Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jak si nastavit firmu, abychom se z ní nepodělali? | Petr Křivánek (Happy Sport)

Přehrát celý rozhovor

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Tohle je 100. premium rozhovor speciálně pro vás – předplatitele. A je jiný než těch 99 před ním. Nedozvíte se v něm, jak růst, škálovat firmu, expandovat do zahraničí a vydělávat stále více peněz. Místo toho pro jednou zpomalíme a zamyslíme se, jak si firmu nastavit, abyste nesloužili vy jí, ale ona vám.

Mým hostem je syn zakladatele Happy Sportu a současný CEO firmy Petr Křivánek. Firma vznikla před 30 lety a dnes má prosperující e-shop, 4 kamenné pobočky a kolem 40 zaměstnanců. Petr při jejím řízení přemýšlí třeba nad tím, jak to udělat, aby mohl velkou část roku strávit na cestách a firma ho nepotřebovala.

Happy Sport současně prodává extrémně sezónní zboží – lyžařské vybavení. Letní propady tržeb tak firma může řešit třeba jiným sortimentem nebo dalšími aktivitami, které jí pomohou vydělat více peněz. Nedělá to. Nežene se za neustálým růstem, ale přemýšlí nad tím, jak vybudovat pevné základy svému byznysu, a to i navzdory velmi silné konkurenci.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
michal-jurca-web

Zaspat se nevyplácí. Díky čemu roste lékárna BENU? | Michal Jurča

Premium
milan-petr-web

Finanční zdraví firmy, potenciál růstu a kamenné prodejny | Milan Petr (McPen)

Premium
matejka-kasa-web

Josef Matějka (CZC.cz) a Petr Kasa (Pilulka.cz): Jak se zbavit operativy?

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
josef-jelinek-web

125 let na trhu, v Česku tržby 955 milionů. Jak funguje byznys spotřebičů Miele? | Josef Jelínek

Premium
michal-sterba-web

Jednička na světě. 7 miliard tržby, 3000 zaměstnanců, 42 zemí. Jak vyrostlo GZ Media? | Michal Štěrba

Premium
ondrej-vanek-web

Proč jsou malé firmy tak křehké? A jak to změnit? | Ondřej Vaněk (Blindspot)

jiri-jemelka-web

Růst vs. ziskovost. Na co se zaměřit? | Jiří Jemelka (JPF)