Tohle je příležitost zjistit, co ve Freshlabels nefungovalo a jak se tomu vyhnout u vás.
Krize, problémy a těžké výzvy zažívá každá firma. Málokterá se ale otevře a začne to sdílet s ostatními. Tohle je výjimka a příležitost zjistit, co ve Freshlabels nefungovalo a jak se tomu vyhnout u vás.
Jiří Rostecký - zakladatel MladýPodnikatel.cz
V roce 2006 vznikla značka oblečení, batohů, bot a doplňků Freshlabels. Do roku 2017 prý rostla postupně a pomalu. Získala dokonce i investory a mohla do svého rozvoje investovat více peněz. Vyrostla až na tržby 160 milionů korun v roce 2018, ale ve skutečnosti prý byla ve ztrátě a následně začala obratově klesat.
Dnes je na 110 milionech ročně a rok a čtvrt ji řídí nově najatý CEO Ladislav Žižka, který je mj. zakladatelem projektu PoznavameRakousko.cz a dnes také mým hostem, se kterým jsme si povídali o tom, jak se Freshlabels vyvíjelo a co se z jeho příběhu můžete naučit.
Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.
nebo se přihlašte
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 5 měsíců
Před 5 měsíců
Před 1 rokem
Před 1 rokem
Před 1 rokem
Před 1 rokem