Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Freshlabels vyrostlo, a pak začalo klesat. Co musel změnit nový CEO? | Ladislav Žižka

jiri-rostecky

Tohle je příležitost zjistit, co ve Freshlabels nefungovalo a jak se tomu vyhnout u vás.

Krize, problémy a těžké výzvy zažívá každá firma. Málokterá se ale otevře a začne to sdílet s ostatními. Tohle je výjimka a příležitost zjistit, co ve Freshlabels nefungovalo a jak se tomu vyhnout u vás.

Jiří Rostecký - zakladatel MladýPodnikatel.cz

Přehrát celý rozhovor

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

V roce 2006 vznikla značka oblečení, batohů, bot a doplňků Freshlabels. Do roku 2017 prý rostla postupně a pomalu. Získala dokonce i investory a mohla do svého rozvoje investovat více peněz. Vyrostla až na tržby 160 milionů korun v roce 2018, ale ve skutečnosti prý byla ve ztrátě a následně začala obratově klesat.

Dnes je na 110 milionech ročně a rok a čtvrt ji řídí nově najatý CEO Ladislav Žižka, který je mj. zakladatelem projektu PoznavameRakousko.cz a dnes také mým hostem, se kterým jsme si povídali o tom, jak se Freshlabels vyvíjelo a co se z jeho příběhu můžete naučit.

Článek je pro předplatitele

Ten nejlepší obsah si necháváme pro naše předplatitele. Přidejte se mezi ně a získejte přístup ke speciálním videím a podcastů o podnikání a marketingu. Vybíráme do nich praktická témata, jdeme pořádně do hloubky a zveme si nejzkušenější hosty z Česka a Slovenska.

Získat přístup

nebo se přihlašte

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
peter-minich-web

Muziker byl kousek od krachu. Co udělal špatně a jak to napravil? | Peter Minich

Premium
petr-pouchly-web

Podnikat je stále těžší, lídři firem jsou vyčerpaní. Jak v náročné době řídit firmu? | Petr Pouchlý

jindra-dohnal-web

Firma v krizi: Co musíte jako majitel změnit? | Jindra Dohnal (Creatixo)

pravdik-hlisnikovska-web

Jak se zachránila firma se ztrátou 37 milionů korun? | Elena Hlisnikovská a Michal Pravdík

jaroslav-rasa-web

Jaké firmy zvládají těžká období lépe? | Jaroslav Řasa (ABRA)

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

vit-endler-web

Vít Endler (Fingood): Jak připravit firmu na krizi?