Via Tempia prodává archivní víno a na trhu je od roku 2016. Za 7 let budování byznysu dosáhla ročních tržeb kolem 14 milionů korun, na skladě má vína za milion a prodává je nejen v Česku, ale i na Slovensku, na mezinárodní .com doméně a v Polsku, kde je prý lídrem v segmentu archivních ročníkových vín.
Firma má za sebou loňský kompletní rebranding ze staré značky Vínozarchivu.cz, sjednocení napříč trhy, registraci ochranné známky a otevření možnosti rozšíření sortimentu do dalších oborů. Ve firmě pracují 4 lidé a dalších 15 externistů a brigádníků.
A já si povídal s jedním z těch čtyř – s majitelem Honzou Pánkem o tom, jak firmu profesionalizuje a buduje základy pro její další růst.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlašte
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Omlouváme se, ale z technických důvodů nejde na celém webu momentálně přidávat nové komentáře. Na chybě pracujeme a brzy ji opravíme. Děkujeme za trpělivost.
Před 5 dny
Před 5 dny
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 5 měsíců
Před 5 měsíců
Před 1 rokem
Před 1 rokem
Před 2 roky
Před 2 roky