zákazníky? | Petr Bena

Premium Nyní zdarma
jiriho-klienti-luxus

Jiřího klienti #8: Naučte se hrát v podmínkách, které nejsou ideální