Podrobný vhled do cenotvorby stamilionového e-shopu, a to včetně ukázek excelové tabulky a dalších nástrojů.
O nastavení cen se v e-commerce paradoxně moc nemluví. Tento rozhovor je výjimkou. Zjistíte v něm, jak se dá vyrůst do stamilionových obratů a ceny příliš neřešit. Těšit se můžete i na ukázku excelové tabulky a další nástroje, které firmě s cenotvorbou pomáhají.
Jiří Rostecký - zakladatel MladýPodnikatel.cz
E-shop MůjKoberec.cz má roční tržby kolem 200 milionů korun. Stala se mu ale zajímavá věc – zjistil, že je na trhu suverénně nejdražší a že to s cenami poměrně přehnal. Rozhodl se proto zlevnit až 80 % sortimentu, a to někdy dokonce až o 50 %.
Výsledkem je, že se mu marže snížila o 30 %, ale současně se zvedly prodeje o 20 %. Tohle je tedy rozhovor o cenách, cenové strategii a o tom, co se stane, když s cenami musíte hodně zahýbat. Mým hostem byl jeden ze zakladatelů firmy Tomáš Linhart.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlašte
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.
Před 4 dny
Před 4 dny
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem
Před 2 týdny
Před 2 týdny
Před 3 týdny
Před 3 týdny