V posledních dvou letech se Glami vydalo cestou pomalejšího růstu, ale místo toho se zaměřilo na vyšší ziskovost. CEO firmy Ján Kešelák mi vyprávěl, co všechno ve firmě dělo a jak se změnil její přístup.
Módní vyhledávač Glami byl založen v roce 2013. Shromažďuje a kategorizuje módní produkty více jak 4000 e-shopů ze 14 zemí světa na jednom místě.
V loňském roce dosáhl obratu 1 miliarda korun. Před necelým rokem jeho vedení převzal Ján Kešelák, který je v Glami už více jak 5 let.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlašte
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 3 týdny
Před 3 týdny
Před 5 měsíců
Před 5 měsíců
Před 5 měsíců
Před 5 měsíců
Před 12 měsíců
Před 12 měsíců